Kan je nagaan hoe normaal dat eigenlijk is in Nederlandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij ook weg net als drie zoenen geven. Vind dat zo goor.
Gaat wel om die bacteriële zeep toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ook dat de zeep enzo ineens bijna op is overal. Like. Kopen die mensen normaal gesproken niet al zeep dan?![]()
En een cursus handen wassen of niet in je hand niezen en hoesten (DUH). Echt van die shit dat ik denk waarom moeten volwassen mensen hiermee opgevoed worden.
Ik was echt 20 keer per dag mijn handen.
Is dat ook al op?quote:
Hand schudden prima maar dat gekus bah bah...ongemakkelijk gedoe ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij ook weg net als drie zoenen geven. Vind dat zo goor.
Geen idee. Ik heb sowieso altijd Unicura en voor de mooi een van Rituals op het toilet (met ernaast desinfectquote:
Tsjaa. Gekte.quote:
Ja. Bij ons (vrienden familie) is het gelukkig al gewoonte om er gewoon 1 te doen. Zeggen we dan ook ‘eentje hoor’.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hand schudden prima maar dat gekus bah bah...ongemakkelijk gedoe ook.
Lege vakkenquote:
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wcquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ook dat de zeep enzo ineens bijna op is overal. Like. Kopen die mensen normaal gesproken niet al zeep dan?![]()
En een cursus handen wassen of niet in je hand niezen en hoesten (DUH). Echt van die shit dat ik denk waarom moeten volwassen mensen hiermee opgevoed worden.
Ik was echt 20 keer per dag mijn handen.
Smerig manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wc
Ik was een paar weken geleden in Groningen en voelde me inderdaad totaal niet onveilig. Groningen is eigenlijk best wel een leuke stad, niet zo groot, maar wel leuke binnenstad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar dat onveilige gevoel komt ergens vandaan.
Weinig blauw op straat grote afstanden tussen de kroegen waardoor er veel zwalkend volk is waar gauw de vlam in de plan slaat.
Veel kleine steegjes weinig controle, ik vind dat zoals bijv. Op de grote markt in Groningen niet zo.
Tuurlijk kan je ook in groningen kleine steegjes opzoeken maar dat zoek je dan ook echt op maar de grote kroegen en discotheken zitten op goed overzichtbare controleerbare straten.
Vind dat wel wat hebben ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon elkaar begroeten door een buiging doen
Ik gebruik altijd al handdoekjes of wc papier om de deuren open te doen en de kranen aan en uit te zetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klinkt logisch, maar ik zie nog altijd vaak mensen die hun handen niet wassen na bezoek wc
Hoe (on)veilig is het eigenlijk bij jou in de VSquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in Groningen en voelde me inderdaad totaal niet onveilig. Groningen is eigenlijk best wel een leuke stad, niet zo groot, maar wel leuke binnenstad.
Studentenstad he...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in Groningen en voelde me inderdaad totaal niet onveilig. Groningen is eigenlijk best wel een leuke stad, niet zo groot, maar wel leuke binnenstad.
op ze chinees.quote:
Maar sky en ik zijn toch geen probleem?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nou met een lekkere welriekende baardloze manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Voor lovers ligt dat andersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar sky en ik zijn toch geen probleem?![]()
nee hoor lebber elkaar maar afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar sky en ik zijn toch geen probleem?![]()
of mensen die hun handen in de wc pot wassenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het leger is al in New York..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe (on)veilig is het eigenlijk bij jou in de VS
Ja ik kan ook wel meiden bedenken waar ik het geen probleem mee vind. Jammer dat het meestal gaat om tantes en weet ik veel watquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou met een lekkere welriekende baardloze manzeg ik geen nee vooral als ie dan per ongeluk net op je mond beland
Ja. Heb een filmpje gedeeld over handen wassen en daarbij wat punten gezet dat mensen dat altijd zouden moeten doen en dat het nergens op slaat dat handen wassen nu ineens relevant is, want er wordt in neuzen gepeuterd (gewoon openbaar, midden in een gesprek, alsof het fucking normaal is) deuren zijn smerig geld is smerig alles is smerig en niemand wast zijn fucking handen. Krijg doorgaans best wel wat likes en reacties maar nu precies 2.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ben jij zo’n type ? 😱quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al handdoekjes of wc papier om de deuren open te doen en de kranen aan en uit te zetten.
Totaal niet, ik heb niet voor niets een uzi bij mequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe (on)veilig is het eigenlijk bij jou in de VS
Als het baardmans is zeg i sorry maar ik ben niet helemaal fit moeten maar niet kussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel meiden bedenken waar ik het geen probleem mee vind. Jammer dat het meestal gaat om tantes en weet ik veel wat
En die tantes van jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel meiden bedenken waar ik het geen probleem mee vind. Jammer dat het meestal gaat om tantes en weet ik veel wat
Doe dan gewoon 24/7 handschoenen aan hequote:
Ja. Van jongs af aan al. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al handdoekjes of wc papier om de deuren open te doen en de kranen aan en uit te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |