Je weet wel verdacht veel over haar.quote:
wie kent mario niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh? @:skysherrif wat loop je nu weer te verkondigingen?
quote:
quote:
niets nur de naam en dat zij van ort rinkenberg isquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet wel verdacht veel over haar.
Oja Bleiburgs vrouw van plezier en Marios hartendiefquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Wat was haar naam ook al weer? Sara?
Je kan ook een fietspomp meenemen voor jezelf als je lucht tekort komt? Zet je naast het doel neer?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiend
In een dorp van 5000? Ja hoor, die kennen elkaar wel. Ze hebben vast ook nog bij elkaar op de enige lagere school gezetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja Bleiburgs vrouw van plezier en Marios hartendief
Nou en of mario haar kent
Jij was toch keeper hij niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan ook een fietspomp meenemen voor jezelf als je lucht tekort komt? Zet je naast het doel neer?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan ook een fietspomp meenemen voor jezelf als je lucht tekort komt? Zet je naast het doel neer?
Ik heb 't al gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zeggen al die debieltjes in de stad waar ik woon ook.
Tot gisteren dan, want nu horen we erbij, we hebben een geïnfecteerde. (Tenminste een officiële, want er zijn er natuurlijk veel meer.)
Van mij mogen alle mensen die maar volhielden dat het ver weg was, hier niet zou komen en weigerden er ook maar zelf iets aan te doen om het in te perken, flink ziek worden en een arts die dan zeg t'Zoek het nu ook zelf maar uit, u wist het allemaal toch zo goed?'
En waar ze was met haar vriendin die model is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
niets nur de naam en dat zij van ort rinkenberg is
rinkenberg is gemeinde bleiburg gesamt zijn 4000 inwonersquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
In een dorp van 5000? Ja hoor, die kennen elkaar wel. Ze hebben vast ook nog bij elkaar op de enige lagere school gezeten
Vriendin? Ik dacht dat het haar moeder was?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar ze was met haar vriendin die model is.
En en en , hoe voelde je?quote:
ja gelezen in de krantquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar ze was met haar vriendin die model is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |