ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruiktquote:

Dat dus, het is in Nederland zo normale gewoonte.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja wel grappig maar vergeven want het gaat zo automatisch

Ja ik weet het.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruikt

Met zo'n ontsteking kan je nog best een tijdje zoet zijn. Sterkte daarmee. Het zit je niet mee he Charquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebt

Ja dat is kut ja. Sterkte ermee.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruikt

Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heenquote:

En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons landquote:

Breek me de bek niet openquote:

quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan beter net als mij binnen blijven voorlopig ik werk verder door aan mijn tunnel ook

Uh nee.. ik ga liever voor vrouwen. Tis "Rutte" trouwens.quote:

Rust lijkt me een degelijk adviesquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heen

waarkomt die tunnel nu weer in ene vandaan, je zat toch in een steegje of op het dakquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan beter net als mij binnen blijven voorlopig ik werk verder door aan mijn tunnel ook

quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:

Dat bedoel ik...we zijn ten dode opgeschrevenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land

Sterkte mevrouw Char.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heen

Of neem maar een paracetamolletjequote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
 Ook zo'n dooddoener, je niet af laten wimpelen hoor.
 Ook zo'n dooddoener, je niet af laten wimpelen hoor.

Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debielquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land

PAK ZEquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]

He bah, het zit niet echt mee hè. Succes morgenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]

Maar dat kan ik zelf ook wel verzinnen (had ik al verzonnen), maar dat lijkt nog niet echt te helpenquote:

Geen opzet, duidelijk debiel.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debiel

Ow ja, bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh nee.. ik ga liever voor vrouwen. Tis "Rutte" trouwens.

Je kan ook geen wonderen verwachten met een ontstekingquote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of neem maar een paracetamolletjeOok zo'n dooddoener, je niet af laten wimpelen hoor.

Dat is niet zomaar even weg...als het inderdaad een slijmbeursontsteking is. Daar gaat tijd overheen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat kan ik zelf ook wel verzinnen (had ik al verzonnen), maar dat lijkt nog niet echt te helpen

Nah, dat is puur gewoonte, dat krijg je er niet zo maar uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debiel

Kus mijn ringquote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor dat we netjes voor elkaar buigen zoals ze dat vroeger deden.

Met ontsteking niet, dan moet je rusten maar misschien overbelast en dat het dan vast zit en dan moet je naar een fysio. We zullen het wel horen wat het is.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook geen wonderen verwachten met een ontsteking

quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:

quote:

Met de handjes tegen elkaar zoals chinezen of japaners, kweet ff niet welke dat doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:

quote:

het lijkt nu allemaal wel een beetje tegelijk te komen jaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met zo'n ontsteking kan je nog best een tijdje zoet zijn. Sterkte daarmee. Het zit je niet mee he Char
 mja ik ga er vanuit dat het van tijdelijke aard is...dus laten we het over corona  en niet handen schudden hebben
   mja ik ga er vanuit dat het van tijdelijke aard is...dus laten we het over corona  en niet handen schudden hebben   

Dat kwam toch door luizen? Daarom droegen ze ook vaak pruiken.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht meer aan de buigingen vanuit de vroegere periodes eigenlijk zoals ze koninklijke familie in Engeland nog steeds duurt . Was vroeger echt zeer gebruikelijk. Ik ben mijn curtesy al aan het oefenen

SLAP !!! Met een handschoenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind ook dat mannen elkaar weer mogen uitdagen voor een duel tot de dood

quote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind ook dat mannen elkaar weer mogen uitdagen voor een duel tot de dood

How dare you?quote:

Ja dat waren een zootje smeerpijpen. Dik in de make-up en luchtjes. Nou ja net als nu maar dan zonder douche of wcquote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwam toch door luizen? Daarom droegen ze ook vaak pruiken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |