quote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zag dat ook net hehe
Het is zon gewoonte om dat toch te doen ik snap het wel

Dat mentionen is best handig hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx. maar wordt niet altijd gewaardeerd begrijp ik. Ik vind t wel zo duidelijk i.p.v. achterbaks gedoe.
Maar thx voor de tips. En ik meld me graag ook voor die cursus plaatjes plaatsen.

was wel funny, kun je eigenlijk wel zien hoe handen schudden er in gesleten isquote:

Nee, nooit.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, dat is dus van dat Blue Planet. Onderwaterwereldquote:

imgur gebruiken en de bbcode kopiëren en die in je reaktie plakken.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx. maar wordt niet altijd gewaardeerd begrijp ik. Ik vind t wel zo duidelijk i.p.v. achterbaks gedoe.
Maar thx voor de tips. En ik meld me graag ook voor die cursus plaatjes plaatsen.

Automatisme helemaal al een premier van een landquote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
was wel funny, kun je eigenlijk wel zien hoe handen schudden er in gesleten is

Ik neem eigenlijk maar 9 mensen hier serieus; waaronder Soury. De rest kan de bout hachelenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zat alleen Soury te zeuren en die zeurt altijd dus die moet je niet serieus nemen.
Cursus plaatjes plaatsen was bij petzi las ik net.
Komt goed, maak je niet druk, worden hier veel grapjes gemaakt die sommige mensen dan weer te serieus nemen.

Na het schudden ga ik wel meteen mijn handen wassen, dat wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef altijd een hand maar nu met dat corona gedoe en de waarschuwing gewoon niet dus. Gewoon ff wennen, geen hand uitsteken. We mogen aso zijn nu.

Ik snap het handige er niet van, het is meer vervuiling. Als die gozer het goed deed had ik 30 mentions waar ik geen reet mee doequote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mentionen is best handig hoor
Vanaf morgen kan er op de cursus ingeschreven worden.

Checkquote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mentionen is best handig hoor
Vanaf morgen kan er op de cursus ingeschreven worden.

Nee hoor je wrijft eerst in je ogen zonder dat je erg in hebtquote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het schudden ga ik wel meteen mijn handen wassen, dat wel.

Nu ben ik nieuwsgierig wie die 9 dan zijn, wel een specifiek aantal.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk maar 9 mensen hier serieus; waaronder Soury. De rest kan de bout hachelen

quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk maar 9 mensen hier serieus; waaronder Soury. De rest kan de bout hachelen

Is toch keihandig als je iemand iets te melden hebt, handiger dan lokquoten. Dat sommige users zich helemaal de moeder mentionen aan onzinnige mentions is dan wel weer een beetje jammer.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het handige er niet van, het is meer vervuiling. Als die gozer het goed deed had ik 30 mentions waar ik geen reet mee doe

Dat is wel verstandig iig. Ligt ook aan je werk en zo, of je er onderuit kan komen, dat schudden.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het schudden ga ik wel meteen mijn handen wassen, dat wel.

Ik ben ook verbaasdquote:

Dat is mijn ervaring het is altijd BSquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch keihandig als je iemand iets te melden hebt, handiger dan lokquoten. Dat sommige users zich helemaal de moeder mentionen aan onzinnige mentions is dan wel weer een beetje jammer.

quote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wie die 9 dan zijn, wel een specifiek aantal.
Ja ja... jullie 2 ook. 7 te gaan.quote:

Klopt je doet dagenlijks heel veel handelingen wat je niet eens weetquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je wrijft eerst in je ogen zonder dat je erg in hebt

Jeej, ik word serieus genomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ja ja... jullie 2 ook. 7 te gaan.

Ik ook, het zal wel niet serieus zijn want dan zou ik ook genoemd moeten worden.quote:

Ja, of hele slappe.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk vind ik handen schudden altijd al een beetje ranzig, vooral de klamme

quote:

Ik denk dat je het niet serieus moet nemenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, het zal wel niet serieus zijn want dan zou ik ook genoemd moeten worden.

9 - soury - char - choco = 6quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ja ja... jullie 2 ook. 7 te gaan.

Ja dat inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk vind ik handen schudden altijd al een beetje ranzig, vooral de klamme

ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Klopt je doet dagenlijks heel veel handelingen wat je niet eens weet

Zo'n dooie vis handje.quote:

Ik had al jou al meegeteld... dus 5quote:

Ik heb niksquote:

Ja godverdommequote:

Je heb er nog éénquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebt

Ohhquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best nutteloos als je in het topic zit. Maar ja. Leuk is het wel.

quote:

Jeujquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik had al jou al meegeteld... dus 5

Hoe komp dat?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |