Neuh, had ik al met de picnic laten komen maar die hadden geen handzeep meer dus dat moest ik ff in de winkel halen en nog een aantal dingetjes.quote:
Huh. Groen? Nooit gezien. Ik vroeg met of zonder dubbele punt, (en wel of geen spatie tussen @ en naam).quote:Op maandag 9 maart 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de naam niet groen wordt is het niet goed, dus kiek maar.
Kap er gewoon meequote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh. Groen? Nooit gezien. Ik vroeg met of zonder dubbele punt, (en wel of geen spatie tussen @ en naam).
Zonder dubbele punt en geen spatiequote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh. Groen? Nooit gezien. Ik vroeg met of zonder dubbele punt, (en wel of geen spatie tussen @ en naam).
Ja joh, hier valt het wel mee met hamsteren, behalve bij AH danquote:Op maandag 9 maart 2020 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, had ik al met de picnic laten komen maar die hadden geen handzeep meer dus dat moest ik ff in de winkel halen en nog een aantal dingetjes.Zover ik zag was het meeste nog gewoon aanwezig.
Pff dan maar geen mentions (kreeg net wel tips trouwens)quote:
Ik was bij de jumbo vandaag en kut van je kaartjes, had ik net ook al getikt maar fok doet dus raar.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, hier valt het wel mee met hamsteren, behalve bij AH dan
Bij mij ook al.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was bij de jumbo vandaag en kut van je kaartjes, had ik net ook al getikt maar fok doet dus raar.
Vertel. Wat is je bezwaar?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonder dubbele punt en geen spatie
@:Straatverlichting
Mondhygienist vorige week wilde me een hand geven, ikke gelijk, zullen we dat nou wel doen, hij, oh nee.quote:
Ik had vanmiddag een afspraak..deden ze ook al niet aan handen schuddenquote:
Zijn die ook besmettelijk dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Straks wordt deze smilies![]()
![]()
![]()
![]()
ook nog verboden
Die lui bij het uwv moeten ook wat verzinnen dus ze willen dat ik naar een banenmarkt kom volgende week ik heb gezegd dat ik de komende maanden niet buiten komquote:
Fok! fucktquote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was bij de jumbo vandaag en kut van je kaartjes, had ik net ook al getikt maar fok doet dus raar.
Jesus mensquote:
Gewoon voor de zekerheid alle handgebaren stoppenquote:
Fuck fok dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! fuckt![]()
Mijn zus had de kaartjes nog in de mail, zijn net verstuurd vanaf Martinique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |