quote:
Ik wel: Een kopstoot is ook een begroeting; kusjequote:
Ja fucked !!!quote:
Ik heb dat bij mijn sollicietatiegesprek van vanmiddag maar niet gedaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik wel: Een kopstoot is ook een begroeting; kusje
Tja.
Boks is wel handig...kan ik kiezen of op hand of op kinquote:Op maandag 9 maart 2020 20:30 schreef Charmian het volgende:
Een boks mocht wel toch? maar een high 5 vast weer niet
'ow sorry ik schoot uit 'quote:Op maandag 9 maart 2020 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boks is wel handig...kan ik kiezen of op hand of op kin
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mijn sollicietatiegesprek van vanmiddag maar niet gedaan.
Wat was dat ook al weer?quote:
Met vogels welquote:Op maandag 9 maart 2020 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tongen mag dan ook niet meer gok ik zo.
quote:
Dat is leuk met Gordon.quote:
Gewoon doorlopenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Gewoon alleen hallo en verder geen contact/aanrakingen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen in The Metropolitan museum of Art
[ afbeelding ]
De beschrijving was: 'De maagd Maria op het moment dat ze van engel Gabriël hoort dat ze onbevlekt bevangen gaat geraken'
Ik hoorde haar bijna 'How dare you! roepen.
Sprekend !! En een gratis kindquote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beschrijving was: 'De maagd Maria op het moment dat ze van engel Gabriël hoort dat ze onbevlekt bevangen gaat geraken'
Geloof dat de wereld nog niet lang niet geschikt is voor een kind van Greta.quote:
De vraag is waar Greta vandaan komt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geloof dat de wereld nog niet lang niet geschikt is voor een kind van Greta.
Gescheurd condoom.quote:
Dat heb ik al zeker 30 jaar niet meer gehoord.quote:
Niet bevlekt met Corona, want ze kan geen handjes schuddenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb de serie op dvd.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik al zeker 30 jaar niet meer gehoord.
quote:
lol, preventiemaatregelen, bruutquote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bevlekt met Corona, want ze kan geen handjes schudden
Leuk. Wil ik wel weer eens zien. Ik vond het geweldig als kind maar kan me er weinig van herinneren.quote:
Ik heb veel jeugdseries thuis. Het is een beetje een hobby geworden om ze te verzamelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Wil ik wel weer eens zien. Ik vond het geweldig als kind maar kan me er weinig van herinneren.
Ik ben bang dat het het laatste is.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debiel
Blue-headed Lorikeetquote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb jij die? En wat is dat voor soort?
Of slim om zo geen paniek te zaaien.quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of slim om zo geen paniek te zaaien.
Ok en ja is een hele mooie. Ik heb sinds enkele maanden 2 roodrugparkieten. 1tje is origineel groen en de ander grijs/wit. Zijn zo leuk. Kwist niet dat vogels leuk konden zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Blue-headed Lorikeet
Nope, heb geen huisdieren. Maar leuk en mooi zijn ze wel.
Het valt me nog mee dat er geen tongzoen achteraan kwamquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land
Ik ben geen voorstander van Rutte maar ik ben wel van mening dat een andere keuze voor premier slechter is.quote:
quote:
Wat denk je van een 40+jeugdseriemarathonmeet?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb veel jeugdseries thuis. Het is een beetje een hobby geworden om ze te verzamelen.
Lenen mag altijd.
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat er geen tongzoen achteraan kwam
Ik wou het al voorstellen maar dat wordt een maratonmeet van enkele weken.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat denk je van een 40+jeugdseriemarathonmeet?
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het een leugenachtige huichelaar.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van Rutte maar ik ben wel van mening dat een andere keuze voor premier slechter is.
Kreeg advies van SBE en JacquelineH (ik laat de mentions ff zitten). Maar lijkt me leuk om samen mee te zijn. Ik denk er nog ff over na.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok en ja is een hele mooie. Ik heb sinds enkele maanden 2 roodrugparkieten. 1tje is origineel groen en de ander grijs/wit. Zijn zo leuk. Kwist niet dat vogels leuk konden zijn.
Welke politicus is dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het een leugenachtige huichelaar.
Maak een leuke selectie voor één avondquote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het al voorstellen maar dat wordt een maratonmeet van enkele weken.
Vogels zijn leuk, kosten alleen net als ieder ander dier aandacht en geld. Dus denk er goed over na. Die van mij waren gevonden langs de kant van een weg en niemand wilde ze, dus toen zei ik, ok kom maar op dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik twijfel nog; kreeg wel
[..]
Kreeg advies van SBE en JacquelineH (ik laat de mentions ff zitten). Maar lijkt me leuk om samen mee te zijn. Ik denk er nog ff over na.
Je hebt een goed hart!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vogels zijn leuk, kosten alleen net als ieder ander dier aandacht en geld. Dus denk er goed over na. Die van mij waren gevonden langs de kant van een weg en niemand wilde ze, dus toen zei ik, ok kom maar op dan.
Moet ik alleen dat lijstje bepalen? Ik werkte eens bij een bedrijf brande films voor de genene die dat wou hebben. Ik zei dat ik ook wel interesse had in een aantal films en dat ik als tegenprestatie ook wel mijn films ter beschikking wou stellen. Ik had hem mijn lijst gegeven en hij viel bijna van zijn stoel af. Howly shit SBE, jij hebt echt alle klassiekers.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak een leuke selectie voor één avond
Nog geen last van gehad maar ik vind het vreselijk KUT!!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe '503 Service Unavailable' layout op FOK!?
Ik kan niks meer vinden zo
Fok is vervelend ja momenteel.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Fok doet al dagen raar bij mij.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Dank je. Dat wilde ik graag horenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad maar ik vind het vreselijk KUT!!
Lekker rustig wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Tijd voor een relletje?quote:
Mooi dat jij ze hebtquote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik alleen dat lijstje bepalen? Ik werkte eens bij een bedrijf brande films voor de genene die dat wou hebben. Ik zei dat ik ook wel interesse had in een aantal films en dat ik als tegenprestatie ook wel mijn films ter beschikking wou stellen. Ik had hem mijn lijst gegeven en hij viel bijna van zijn stoel af. Howly shit SBE, jij hebt echt alle klassiekers.
Secret Valley wil ik nog hebben maar die is nauwelijks te vinden net zoals de Duitse Krimi'squote:Op maandag 9 maart 2020 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi dat jij ze hebt![]()
Je hoeft dat lijstje niet alleen te bepalen, maar het is wel handig als jij ze even bij elkaar zoekt. Gewoon één aflevering van elke leuke jeugdserie.
's nachts na tweeën.....quote:
Ik kan mij er niet druk over maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat in Brabant binnenkort een avondklok wordt ingesteld voor de kroegen
Tuurlijk kan je dat wel, het is alleen een beetje zinloos.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet druk over maken.
Op het voetbalveldje achter de school? een kwartier later praat je wel anders.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ken je dat niet van de lagere school? Als je ruzie met iemand had: Wacht maar, na vieren....
Dat werk jaquote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op het voetbalveldje achter de school? een kwartier later praat je wel anders.
Daar hebben Brabanders geen boodschap aanquote:Op maandag 9 maart 2020 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat in Brabant binnenkort een avondklok wordt ingesteld voor de kroegen
Die ging wel goed kort, half uur, maar hij begon wel over wat het vervolg traject gaat worden. Als het een slecht gesprek zou zijn geweest dan zou hij het laatste niet hebben gezegd.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel, het is alleen een beetje zinloos.
Hoe ging de sollicitatie?
Braband, altijd gezellig.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hebben Brabanders geen boodschap aan![]()
![]()
![]()
Duimen maar weer danquote:Op maandag 9 maart 2020 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ging wel goed kort, half uur, maar hij begon wel over wat het vervolg traject gaat worden. Als het een slecht gesprek zou zijn geweest dan zou hij het laatste niet hebben gezegd.
Ik heb 3 gesprekken gehad bij verschillende bedrijven. Ik krijg deze week te horen of het ergens wat gaat worden.quote:
twitter:AlbertoNardelli twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:42:39Italian PM has just announced that lockdown extends to the whole of Italy, movement restricted to reasons of work, health and emergencies reageer retweet
Vroeger hoefde we ons alleen maar zorgen te maken om een paar kernraketten die op ons gericht waren.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Recce het volgende:
Heel Italië gaat in lockdown:twitter:AlbertoNardelli twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:42:39Italian PM has just announced that lockdown extends to the whole of Italy, movement restricted to reasons of work, health and emergencies reageer retweet
wowquote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Recce het volgende:
Heel Italië gaat in lockdown:twitter:AlbertoNardelli twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:42:39Italian PM has just announced that lockdown extends to the whole of Italy, movement restricted to reasons of work, health and emergencies reageer retweet
Nooit gehoord, maar logischerwijze fraai met de samenwerking van wat van mijn favoriete artiestenquote:
Massive Attack!quote:
Ik vind het ook wel een lekker nummer.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar logischerwijze fraai met de samenwerking van wat van mijn favoriete artiesten![]()
Thnx
twitter:jaketapper twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:13:554 days after this tweet, Rep Gaetz is self-quarantining after being told he interacted at CPAC with someone who has tested positive for the coronavirus. https://t.co/EpQAfxbkXF https://t.co/EFnfN8jvjY reageer retweet
Frasier is altijd Fraai, Massive altijd goedquote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar logischerwijze fraai met de samenwerking van wat van mijn favoriete artiesten![]()
Thnx
Zit even te kijken van wanneer dat nr komt en het nog een keer af te spelenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Frasier is altijd Fraai, Massive altijd goedIk kende het ook niet en kwam het eerder vanavond tegen.
Ook deze vond ik mooi
Volgens mij is het nooit echt uitgebracht?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Massive Attack!Ik weet niet zeker of ik deze versie ken.
Hij is net nog wel aan boord geweest van Air Force One.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef pullup het volgende:
Die mafklapper Gaetz krijgt wat hem hoort toe te komentwitter:jaketapper twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:13:554 days after this tweet, Rep Gaetz is self-quarantining after being told he interacted at CPAC with someone who has tested positive for the coronavirus. https://t.co/EpQAfxbkXF https://t.co/EFnfN8jvjY reageer retweet
Is heel anders en de man zingt voornamelijk, maar mooi ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit even te kijken van wanneer dat nr komt en het nog een keer af te spelenGa dat zo luisteren
Dat zal wel te goed zijn om waar te wordenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is net nog wel aan boord geweest van Air Force One.
Wel op een compilatie-album, zo te lezen. Dat heb ik wel eens geluisterd op Spotify.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit echt uitgebracht?
Massive + tricky is ook zo'n fijne fijne combi
Klein offer voor de heerlijkheid van een pizza. Eet ze!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel me vinger verbrand door de oven klein beet6je maar
Ik zit ook wat verbaasd naar de snelheid te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef Voxs het volgende:
grmb fok dit kan ik niet handelen grr
in hoog tijd dat ik slaap ga pakken :y Fijne avond
Slaap lekker en beterschap nog!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef Voxs het volgende:
Trump schijnt zelf doodsbang te zijn voor het virus. Hij zou denken dat journalisten zich bewust gaan besmetten om hem aan te steken.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal wel te goed zijn om waar te worden![]()
Trump in quarantaine
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef Voxs het volgende:
De snelheid van fok de laatste dagen?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit ook wat verbaasd naar de snelheid te kijken
Man3
Beterschap en trustequote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef Voxs het volgende:
Slaap lekker Voxs.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:01 schreef Voxs het volgende:
Mehquote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De snelheid van fok de laatste dagen?
twitter:peterbakernyt twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:48:37Gaetz learned after Air Force One lifted off from Orlando that he had been in touch with an infected person at CPAC. He then essentially quarantined himself, sitting in a section of the plane alone. @maggieNYT https://t.co/ezZ7izjXmn reageer retweet
Bij mij gaat het kut, een reactie kost wat tijd soms. En dan staat die er eindelijk en dan is de sc alweer 10 berichten verder.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh
Is het al langer zo? Ik heb een paar dagen wat weinig gepost
Ik merk het jaquote:Op maandag 9 maart 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij gaat het kut, een reactie kost wat tijd soms. En dan staat die er eindelijk en dan is de sc alweer 10 berichten verder.
Whehe, ik las het. Trump zal nu wel helemaal para zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:12 schreef pullup het volgende:
Lol, het is nog grappiger. Hij zit gewoon op Airforce One in quarantainetwitter:peterbakernyt twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:48:37Gaetz learned after Air Force One lifted off from Orlando that he had been in touch with an infected person at CPAC. He then essentially quarantined himself, sitting in a section of the plane alone. @:maggieNYT https://t.co/ezZ7izjXmn reageer retweet
twitter:CBSNews twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:59:59Video from Friday shows President Trump shaking hands with Rep. Doug Collins, who just confirmed that he is self-quarantined after coming into contact with someone recently diagnosed with coronavirus https://t.co/ArWlKp4pIj https://t.co/2wHIlDLOST reageer retweet
Ik had het meteen aan Fok door gegeven en dat moest ik van DJMO maar in het forum doorgeven. Vervolgens kreeeg ik van die moderator daar op mijn flikker dat ik een oud topic omhoog schopte.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik merk het jagaat nu ineens weer wat beter
Hij best wel oud alquote:Op maandag 9 maart 2020 22:20 schreef Recce het volgende:
In deze tweet een video waarop je kunt zien dat Trump iemand de hand schudt die nu in quarantaine is:twitter:CBSNews twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:59:59Video from Friday shows President Trump shaking hands with Rep. Doug Collins, who just confirmed that he is self-quarantined after coming into contact with someone recently diagnosed with coronavirus https://t.co/ArWlKp4pIj https://t.co/2wHIlDLOST reageer retweet
Oh my, dat gaat nog echt quarantaine worden ookquote:Op maandag 9 maart 2020 22:20 schreef Recce het volgende:
In deze tweet een video waarop je kunt zien dat Trump iemand de hand schudt die nu in quarantaine is:twitter:CBSNews twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:59:59Video from Friday shows President Trump shaking hands with Rep. Doug Collins, who just confirmed that he is self-quarantined after coming into contact with someone recently diagnosed with coronavirus https://t.co/ArWlKp4pIj https://t.co/2wHIlDLOST reageer retweet
Raarquote:Op maandag 9 maart 2020 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het meteen aan Fok door gegeven en dat moest ik van DJMO maar in het forum doorgeven. Vervolgens kreeeg ik van die moderator daar op mijn flikker dat ik een oud topic omhoog schopte.Topic werd ook direct gesloten.
Tja, wie ben ik om er iets over te zeggen?quote:
Twitter berichten neem ik sowieso al niet serieus.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat Trump dan wel in quarantaine zonder electronica?
FoK! posts zijn pas echtquote:Op maandag 9 maart 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Twitter berichten neem ik sowieso al niet serieus.
Hij geeft strquote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij geeft straks een briefingquote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij weet.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies![]()
Instant karma hier
[ afbeelding ]
[..]
Pcies![]()
Instant karma hier
[ afbeelding ]
Ja, hier te volgen:quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hij geeft str
[..]
Hij geeft straks een briefing
74 hij is van '46quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Trump is al in de 70 volgens mij.
[..]
Pcies![]()
Instant karma hier
[ afbeelding ]
Qua leeftijd in de risicogroep.quote:
Hij rookt ook vast welquote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Qua leeftijd in de risicogroep.
Maar wat betreft weerstand is daar niet veel van te zeggen natuurlijk.
Van het virus?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter kan ik nooit meer op internet gaan. Ik word een beetje panisch
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met een liter benzine en wat vonken zeker.
Een beetje maar vooral de hele heisa eromheen. Alsof we te maken hebben met de 21e eeuw versie van de pest ofzo.quote:
Mensen die zich panisch laten raken door wat ze op internet lezen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter kan ik nooit meer op internet gaan. Ik word een beetje panisch
Yep. Angst is een slechte raadgever..quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een beetje maar vooral de hele heisa eromheen. Alsof we te maken hebben met de 21e eeuw versie van de pest ofzo.
Ja, heb er nu ook last van.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een beetje maar vooral de hele heisa eromheen. Alsof we te maken hebben met de 21e eeuw versie van de pest ofzo.
Je kan nooit teveel denken. Echt niet.quote:
Beschimmeld brood eten heeft wel de pest opgelost.quote:
I’ll put the virus down and let the virus pay for it. Because it’s all so sad.. so sad..quote:Op maandag 9 maart 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Trump gaat dat virus gewoon onder tafel lullen![]()
Of ontslaan![]()
Trump
Ik denk dat iedereen zich wel meer dan bewust is van het virus. Maar je kan, behalve de geadviseerde maatregelen treffen, toch niets doen. Jezelf gek maken, tsja, dat moet je gewoon niet doen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Trump gaat dat virus gewoon onder tafel lullen![]()
Of ontslaan![]()
Trump
Nah, ik denk net als ieni gewoon teveel.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich wel meer dan bewust is van het virus. Maar je kan, behalve de geadviseerde maatregelen treffen, toch niets doen. Jezelf gek maken, tsja, dat moet je gewoon niet doen.
Dat laatste is misschien niet even makkelijk voor iedereen, dat snap ik.
Teringquote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
I’ll put the virus down and let the virus pay for it. Because it’s all so sad.. so sad..
Is het denken of is het malen...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik denk net als ieni gewoon teveel.
twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:47:12@Erdayastronaut SN2 (with thrust puck) passed cryo pressure & engine thrust load tests late last night reageer retweet
Volgende bouwsel moet kunnen vliegen.twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:50:22@nextspaceflight @Erdayastronaut Static fire & short flights with SN3, longer flights with SN4, but spooling up the whole Starship/Raptor production line is really what matters reageer retweet
Zelfde hier, in extreme mate.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak mezelf ook gek met allemaal andere dingen die kunnen gebeuren hè? Alleen die worden niet gevoed door externe partijen.
Ik ben mentaal voorbereid op zoveel ramp scenario's. Ik heb ze allemaal al overdacht.
Ja ik zag al een filmpje voorbij komen op YT.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef Recce het volgende:
Oh, ja, Tonja, de test van SpaceX was geslaagd:twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:47:12@:Erdayastronaut SN2 (with thrust puck) passed cryo pressure & engine thrust load tests late last night reageer retweet
Volgende bouwsel moet kunnen vliegen.twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:50:22@:nextspaceflight @:Erdayastronaut Static fire & short flights with SN3, longer flights with SN4, but spooling up the whole Starship/Raptor production line is really what matters reageer retweet
Same.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Recce het volgende:
Oh ja, ik voel me trouwens helemaal niet voorbereid. Ik heb alle rampscenario's bedacht en heb bij elk scenario het idee dat ik het niet aan zou kunnen.
Daar zit iets in! Daar was het ergste wat er mogelijk was Fudge.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gaat helemaal mis met je sinds LI afgelopen is
Je zou maar eens 2 weken met mij opgesloten zitten.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken thuis zitten oké, maar dat schoonmaken
Damn, dan moet je zo’n beetje doodsangsten uitstaan nu.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Recce het volgende:
Oh ja, ik voel me trouwens helemaal niet voorbereid. Ik heb alle rampscenario's bedacht en heb bij elk scenario het idee dat ik het niet aan zou kunnen.
En wie gaat dat dan controleren. Daar maak ik me nog wel het minste druk om.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken thuis zitten oké, maar dat schoonmaken
Hopelijk blijft SN3 ook heel bij de druktesten, anders zijn we weer terug bij af. Wat er nu getest is, was de tank van SN2 die bij SN1 ontplofte. SN2 bouwen ze kennelijk niet verder af. (SN staat voor serial number)quote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik zag al een filmpje voorbij komen op YT.
Ben heel benieuwd naar vliegende versie.
Zomer 2020 kan je weer even op adem komen met het nieuwe seizoen, nog even volhouden.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit iets in! Daar was het ergste wat er mogelijk was Fudge.
2 weken ruzie en een schoon huisquote:Op maandag 9 maart 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou maar eens 2 weken met mij opgesloten zitten.
Nah, ook zonder dat virus maak ik me altijd constant druk de laatste jaren, dus heel veel verschil is er toch niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn, dan moet je zo’n beetje doodsangsten uitstaan nu.![]()
Hoop voor jou en @:ieniminimuis dat deze ellende snel over is.
Als er iemand is voorbereid op mentale crisis ben jij het welquote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ook zonder dat virus maak ik me altijd constant druk de laatste jaren, dus heel veel verschil is er toch niet.
Komt er nog een echte reunie-aflevering? En is er al een koppel uit elkaar eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zomer 2020 kan je weer even op adem komen met het nieuwe seizoen, nog even volhouden.
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 weken ruzie en een schoon huis
Ja, als straks iedereen aan het flippen is, moet ik iedereen tot kalmte manen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als er iemand is voorbereid op mentale crisis ben jij het wel
Daar moet denk ik wel een reden voor zijn. Misschien toch wat dingetjes stuk gegaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk blijft SN3 ook heel bij de druktesten, anders zijn we weer terug bij af. Wat er nu getest is, was de tank van SN2 die bij SN1 ontplofte. SN2 bouwen ze kennelijk niet verder af. (SN staat voor serial number)
Ik kreeg net vreselijk jeuk aan m'n neus.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag in het openbaar straks wel mijn handen vast kan knopen zodat ik niet in mijn gezicht zit. Ik zit namelijk altijd aan mijn gezicht, altijd. Het is vreselijk.
Nee, geen reünie.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er nog een echte reunie-aflevering? En is er al een koppel uit elkaar eigenlijk?
Nou, sterkte dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ook zonder dat virus maak ik me altijd constant druk de laatste jaren, dus heel veel verschil is er toch niet.
Noemen jullie dit paniek? Ha! Dit is nog niks!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als straks iedereen aan het flippen is, moet ik iedereen tot kalmte manen.
En dat is nou juist de beste mindset.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
En dan probeer ik het nieuws te ontwijken want ik kan er toch geen klote tegen doen en dan doet Recce van alles posten. @:Recce
Probleem opgelost, gewoon niet eten dan heb je ook niets te schijten. En je bespaart nog geld ookquote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
En dat preppen, daar heb je wel geld voor nodig, kan ik wel wc papier inslaan maar dan kan ik niet meer eten en als ik 1 week wat meer koop dan precies hetzelfde. De arme en bejaarden gaan het eerst.
Voordeel van make-up dragen, dan ben je gewend dat dat uberhaupt niet kan.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag in het openbaar straks wel mijn handen vast kan knopen zodat ik niet in mijn gezicht zit. Ik zit namelijk altijd aan mijn gezicht, altijd. Het is vreselijk.
Toen ik vanmiddag naar de supermarkt ging had ik mijn handen in mijn zakken gedaan, maar ja toen de supermarkt, mandje pakken, toch maar een handscanner gepakt. Boodschappen vastpakken, bonnetje aanpakken. Ik heb echt heel erg op lopen letten of ik niet met mijn handen in mijn gezicht zat maar ja. Heel de tijd gaat dus niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou mijzelf ook in self-quarantined zetten als ik Trump de hand heb geschutquote:Op maandag 9 maart 2020 22:20 schreef Recce het volgende:
Gotver, je hebt het beste idee tot nu toe.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Probleem opgelost, gewoon niet eten dan heb je ook niets te schijten. En je bespaart nog geld ook
Op werk ga ik handschoenen aandoen en dan eerst gewoon nat maken, wordt mijn gezicht dus nat en als ik het dan nog niet heb afgeleerd dan maar met zuur.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg net vreselijk jeuk aan m'n neus.
Nee, die beslissing was al voor de test genomen. Waarschijnlijk hebben ze dit gedeelte snel afgebouwd zodat ze het konden testen en hebben ze ondertussen wat ontwerpveranderingen bedacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar moet denk ik wel een reden voor zijn. Misschien toch wat dingetjes stuk gegaan?
Dat is iets waar ik mij wel druk om kan maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan maakt niemand zich druk over de uitstervende bijen en de rest van de natuur wat veel meer slachtoffers op gaat leveren.
Maar hé alle hens aan dek voor corona en het tekort aan wc papier
Jip, boeiend verder, heb het vorige week wel een beetje losgelaten met al die bouwvakkers hier. Die zitten echt aan alles en is niet tegenop te poetsen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat is nou juist de beste mindset.
Shit happens, doe je geen zak aan. Just live your life.
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gotver, je hebt het beste idee tot nu toe.
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op werk ga ik handschoenen aandoen en dan eerst gewoon nat maken, wordt mijn gezicht dus nat en als ik het dan nog niet heb afgeleerd dan maar met zuur.
Hoe gaat dit virus trouwens om met chemicaliën?
Oh zou niks voor mij zijn zeg ik zit altijd aan mn gezichtquote:Op maandag 9 maart 2020 22:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Voordeel van make-up dragen, dan ben je gewend dat dat uberhaupt niet kan.
Gewoon flink hun kant op hoesten.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, boeiend verder, heb het vorige week wel een beetje losgelaten met al die bouwvakkers hier. Die zitten echt aan alles en is niet tegenop te poetsen.
Zou je best staan een mooie cut crease en contourtjequote:Op maandag 9 maart 2020 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zou niks voor mij zijn zeg ik zit altijd aan mn gezicht
1 keer idd met zuur aan mijn neus gekrapt. Was gelukkig een klein beetje en verdund, maar jeuken en branden dat het deed.quote:
Gaat hard daar. Als er een ontwerp nog under construction is hebben ze al weer nieuwe ideeën dus.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die beslissing was al voor de test genomen. Waarschijnlijk hebben ze dit gedeelte snel afgebouwd zodat ze het konden testen en hebben ze ondertussen wat ontwerpveranderingen bedacht.
Ze zijn gelukkig klaar hier.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon flink hun kant op hoesten.
Dat zal ze leren.
Ik zit ook aan mijn gezicht behalve als ik jouw berichten lees. Dan zit ik aan mijn zak.quote:
Helm opquote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 keer idd met zuur aan mijn neus gekrapt. Was gelukkig een klein beetje en verdund, maar jeuken en branden dat het deed.
Wel zo dat ik met handschoenen aan dus gekeerd heb om niet aan mijn gezicht te zitten. Dus het kan wel.
Heeft niks met wenkers te makenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn eigen wenkers
Oh, dan zijn ze nu het probleem van de buren. Nog beter.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig klaar hier.![]()
Corona grapjes genoeg gehoord vorige week.
Keer in bad gaanquote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook aan mijn gezicht behalve als ik jouw berichten lees. Dan zit ik aan mijn zak.
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze nu het probleem van de buren. Nog beter.
quote:
Ik zit meer in de Podcasts latelyquote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het anders over boeken hebben ofzo?
Ja, dan wordt het net zoiets als dat je snapt dat je je vingers niet in een vlam moet houdenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 keer idd met zuur aan mijn neus gekrapt. Was gelukkig een klein beetje en verdund, maar jeuken en branden dat het deed.
Wel zo dat ik met handschoenen aan dus gekeerd heb om niet aan mijn gezicht te zitten. Dus het kan wel.
Ik ben momenteel meer van de spelletjes op mijn telefoon of series.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wenkte je je naar me?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Sorry...quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja lekker dan met je schopje, was er net vanaf. :( _O-
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:Het idee is gejat van andere subfora, maar beter goed gejat dan slecht bedacht en sowieso lopen wij als bejaarden altijd al achter, dus niets mis mee om ook hier een dergelijk topic te posten
Post een pic van een 40+ user zoals jij denkt dat hij/zij er in het echt uitziet.
Zal zelf beginnen:
Just me:
[ afbeelding ]
Piet_Piraat:
[ afbeelding ]
FANN en haar Griek:
[ afbeelding ]
Nu mogen jullie je creatieve geesten loslaten. :Y
Jaaaaaaaaaaa? Tis er?quote:
Heb ik gezien!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze serie is best geinig Lilyhammer (TV Series 2012–2014) - IMDb
Jammer genoeg niet..quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geloof dat de wereld nog niet lang niet geschikt is voor een kind van Greta. -O-
Kom je goed weg.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En volgens mij gaan ze de flat nog af hebben voordat we in lockdown gaan hier in nl.
![]()
Ze zijn nu met het laatste rijtje bezig.
Maar ze mogen gewoon boodschappen doen toch? het is geen Chinese lockdown of zoquote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En volgens mij gaan ze de flat nog af hebben voordat we in lockdown gaan hier in nl.
![]()
Ze zijn nu met het laatste rijtje bezig.
Die altijd met kanker praatte? god dat was een idioot ook laffer of zoquote:Op maandag 9 maart 2020 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie was die user ook alweer? Met dat gifje als UI.
Ik heb echt geen idee wat ons te wachten staat. In de supermarkt vanmiddag was volgens mij nog alles aanwezig. Niet dat ik super veel heb opgelet maar de dingen die ik nodig had hadden ze nog. Onder andere handzeep, wat bij de picnic dus niet meer te krijgen was vorige week. Ik had al een blok zeep gepakt, daar heb ik er nog genoeg van maar vind dat vloeibare wel makkelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar ze mogen gewoon boodschappen doen toch? het is geen Chinese lockdown of zo
Dat denk jij , wenkers worden zwaar onderschat.quote:
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie was die user ook alweer? Met dat gifje als UI.
Geen idee. Zou kunnen. Ik kan me alleen die UI herinneren.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die altijd met kanker praatte? god dat was een idioot ook laffer of zo
De UI herken ik wel, geen idee wie je bedoelt verder.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die altijd met kanker praatte? god dat was een idioot ook laffer of zo
Wel een werkje iedere keer, zoveel quotes in een post en reageren en dan allemaal goed doen. Netjes hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:07 schreef FANN het volgende:
eeejjjjjjjjj sorry maar @:sjampoeh het topic teruggevonden
ik was het allang vergeten....![]()
[..]
[..]
Sorry...![]()
ik vond het wel een leuk topic, was van @:Kingstowner waren 3 delen 40+ / 40+ Smoelenboek
en ineens stopte het.... ik weet eigenlijk niet waarom...
[..]
[..]
Jaaaaaaaaaaa? Tis er?
Ik heb het nog een schopje gegeven ook
[..]
Heb ik gezien!héél geinig mag je wel zeggen........
[..]
Jammer genoeg niet..![]()
De meeste mensen denken dat het allemaal nog wel mee gaan vallen![]()
Maar er zijn al een héle boel Greta's hoor alleen zijn ze een beetje te laat geboren... ik hoop dat hun wereld straks een beetje schoner is er zitten vast wel knappe koppies bij..![]()
de jongere moeten de wereld redden, de ouderen hebben het wel een beetje verpest ben ik bang...
en ja daar hoor ik ook bij
nee is gelul, was een 'normale' user. Maar niet zo normaal als @Scrutinizer ofcoursequote:Op maandag 9 maart 2020 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen. Ik kan me alleen die UI herinneren.
Ik had een boekadvies gegeven een paar dagen geleden...quote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werkt welquote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mooi hesoort Till style multiqouting
What is de Party?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer begint die Trump? Heb nou al een tijdje die stream open staan @:Recce
De transponder van de AF1 staat nu op Seven-Two. The POTUS is on the loo.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer begint die Trump? Heb nou al een tijdje die stream open staan @:Recce
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De transponder van de AF1 staat nu op Seven-Two. The POTUS is on the loo.
Het virus heeft hem te pakken.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze juf![]()
https://www.dumpert.nl/item/7857927_286e1440
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Sjampoeh
https://www.dumpert.nl/item/7857737_0f5c5148
Dacht ff dat ik 3 uur moest kijken, ik zit nu te luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was al ff niet meer hier,
maar hebben jullie het al over onze ouwe vertrouwde Adam Curry bij Joe Rogan Gehad?
Heerlijk gesprek voor mensen die van gesprekkken houden.
Enjoy the ride!quote:Op maandag 9 maart 2020 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht ff dat ik 3 uur moest kijken, ik zit nu te luisteren.
GADVERDAMMEquote:Op maandag 9 maart 2020 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Sjampoeh
https://www.dumpert.nl/item/7857737_0f5c5148
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest ff tussendoor dumpert kijken.Ik ga nu weer verder.
Dumpert is leuk als je 12 jaar oud bent ofzo.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:24 schreef Sodeknetters het volgende:
ZzZzZ time.
Morgen weer vroeg op.. Have fun nog allemaal.
Latorrs.
Dat zou ruzie 1 zijn omdat jij dan zo laat nog stinkend eten gaat makenquote:
Ik zou die laatste dumpertlink niet kijken als je je tosti gaat eten.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dumpert is leuk als je 12 jaar oud bent ofzo.
TREINTJESquote:Op maandag 9 maart 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dumpert is leuk als je 12 jaar oud bent ofzo.
Dank je. Ik had nog wat nahonger.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Treintjes is alleen voor volwassen mannen.
Jep. En dan ook nog schaal 1:1.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Treintjes is alleen voor volwassen mannen.
Mijn tosti's stinken niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ruzie 1 zijn omdat jij dan zo laat nog stinkend eten gaat maken
Twee Tosti'squote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Boter is het geheim van tosti's.
quote:
RIVM?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:28 schreef Recce het volgende:
Ik had telefoon! Sorry dat ik niet op alles reageerde.
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:28 schreef Recce het volgende:
Ik had telefoon! Sorry dat ik niet op alles reageerde.
Kut nummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |