Alsof het niets isquote:Op maandag 9 maart 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de dame er geen problemen mee

De dweil was vorige dagenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is beter dan je als een dweil voelen.

Welke kleur ben jij?
  Welke kleur ben jij?

Ik heb gele.quote:

Ik heb ze in vele kleuren.quote:

Blauw, roze en lichtgroen.quote:

Ik heb ook van die gele die je kan wassen. Ik gebruik die als afdruip voor de afwasquote:

Deze serie is best geinig Lilyhammer (TV Series 2012–2014) - IMDbquote:

Niet gezien volgens mij ...quote:Op maandag 9 maart 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze serie is best geinig Lilyhammer (TV Series 2012–2014) - IMDb

Netflixquote:

Ok sorry voor de tipquote:

Alles is tijdelijk, maar jij roept dat ook altijd ..Net nog trouwensquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Das tijdelijk toch , hier hebben we er meer aan

Ohh dan ben je nog wel even bezig. Geweldige serie, ik heb volgens mij de dvd's nog.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb net afl 1 Sopranos uit .. misschien kijk ik wel verder

Moet dit niet in KLBquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Alles is tijdelijk, maar jij roept dat ook altijd ..Net nog trouwens

goeiequote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Alles kan in een ander topic. Gewoon deze opheffen

Rubber komt niet zomaar van de boom vallen héquote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)n-om-rolkofferherrie
Ik heb wel eens gedacht waarom geen rubberen wieltjes onder die kut koffers. Stoepen aanpassen

Ik snap het wel hoor, het is een tering herrie. Maar verbied dan die kut koffersquote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rubber komt niet zomaar van de boom vallen hé
oh wacht...

Die gele zijn rot, microvezel veel fijner.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blauw, roze en lichtgroen.
Mijn hulpje heeft liever die gele dingen.

Zelfde met winkelkarretjes over straatquote:Op maandag 9 maart 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, het is een tering herrie. Maar verbied dan die kut koffers

Dat mag, en deze zijn er al hierquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfde met winkelkarretjes over straat

oh joh..ze bestaan echtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag, en deze zijn er al hier[ link | afbeelding ]

Ja echtquote:

Ja snap jij het nog. Ik denk dat je rijk kan worden met koffers op luchtbandjes. Tis een tipquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
ipv die koffers aan te pakken,willen ze hele stoepen veranderen ? oh gaat niet door

Maar dat is handig...dan weet ik wanneer ik mijn bak buiten moet zettenquote:

Oh is dat zoquote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef chufi het volgende:
Het zijn de wieltjes !!! Die moeten zachter ...

ik krijg altijd mailquote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat is handig...dan weet ik wanneer ik mijn bak buiten moet zetten

Ja, vind ik ook...maar ja, als het haar gelukkig maaktquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die gele zijn rot, microvezel veel fijner.

Ondergronds met van alles. Ik kan alles wegpleuren. En twee keer per week grof vuilquote:Op maandag 9 maart 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
Gewoon inpandige containers die 2x / week worden geleegd

grof vuil maar 1 x per weekquote:Op maandag 9 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ondergronds met van alles. Ik kan alles wegpleuren. En twee keer per week grof vuil

Hoe vaak heb je dat nou?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |