En wie gaat dat dan controleren. Daar maak ik me nog wel het minste druk om.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken thuis zitten oké, maar dat schoonmaken
Hopelijk blijft SN3 ook heel bij de druktesten, anders zijn we weer terug bij af. Wat er nu getest is, was de tank van SN2 die bij SN1 ontplofte. SN2 bouwen ze kennelijk niet verder af. (SN staat voor serial number)quote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik zag al een filmpje voorbij komen op YT.
Ben heel benieuwd naar vliegende versie.
Zomer 2020 kan je weer even op adem komen met het nieuwe seizoen, nog even volhouden.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zit iets in! Daar was het ergste wat er mogelijk was Fudge.
2 weken ruzie en een schoon huisquote:Op maandag 9 maart 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou maar eens 2 weken met mij opgesloten zitten.
Nah, ook zonder dat virus maak ik me altijd constant druk de laatste jaren, dus heel veel verschil is er toch niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn, dan moet je zo’n beetje doodsangsten uitstaan nu.![]()
Hoop voor jou en @:ieniminimuis dat deze ellende snel over is.
Als er iemand is voorbereid op mentale crisis ben jij het welquote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ook zonder dat virus maak ik me altijd constant druk de laatste jaren, dus heel veel verschil is er toch niet.
Komt er nog een echte reunie-aflevering? En is er al een koppel uit elkaar eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zomer 2020 kan je weer even op adem komen met het nieuwe seizoen, nog even volhouden.
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 weken ruzie en een schoon huis
Ja, als straks iedereen aan het flippen is, moet ik iedereen tot kalmte manen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als er iemand is voorbereid op mentale crisis ben jij het wel
Daar moet denk ik wel een reden voor zijn. Misschien toch wat dingetjes stuk gegaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk blijft SN3 ook heel bij de druktesten, anders zijn we weer terug bij af. Wat er nu getest is, was de tank van SN2 die bij SN1 ontplofte. SN2 bouwen ze kennelijk niet verder af. (SN staat voor serial number)
Ik kreeg net vreselijk jeuk aan m'n neus.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag in het openbaar straks wel mijn handen vast kan knopen zodat ik niet in mijn gezicht zit. Ik zit namelijk altijd aan mijn gezicht, altijd. Het is vreselijk.
Nee, geen reünie.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er nog een echte reunie-aflevering? En is er al een koppel uit elkaar eigenlijk?
Nou, sterkte dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ook zonder dat virus maak ik me altijd constant druk de laatste jaren, dus heel veel verschil is er toch niet.
Noemen jullie dit paniek? Ha! Dit is nog niks!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als straks iedereen aan het flippen is, moet ik iedereen tot kalmte manen.
En dat is nou juist de beste mindset.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
En dan probeer ik het nieuws te ontwijken want ik kan er toch geen klote tegen doen en dan doet Recce van alles posten. @:Recce
Probleem opgelost, gewoon niet eten dan heb je ook niets te schijten. En je bespaart nog geld ookquote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
En dat preppen, daar heb je wel geld voor nodig, kan ik wel wc papier inslaan maar dan kan ik niet meer eten en als ik 1 week wat meer koop dan precies hetzelfde. De arme en bejaarden gaan het eerst.
Voordeel van make-up dragen, dan ben je gewend dat dat uberhaupt niet kan.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag in het openbaar straks wel mijn handen vast kan knopen zodat ik niet in mijn gezicht zit. Ik zit namelijk altijd aan mijn gezicht, altijd. Het is vreselijk.
Toen ik vanmiddag naar de supermarkt ging had ik mijn handen in mijn zakken gedaan, maar ja toen de supermarkt, mandje pakken, toch maar een handscanner gepakt. Boodschappen vastpakken, bonnetje aanpakken. Ik heb echt heel erg op lopen letten of ik niet met mijn handen in mijn gezicht zat maar ja. Heel de tijd gaat dus niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou mijzelf ook in self-quarantined zetten als ik Trump de hand heb geschutquote:Op maandag 9 maart 2020 22:20 schreef Recce het volgende:
In deze tweet een video waarop je kunt zien dat Trump iemand de hand schudt die nu in quarantaine is:twitter:CBSNews twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:59:59Video from Friday shows President Trump shaking hands with Rep. Doug Collins, who just confirmed that he is self-quarantined after coming into contact with someone recently diagnosed with coronavirus https://t.co/ArWlKp4pIj https://t.co/2wHIlDLOST reageer retweet
Gotver, je hebt het beste idee tot nu toe.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Probleem opgelost, gewoon niet eten dan heb je ook niets te schijten. En je bespaart nog geld ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |