quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, een hygrometer kan je los kopen, kost een drol. Kun je gewoon in huis liggen.
Een waarschijnlijk kijkt hij het op tv en niet in de zaal/stadiumquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Gozer, wat heb je liever, dat dat virus snel de kop ingedrukt wordt of alleen je eigen pleziertjes?
Ik wacht nog even met mijn huis bevochtigen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Rochelend mag je zonder betalen de winkel uit
Ik hoest een keer op het biljet en ze willen het niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Rochelend mag je zonder betalen de winkel uit
is morgen pasquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hi Sky, lekker gevoetbald of was dat morgen?
Sinds wanneer betaal jij ergens voor?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoest een keer op het biljet en ze willen het niet meer.
maar in kärnten is nur 1 vall bekant, en de meid zit 5 kilometer van me wegquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gozer, wat heb je liever, dat dat virus snel de kop ingedrukt wordt of alleen je eigen pleziertjes?
Indien dat laatste, naar Brabant verhuizen en carnaval vieren of lekker naar Noord-Italië op vakantie gaan.
Of gaan zaalvoetballen.
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiendquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Een waarschijnlijk kijkt hij het op tv en niet in de zaal/stadium
Altijd cash.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal jij ergens voor?
Ja, je vriendinnetje toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar in kärnten is nur 1 vall bekant, en de meid zit 5 kilometer van me weg
Gewoon raam open zettenquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiend
zonder zuurstof is het probleem met corona verspreiding ook zo opgelostquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
grootste probleem is dat in zo'n zaal de zuurstof best snel opraakt en dat maakt het extra vermoeiend
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zeggen al die debieltjes in de stad waar ik woon ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar in kärnten is nur 1 vall bekant, en de meid zit 5 kilometer van me weg
Von gesicht.quote:
Je gaat de eerste 10 minuten zweten, daarna merk je niks meer Sky. Heb jarenlang gezaalvoetbald, keeper dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook keepen zei ik alquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je gaat de eerste 10 minuten zweten, daarna merk je niks meer Sky. Heb jarenlang gezaalvoetbald, keeper dan.
Is dat wel met publiek?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook keepen zei ik al
En dan niet denken dat je een makkie heb hoor! Valt nog vies tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen ook keepen zei ik al
zoveel satz heb ik moeite met vertalen maar ik snap jequote:Op woensdag 11 maart 2020 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zeggen al die debieltjes in de stad waar ik woon ook.
Tot gisteren dan, want nu horen we erbij, we hebben een geīnfecteerde. (Tenminste een officiële, want er zijn er natuurlijk veel meer.)
Van mij mogen alle mensen die maar volhielden dat het ver weg was, hier niet zou komen en weigerden er ook maar zelf iets aan te doen om het in te perken, flink ziek worden en een arts die dan zeg t'Zoek het nu ook zelf maar uit, u wist het allemaal toch zo goed?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |