Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt wat voor jou, zie het voor me. Iedereen van, he hebben we iets gemist?
lig op de bankquote:
Ja, heb er 2 in huis. Water en een luchtje toevoegen met een hygiëne middel om het water schoon te houden. Zit hier constant 0p 58 proc luchtvochtigheid. Tussen 40 en 60 is prima.quote:
Maar ziet zo'n ding er een beetje gezellig uit?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb er 2 in huis. Water en een luchtje toevoegen met een hygiëne middel om het water schoon te houden. Zit hier constant 0p 58 proc luchtvochtigheid. Tussen 40 en 60 is prima.
Ik weet niet of alle planten goed zijn om de lucht vochtiger te maken, maar sommigen helpen wel. Even bij een tuincentrum of zo vragenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Planten is wel een goed idee. En sfeervol.
heb ik zelf gedaanquote:
Jawel, vierkante vorm zwart of wit. Anders even op Google kijken. Venta lucht bevochtiger. Zijn nw rond 200e, maar staan ook vaak op marktpl. Heel simpel ding, maar werkt echt. Heb een wat kleinere op de slaapkamer ook, werd gek van een droge keel 's nachts. Nu geen last meer, heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ziet zo'n ding er een beetje gezellig uit?
Ik heb er vroeger een gehad, maar ding zag er niet uit en warme de kamer een paar graden op. Heb gelukkig niet zo'n last van droge lucht, behalve in de winter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jawel, vierkante vorm zwart of wit. Anders even op Google kijken. Venta lucht bevochtiger. Zijn nw rond 200e, maar staan ook vaak op marktpl. Heel simpel ding, maar werkt echt. Heb een wat kleinere op de slaapkamer ook, werd gek van een droge keel 's nachts. Nu geen last meer, heerlijk.
Zo kom ik er ook op, heb een droge hoest en rare geluiden uit mijn keel in bed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jawel, vierkante vorm zwart of wit. Anders even op Google kijken. Venta lucht bevochtiger. Zijn nw rond 200e, maar staan ook vaak op marktpl. Heel simpel ding, maar werkt echt. Heb een wat kleinere op de slaapkamer ook, werd gek van een droge keel 's nachts. Nu geen last meer, heerlijk.
Maar werkt goed hoor. Beter voor je huis en houtwerk ook trouwens, vloeren kraken ook minder als voorheen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger een gehad, maar ding zag er niet uit en warme de kamer een paar graden op. Heb gelukkig niet zo'n last van droge lucht, behalve in de winter.
Yepquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef devzero het volgende:
Wat denk je @:skysherrif? Wordt het Biden vandaag?
Dat geloof ik wel. Ik moet af en toe ook nog mijn verwarming aan zetten (heb hete lucht verwarming) en dan wordt het ook een stuk droger. Maar ik heb 's nachts gewoon de ramen openquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar werkt goed hoor. Beter voor je huis en houtwerk ook trouwens, vloeren kraken ook minder als voorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |