Voilaquote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgen het waarschijnlijk wel en kunnen het dan ook overdragen aan andere mensen. Ze schijnen er inderdaad niet erg ziek van te worden.
Die krijg je ook en dan ben je er klaar meequote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een aantal ziektes kan je ook beter als kind krijgen.
Big fat diva asses need big fat diva injectionsquote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Char is een diva die heeft veeel nodig
Het is ook nog zeker niet over het hoogtepunt heen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
Gaat nog niet de goede kant op in Italië:
"1,797 new cases & 97 new deaths in Italy in past day"
Waarschijnlijk wordt het nog eerst een week erger voordat de maatregelen daar effect gaan hebben.
ehm...ik ben heel erg kieskeurig met aspergesquote:
Thxquote:Op maandag 9 maart 2020 19:13 schreef Recce het volgende:
Er is zo een persconferentie van het kabinet over het virus. Hier te volgen:
https://nos.nl/livestream(...)er-coronacrisis.html
Ik heb nog een sneu half rolletje wc papierquote:Op maandag 9 maart 2020 19:13 schreef Recce het volgende:
Er is zo een persconferentie van het kabinet over het virus. Hier te volgen:
https://nos.nl/livestream(...)er-coronacrisis.html
Dat ruik je als je gaat plassen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm...ik ben heel erg kieskeurig met asperges
Niet bij iedereen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ruik je als je gaat plassen.
Ik ga niet bij een ander ruiken. Jij welquote:
Ff checken.quote:
Doe maar gewoon niet he?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm is t nou @:naam of @:naam bij dat mention gedoe? Of allebei?
Is onderzocht, 45% van de mensen heeft het.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga niet bij een ander ruiken. Jij wel
@:naamquote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm is t nou @:naam of @:naam bij dat mention gedoe? Of allebei?
Godverdomme Mootsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |