Ja, jullie hebben dezelfde jipquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:01 schreef Jippie68 het volgende:
Is ook geen mooi ding maar wel effectief
Ik heb niet voldoende ruimte/tijd om was op te hangenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
'Je was thuis ophangen in plaats van in de droger gooien helpt ook. Scheelt ook in energieverbruik.'
![]()
Ik gooi maar weer een wassie in de masjien.
Dat is een simpele oplossingquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
'Je was thuis ophangen in plaats van in de droger gooien helpt ook. Scheelt ook in energieverbruik.'
![]()
Ik gooi maar weer een wassie in de masjien.
Lekker dicht op elkaar.quote:
Oh, ik dacht dat je dacht aan 20 man die gezellig elkaar aan het inzepen zijn onder de douchequote:Op woensdag 11 maart 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan alleen maar aan Corona denken bij een voetbalelftal in een sportzaaltje.
Ja droge keel en er wakker van worden hadden wij eerst ook, nu geen last meer. Luchtvochtigheid was toen 30 procent, nu bijna 2x zoveel. Mag tot 60 proc, daarboven kan je weer schimmel krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo kom ik er ook op, heb een droge hoest en rare geluiden uit mijn keel in bed.
Als je dan gaat Googelen kom je al op allerlei vreselijke aandoeningenmaar mijn gezond verstand zei dat het iets anders moet zijn.
Toen bedacht ik me dat ik nu in een huis woon met vloerverwarming, je in deze tijd van het jaar de deuren en ramen niet en vaak open hebt. En dat het bijna wel de luchtvochtigheid in huis moet zijn.
Vorige huis stond ook vol met planten. Hier nu 1.
(En daar had ik radiatoren waar waterbakjes aanhingen)
In de supermarkt loopt men al met een grote boog om elkaar heenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker dicht op elkaar.
Corona voelt u vrij en neem mij.
Ik vind wasjes heerlijk en inderdaad als ik het hier in huis ophang is het binnen no-time droog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb niet voldoende ruimte/tijd om was op te hangenIk had een in vorige huis wel waslijnen in de tuin, maar dan kon het in de zomer nog steeds de hele dag duren voor het droog werd
ik kann niks toelijken gaan volleyball moet zonder publiek stattvindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan alleen maar aan Corona denken bij een voetbalelftal in een sportzaaltje.
En dan bij een plant zo'n hydrameter inpluggen, of zegt dat alleen iets over de aarde?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja droge keel en er wakker van worden hadden wij eerst ook, nu geen last meer. Luchtvochtigheid was toen 30 procent, nu bijna 2x zoveel. Mag tot 60 proc, daarboven kan je weer schimmel krijgen.
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind wasjes heerlijk en inderdaad als ik het hier in huis ophang is het binnen no-time droog.
Dat bevestigt dan toch dat het hier ietwat aan de droge kant in huis is?
Ik ook, ik laat iedereen voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de supermarkt loopt men al met een grote boog om elkaar heen
Misschien eens zo'n elektronische thermometer lenen/kopen met een luchtvochtigheidsmeter. Die dingen zijn niet erg precies, maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind wasjes heerlijk en inderdaad als ik het hier in huis ophang is het binnen no-time droog.
Dat bevestigt dan toch dat het hier ietwat aan de droge kant in huis is?
Luid hoestend sta je zo vooraan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In de supermarkt loopt men al met een grote boog om elkaar heen
zegt iets over de aarde, maar als de lucht droog is, dan zal de aarde ook snel uitdrogen. OF je geeft je planten te weinig water.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan bij een plant zo'n hydrameter inpluggen, of zegt dat alleen iets over de aarde?
Fun. Maar het was de eerste keer dus ja even wennen hèquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nou weet niet waar je was maar waarschijnlijk vol chloor en schoner dan een zwembad
Gozer, wat heb je liever, dat dat virus snel de kop ingedrukt wordt of alleen je eigen pleziertjes?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niks toelijken gaan volleyball moet zonder publiek stattvinden![]()
eishockeysaison abgebrochen![]()
Nee, een hygrometer kan je los kopen, kost een drol. Kun je gewoon in huis liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan bij een plant zo'n hydrameter inpluggen, of zegt dat alleen iets over de aarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |