ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruiktquote:
Dat dus, het is in Nederland zo normale gewoonte.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja wel grappig maar vergeven want het gaat zo automatisch
Ja ik weet het.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruikt
Met zo'n ontsteking kan je nog best een tijdje zoet zijn. Sterkte daarmee. Het zit je niet mee he Charquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebt
Ja dat is kut ja. Sterkte ermee.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruikt
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heenquote:
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons landquote:
Breek me de bek niet openquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan beter net als mij binnen blijven voorlopig ik werk verder door aan mijn tunnel ook
Uh nee.. ik ga liever voor vrouwen. Tis "Rutte" trouwens.quote:
Rust lijkt me een degelijk adviesquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heen
waarkomt die tunnel nu weer in ene vandaan, je zat toch in een steegje of op het dakquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan beter net als mij binnen blijven voorlopig ik werk verder door aan mijn tunnel ook
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat bedoel ik...we zijn ten dode opgeschrevenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land
Sterkte mevrouw Char.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heen
Of neem maar een paracetamolletjequote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debielquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land
PAK ZEquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
He bah, het zit niet echt mee hè. Succes morgenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |