Alsof het niets isquote:Op maandag 9 maart 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de dame er geen problemen mee
De dweil was vorige dagenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is beter dan je als een dweil voelen.
Ik heb gele.quote:
Ik heb ze in vele kleuren.quote:
Blauw, roze en lichtgroen.quote:
Ik heb ook van die gele die je kan wassen. Ik gebruik die als afdruip voor de afwasquote:
Deze serie is best geinig Lilyhammer (TV Series 2012–2014) - IMDbquote:
Niet gezien volgens mij ...quote:Op maandag 9 maart 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze serie is best geinig Lilyhammer (TV Series 2012–2014) - IMDb
Netflixquote:
Ok sorry voor de tipquote:
Alles is tijdelijk, maar jij roept dat ook altijd ..Net nog trouwensquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Das tijdelijk toch , hier hebben we er meer aan
Ohh dan ben je nog wel even bezig. Geweldige serie, ik heb volgens mij de dvd's nog.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb net afl 1 Sopranos uit .. misschien kijk ik wel verder
Moet dit niet in KLBquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Alles is tijdelijk, maar jij roept dat ook altijd ..Net nog trouwens![]()
goeiequote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles kan in een ander topic. Gewoon deze opheffen
Rubber komt niet zomaar van de boom vallen héquote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)n-om-rolkofferherrie
Ik heb wel eens gedacht waarom geen rubberen wieltjes onder die kut koffers. Stoepen aanpassen
Ik snap het wel hoor, het is een tering herrie. Maar verbied dan die kut koffersquote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rubber komt niet zomaar van de boom vallen hé![]()
oh wacht...
Die gele zijn rot, microvezel veel fijner.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blauw, roze en lichtgroen.
Mijn hulpje heeft liever die gele dingen.
Zelfde met winkelkarretjes over straatquote:Op maandag 9 maart 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, het is een tering herrie. Maar verbied dan die kut koffers
Dat mag, en deze zijn er al hierquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfde met winkelkarretjes over straat
oh joh..ze bestaan echtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag, en deze zijn er al hier[ link | afbeelding ]
Ja echtquote:
Ja snap jij het nog. Ik denk dat je rijk kan worden met koffers op luchtbandjes. Tis een tipquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
ipv die koffers aan te pakken,willen ze hele stoepen veranderen ? oh gaat niet door
Maar dat is handig...dan weet ik wanneer ik mijn bak buiten moet zettenquote:
Oh is dat zoquote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef chufi het volgende:
Het zijn de wieltjes !!! Die moeten zachter ...
ik krijg altijd mailquote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat is handig...dan weet ik wanneer ik mijn bak buiten moet zetten
Ja, vind ik ook...maar ja, als het haar gelukkig maaktquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die gele zijn rot, microvezel veel fijner.
Ondergronds met van alles. Ik kan alles wegpleuren. En twee keer per week grof vuilquote:Op maandag 9 maart 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
Gewoon inpandige containers die 2x / week worden geleegd
grof vuil maar 1 x per weekquote:Op maandag 9 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ondergronds met van alles. Ik kan alles wegpleuren. En twee keer per week grof vuil
Hoe vaak heb je dat nou?quote:
Verhuizen of een kerstboomquote:
DIT. heb 4 fakking containersquote:Op maandag 9 maart 2020 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb ook geen container meer
Hoef ook niets meer te scheiden..waar heb ik dat jaren voor gedaan
Die komen hier alleen als je ze belt en dan nog een lijst wat en hoe je het buiten moet pleuren.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ondergronds met van alles. Ik kan alles wegpleuren. En twee keer per week grof vuil
Ja precies ellende...dan denk je goed te doen en plaatst de gemeente van die ondergrondse afvalbakken waar alles in gaatquote:
Ik had jaren geleden een groene emmer gekregen voor afval van vreten. Nou dat ding stond al snel bij het grof vuilquote:Op maandag 9 maart 2020 18:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb ook geen container meer
Hoef ook niets meer te scheiden..waar heb ik dat jaren voor gedaan
Ja dat werkt niet...alles rot in dat ding en komen alleen maar besten uitquote:Op maandag 9 maart 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een groene emmer gekregen voor afval van vreten. Nou dat ding stond al snel bij het grof vuil
Dat stonk echt ...quote:Op maandag 9 maart 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een groene emmer gekregen voor afval van vreten. Nou dat ding stond al snel bij het grof vuil
Ik zou het er niet zo veel aandacht aan besteden. Ik heb het wel een beetje gehad met dat gezeik.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komen hier alleen als je ze belt en dan nog een lijst wat en hoe je het buiten moet pleuren.
De cijfers van Italië worden nu elk moment bekendgemaakt. Hopelijk zijn ze iets minder dramatisch dan gisteren.quote:
Jupsquote:
Gaat het daar hard?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De cijfers van Italië worden nu elk moment bekendgemaakt. Hopelijk zijn ze iets minder dramatisch dan gisteren.
En de vierde dodequote:
Ja een Brabander begreep ik..van in de 80quote:
Uit Goirle, oudere vrouw. Ik weet niet de leeftijd. Ben wel benieuwd naar het 'geenpaniekhetismaareengriepjeoverleg'.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja een Brabander begreep ik..van in de 80
Als je boven de 80 bent is een gewone griep en een longontsteking meestal al het laatste zetjequote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uit Goirle, oudere vrouw. Ik weet niet de leeftijd. Ben wel benieuwd naar het 'geenpaniekhetismaareengriepjeoverleg'.
Dat gaat best hard jaquote:
Nee, dat virus gaat niet meer weg. Alles moet er nu op gericht worden het langzaam door de bevolking te laten gaan, zodat de ziekenhuizen niet overbelast raken. Of misschien lukt het nog het virus zo langzaam te laten gaan, dat de meeste mensen het niet krijgen voordat het vaccin er is, maar die optie kom ik nergens tegen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gaat best hard ja
Ik ben ook bang het ook niet meer te bestrijden is, zover als het zich nu al verspreid heeft
oeh dank jequote:Op maandag 9 maart 2020 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
@:sjampoeh MAFS second chance op Videoland
Beterschap jijquote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Voxs het volgende:
Doktersassistente meldde me dat ik wrs geen corona heb want de koorts was afgezakt. Ik hoop dat ze gelijk heeft.
' mocht je nu weer koorts krijgen, dan niet langskomen, maar bellen'
Oke.
100%quote:Op maandag 9 maart 2020 18:40 schreef chufi het volgende:
Hoeveel van die overleden mensen zouden ook zijn overleden zonder het corona-virus ?
Wel handig...dat ze dat zo door de telefoon kan testenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Voxs het volgende:
Doktersassistente meldde me dat ik wrs geen corona heb want de koorts was afgezakt. Ik hoop dat ze gelijk heeft.
Oke.
Jesus drama queenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Voxs het volgende:
Oke.
Uhm heel weekend tegn 40gr koorts ..yes dramaqueenquote:
Ze zeiden gisteren dat van de mensen die uit gebieden als Noord-Italië etc. komen en ziek zijn, 90% iets anders heeft dan corona (griep, verkoudheid etc.) Als je uit de VS komt, zal de kans nog een heel stuk kleiner zijn dan 10% dat je corona hebt.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Voxs het volgende:
Oke.
Beterschapquote:
Oh dat denk ik ool, maar om het te beheersen lijkt het mij juist verstandig wel te testen. Daarbij onzekerheid nu, ook icm oppaskids etc. Maar goed ik dramaqueen wel verder.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zeiden gisteren dat van de mensen die uit gebieden als Noord-Italië etc. komen en ziek zijn, 90% iets anders heeft dan corona (griep, verkoudheid etc.) Als je uit de VS komt, zal de kans nog een heel stuk kleiner zijn.
Misschien moet je even naar de dokter gaan.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de dokter gaan.
Ja, ik snap het.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ool, maar om het te beheersen lijkt het mij juist verstandig wel te testen. Daarbij onzekerheid nu, ook icm oppaskids etc. Maar goed ik dramaqueen wel verder.
Als je koorts hebt laat je hoe dan ook oppas kids thuis lijkt mequote:Op maandag 9 maart 2020 18:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ool, maar om het te beheersen lijkt het mij juist verstandig wel te testen. Daarbij onzekerheid nu, ook icm oppaskids etc. Maar goed ik dramaqueen wel verder.
Dat lijkt mij sowieso verstandig hoewel kinderen voor het coronavirus niet vatbaar lijken te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je koorts hebt laat je hoe dan ook oppas kids thuis lijkt me
Nee, niet echt. Vandaag mijn 2e shotje gehaald, afgelopen vrijdag vit Dviezigheid voor de 2e keer. Maar die spieren en gewrichten helpen ook niet echt mee om te zien of er verbetering in zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die vitamines zijn nog niet ingekickt dan
Kinderen pakken alles op. Ze gaan er niet dood aanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sowieso verstandig hoewel kinderen voor het coronavirus niet vatbaar lijken te zijn.
Ze krijgen het waarschijnlijk wel en kunnen het dan ook overdragen aan andere mensen. Ze schijnen er inderdaad niet erg ziek van te worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sowieso verstandig hoewel kinderen voor het coronavirus niet vatbaar lijken te zijn.
Een aantal ziektes kan je ook beter als kind krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinderen pakken alles op. Ze gaan er niet dood aan
Voilaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgen het waarschijnlijk wel en kunnen het dan ook overdragen aan andere mensen. Ze schijnen er inderdaad niet erg ziek van te worden.
Die krijg je ook en dan ben je er klaar meequote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een aantal ziektes kan je ook beter als kind krijgen.
Big fat diva asses need big fat diva injectionsquote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Char is een diva die heeft veeel nodig
Het is ook nog zeker niet over het hoogtepunt heen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
Gaat nog niet de goede kant op in Italië:
"1,797 new cases & 97 new deaths in Italy in past day"
Waarschijnlijk wordt het nog eerst een week erger voordat de maatregelen daar effect gaan hebben.
ehm...ik ben heel erg kieskeurig met aspergesquote:
Thxquote:Op maandag 9 maart 2020 19:13 schreef Recce het volgende:
Er is zo een persconferentie van het kabinet over het virus. Hier te volgen:
https://nos.nl/livestream(...)er-coronacrisis.html
Ik heb nog een sneu half rolletje wc papierquote:Op maandag 9 maart 2020 19:13 schreef Recce het volgende:
Er is zo een persconferentie van het kabinet over het virus. Hier te volgen:
https://nos.nl/livestream(...)er-coronacrisis.html
Dat ruik je als je gaat plassen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm...ik ben heel erg kieskeurig met asperges
Niet bij iedereen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ruik je als je gaat plassen.
Ik ga niet bij een ander ruiken. Jij welquote:
Ff checken.quote:
Doe maar gewoon niet he?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm is t nou @:naam of @:naam bij dat mention gedoe? Of allebei?
Is onderzocht, 45% van de mensen heeft het.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga niet bij een ander ruiken. Jij wel
@:naamquote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm is t nou @:naam of @:naam bij dat mention gedoe? Of allebei?
Godverdomme Mootsquote:
quote:
Niet met je handenquote:
ik bedoelde eigenlijk 'wel'quote:
Je mag overal in, op en aan zitten....maar niet met je handen.quote:
Wat een BS .....quote:Op maandag 9 maart 2020 19:25 schreef Recce het volgende:
Nieuw punt voor Brabant: thuiswerken als het kan.
Klopt. Wel grappig om de onderzoeksresultaten te lezen hoe dat komt.quote:
Uhh.. thuiswerken is voor bijna niemand weggelegdquote:
best wel irritant jaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh.. thuiswerken is voor bijna niemand weggelegd
Kee. Laat iemand duidelijk zijn. Wel of geen dubbele punt?quote:
Ja lekker dan met je schopje, was er net vanaf.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat topic was ik glad vergeten!
[..]
Ik ook!erg eigenlijk
![]()
en die arme @:ChocoFan
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Maar gelukkig kon ze er om lachen![]()
Ik zal het topic een schopje geven... jullie kennen elkaar beter... mogen jullie het topic voortzetten
als jullie willen
Oh dan heb ik er geen moeite meequote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat stoppen met handen schudden, geldt dat alleen voor Brabanders?
Als de naam niet groen wordt is het niet goed, dus kiek maar.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee. Laat iemand duidelijk zijn. Wel of geen dubbele punt?
En @:Soury @:Soury.. nie ouwehoeren; je bent maar wat blij met een bericht van me.
Kwijtquote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
En godver, ik ben mijn kaartjes voor Blue Planet Live in Concert kwijt
Toiletpapier ingeslagen ook?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw en vanmiddag naar supermarkt geweest.
Alles was er nog gewoon.
Werkt nog steeds niet prutserquote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee. Laat iemand duidelijk zijn. Wel of geen dubbele punt?
En @:Soury @:Soury.. nie ouwehoeren; je bent maar wat blij met een bericht van me.
Nee, wanneer staan kaartjes nog op naam? Ik heb ze gehad van mijn zus, zij zou gaan maar boekte ineens een vakantie, dus nu heb ik haar maar geappt of ze ze nog op haar email heeftquote:
Shhhhtttttquote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de naam niet groen wordt is het niet goed, dus kiek maar.
Neuh, had ik al met de picnic laten komen maar die hadden geen handzeep meer dus dat moest ik ff in de winkel halen en nog een aantal dingetjes.quote:
Huh. Groen? Nooit gezien. Ik vroeg met of zonder dubbele punt, (en wel of geen spatie tussen @ en naam).quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de naam niet groen wordt is het niet goed, dus kiek maar.
Kap er gewoon meequote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh. Groen? Nooit gezien. Ik vroeg met of zonder dubbele punt, (en wel of geen spatie tussen @ en naam).
Zonder dubbele punt en geen spatiequote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh. Groen? Nooit gezien. Ik vroeg met of zonder dubbele punt, (en wel of geen spatie tussen @ en naam).
Ja joh, hier valt het wel mee met hamsteren, behalve bij AH danquote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, had ik al met de picnic laten komen maar die hadden geen handzeep meer dus dat moest ik ff in de winkel halen en nog een aantal dingetjes.Zover ik zag was het meeste nog gewoon aanwezig.
Pff dan maar geen mentions (kreeg net wel tips trouwens)quote:
Ik was bij de jumbo vandaag en kut van je kaartjes, had ik net ook al getikt maar fok doet dus raar.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, hier valt het wel mee met hamsteren, behalve bij AH dan
Bij mij ook al.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was bij de jumbo vandaag en kut van je kaartjes, had ik net ook al getikt maar fok doet dus raar.
Vertel. Wat is je bezwaar?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonder dubbele punt en geen spatie
@:Straatverlichting
Mondhygienist vorige week wilde me een hand geven, ikke gelijk, zullen we dat nou wel doen, hij, oh nee.quote:
Ik had vanmiddag een afspraak..deden ze ook al niet aan handen schuddenquote:
Zijn die ook besmettelijk dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Straks wordt deze smilies![]()
![]()
![]()
![]()
ook nog verboden
Die lui bij het uwv moeten ook wat verzinnen dus ze willen dat ik naar een banenmarkt kom volgende week ik heb gezegd dat ik de komende maanden niet buiten komquote:
Fok! fucktquote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was bij de jumbo vandaag en kut van je kaartjes, had ik net ook al getikt maar fok doet dus raar.
Jesus mensquote:
Gewoon voor de zekerheid alle handgebaren stoppenquote:
Fuck fok dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! fuckt![]()
Mijn zus had de kaartjes nog in de mail, zijn net verstuurd vanaf Martinique
https://i.gyazo.com/0ca1a4e58fcc45902567fc03edbce078.pngquote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonder dubbele punt en geen spatie
@:Straatverlichting
Alleen als je het quote, als je zelf een mention doet is het zonder :quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/0ca1a4e58fcc45902567fc03edbce078.png
Jama.. maar daar staat weer wel een dubbele punt.
Je hebt een ban wat dat beteftquote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik zie het maar niet doen dus, is echt zonder, probeer maar gewoon.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Nu nog plaatjes leren posten, maar dat is de volgende les pas.
Ah zo.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je het quote, als je zelf een mention doet is het zonder :
Er zijn nog teveel mensen die het lastig vinden om te zeggen dat ze geen handen willen schudden.quote:
Sadist.quote:
Dan ligt t daar aan; snap t.quote:
Tinypicquote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Nu nog plaatjes leren posten, maar dat is de volgende les pas.
Geen moeite mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn nog teveel mensen die het lastig vinden om te zeggen dat ze geen handen willen schudden.
Thx. maar wordt niet altijd gewaardeerd begrijp ik. Ik vind t wel zo duidelijk i.p.v. achterbaks gedoe.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het maar niet doen dus, is echt zonder, probeer maar gewoon.
Geen dubbele punt, geen spatie en de naam wel goed spellen anders werkt het nog niet.
Ik ben dus wel zo'n iemand die dat lastig vindtquote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen moeite mee.![]()
Bij die tandarts moest ze ook de pen schoonmaken iedere keer, dus ik had getekend en gaf haar het papiertje terug, dus ik zeg, hoe ga je die dan schoonmaken.
Ik zag dat ook net hehequote:
Chquote:
Chillquote:
quote:
Volgens mij zat alleen Soury te zeuren en die zeurt altijd dus die moet je niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx. maar wordt niet altijd gewaardeerd begrijp ik. Ik vind t wel zo duidelijk i.p.v. achterbaks gedoe.
Maar thx voor de tips. En ik meld me graag ook voor die cursus plaatjes plaatsen.
Ik geef altijd een hand maar nu met dat corona gedoe en de waarschuwing gewoon niet dus. Gewoon ff wennen, geen hand uitsteken. We mogen aso zijn nu.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dus wel zo'n iemand die dat lastig vindt
Ik zeur nooitquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zat alleen Soury te zeuren en die zeurt altijd dus die moet je niet serieus nemen.![]()
Cursus plaatjes plaatsen was bij petzi las ik net.![]()
Komt goed, maak je niet druk, worden hier veel grapjes gemaakt die sommige mensen dan weer te serieus nemen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zag dat ook net hehe
Het is zon gewoonte om dat toch te doen ik snap het wel
Dat mentionen is best handig hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx. maar wordt niet altijd gewaardeerd begrijp ik. Ik vind t wel zo duidelijk i.p.v. achterbaks gedoe.
Maar thx voor de tips. En ik meld me graag ook voor die cursus plaatjes plaatsen.
was wel funny, kun je eigenlijk wel zien hoe handen schudden er in gesleten isquote:
Nee, nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is dus van dat Blue Planet. Onderwaterwereldquote:
imgur gebruiken en de bbcode kopiëren en die in je reaktie plakken.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Automatisme helemaal al een premier van een landquote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
was wel funny, kun je eigenlijk wel zien hoe handen schudden er in gesleten is
Ik neem eigenlijk maar 9 mensen hier serieus; waaronder Soury. De rest kan de bout hachelenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zat alleen Soury te zeuren en die zeurt altijd dus die moet je niet serieus nemen.![]()
Cursus plaatjes plaatsen was bij petzi las ik net.![]()
Komt goed, maak je niet druk, worden hier veel grapjes gemaakt die sommige mensen dan weer te serieus nemen.
Na het schudden ga ik wel meteen mijn handen wassen, dat wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef altijd een hand maar nu met dat corona gedoe en de waarschuwing gewoon niet dus. Gewoon ff wennen, geen hand uitsteken. We mogen aso zijn nu.
Ik snap het handige er niet van, het is meer vervuiling. Als die gozer het goed deed had ik 30 mentions waar ik geen reet mee doequote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mentionen is best handig hoor
Vanaf morgen kan er op de cursus ingeschreven worden.
Checkquote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mentionen is best handig hoor
Vanaf morgen kan er op de cursus ingeschreven worden.
Nee hoor je wrijft eerst in je ogen zonder dat je erg in hebtquote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het schudden ga ik wel meteen mijn handen wassen, dat wel.
Nu ben ik nieuwsgierig wie die 9 dan zijn, wel een specifiek aantal.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk maar 9 mensen hier serieus; waaronder Soury. De rest kan de bout hachelen
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk maar 9 mensen hier serieus; waaronder Soury. De rest kan de bout hachelen
Is toch keihandig als je iemand iets te melden hebt, handiger dan lokquoten. Dat sommige users zich helemaal de moeder mentionen aan onzinnige mentions is dan wel weer een beetje jammer.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het handige er niet van, het is meer vervuiling. Als die gozer het goed deed had ik 30 mentions waar ik geen reet mee doe
Dat is wel verstandig iig. Ligt ook aan je werk en zo, of je er onderuit kan komen, dat schudden.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het schudden ga ik wel meteen mijn handen wassen, dat wel.
Ik ben ook verbaasdquote:
Dat is mijn ervaring het is altijd BSquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch keihandig als je iemand iets te melden hebt, handiger dan lokquoten. Dat sommige users zich helemaal de moeder mentionen aan onzinnige mentions is dan wel weer een beetje jammer.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wie die 9 dan zijn, wel een specifiek aantal.
Ja ja... jullie 2 ook. 7 te gaan.quote:
Klopt je doet dagenlijks heel veel handelingen wat je niet eens weetquote:Op maandag 9 maart 2020 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je wrijft eerst in je ogen zonder dat je erg in hebt
Jeej, ik word serieus genomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ja ja... jullie 2 ook. 7 te gaan.
Ik ook, het zal wel niet serieus zijn want dan zou ik ook genoemd moeten worden.quote:
Ja, of hele slappe.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk vind ik handen schudden altijd al een beetje ranzig, vooral de klamme
quote:
Ik denk dat je het niet serieus moet nemenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, het zal wel niet serieus zijn want dan zou ik ook genoemd moeten worden.
9 - soury - char - choco = 6quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ja ja... jullie 2 ook. 7 te gaan.
Ja dat inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2020 20:00 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk vind ik handen schudden altijd al een beetje ranzig, vooral de klamme
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Klopt je doet dagenlijks heel veel handelingen wat je niet eens weet
Zo'n dooie vis handje.quote:
Ik had al jou al meegeteld... dus 5quote:
Ik heb niksquote:
Ja godverdommequote:
Je heb er nog éénquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebt
Ohhquote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best nutteloos als je in het topic zit. Maar ja. Leuk is het wel.
quote:
Jeujquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik had al jou al meegeteld... dus 5
Hoe komp dat?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan op het moment mijn arm niet optillen...nu weet ik hoe vaak je per dag je arm optilt zonder dat je het in de gaten hebt
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruiktquote:
Dat dus, het is in Nederland zo normale gewoonte.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja wel grappig maar vergeven want het gaat zo automatisch
Ja ik weet het.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruikt
Met zo'n ontsteking kan je nog best een tijdje zoet zijn. Sterkte daarmee. Het zit je niet mee he Charquote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja dat is kut ja. Sterkte ermee.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, maar pas als een functionaliteit uitvalt, dan merk je pas hoe vaak je die gebruikt
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heenquote:
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons landquote:
Breek me de bek niet openquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan beter net als mij binnen blijven voorlopig ik werk verder door aan mijn tunnel ook
Uh nee.. ik ga liever voor vrouwen. Tis "Rutte" trouwens.quote:
Rust lijkt me een degelijk adviesquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heen
waarkomt die tunnel nu weer in ene vandaan, je zat toch in een steegje of op het dakquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je kan beter net als mij binnen blijven voorlopig ik werk verder door aan mijn tunnel ook
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat bedoel ik...we zijn ten dode opgeschrevenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land
Sterkte mevrouw Char.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wiv lijkt op een slijmbeursontsteking. Misschien door het met krukken lopen, maar dat gaat gek genoeg wel. Morgen afspraak met ha, als ze zegt 'neem maar rust en als het over 2 weken niet over is blabla' dan trek ik haar persoonlijk door de telefoon heen
Of neem maar een paracetamolletjequote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debielquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land
PAK ZEquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
He bah, het zit niet echt mee hè. Succes morgenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat kan ik zelf ook wel verzinnen (had ik al verzonnen), maar dat lijkt nog niet echt te helpenquote:
Geen opzet, duidelijk debiel.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debiel
Ow ja, bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh nee.. ik ga liever voor vrouwen. Tis "Rutte" trouwens.
Je kan ook geen wonderen verwachten met een ontstekingquote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of neem maar een paracetamolletjeOok zo'n dooddoener, je niet af laten wimpelen hoor.
Dat is niet zomaar even weg...als het inderdaad een slijmbeursontsteking is. Daar gaat tijd overheen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat kan ik zelf ook wel verzinnen (had ik al verzonnen), maar dat lijkt nog niet echt te helpen
Nah, dat is puur gewoonte, dat krijg je er niet zo maar uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debiel
Kus mijn ringquote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor dat we netjes voor elkaar buigen zoals ze dat vroeger deden.
Met ontsteking niet, dan moet je rusten maar misschien overbelast en dat het dan vast zit en dan moet je naar een fysio. We zullen het wel horen wat het is.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook geen wonderen verwachten met een ontsteking
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Met de handjes tegen elkaar zoals chinezen of japaners, kweet ff niet welke dat doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
het lijkt nu allemaal wel een beetje tegelijk te komen jaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met zo'n ontsteking kan je nog best een tijdje zoet zijn. Sterkte daarmee. Het zit je niet mee he Char
Dat kwam toch door luizen? Daarom droegen ze ook vaak pruiken.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht meer aan de buigingen vanuit de vroegere periodes eigenlijk zoals ze koninklijke familie in Engeland nog steeds duurt . Was vroeger echt zeer gebruikelijk. Ik ben mijn curtesy al aan het oefenen
SLAP !!! Met een handschoenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind ook dat mannen elkaar weer mogen uitdagen voor een duel tot de dood
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind ook dat mannen elkaar weer mogen uitdagen voor een duel tot de dood
How dare you?quote:
Ja dat waren een zootje smeerpijpen. Dik in de make-up en luchtjes. Nou ja net als nu maar dan zonder douche of wcquote:Op maandag 9 maart 2020 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwam toch door luizen? Daarom droegen ze ook vaak pruiken.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |