Ja, heb er nu ook last van.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een beetje maar vooral de hele heisa eromheen. Alsof we te maken hebben met de 21e eeuw versie van de pest ofzo.
Je kan nooit teveel denken. Echt niet.quote:
Beschimmeld brood eten heeft wel de pest opgelost.quote:
I’ll put the virus down and let the virus pay for it. Because it’s all so sad.. so sad..quote:Op maandag 9 maart 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Trump gaat dat virus gewoon onder tafel lullen![]()
Of ontslaan![]()
Trump
Ik denk dat iedereen zich wel meer dan bewust is van het virus. Maar je kan, behalve de geadviseerde maatregelen treffen, toch niets doen. Jezelf gek maken, tsja, dat moet je gewoon niet doen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Trump gaat dat virus gewoon onder tafel lullen![]()
Of ontslaan![]()
Trump
Nah, ik denk net als ieni gewoon teveel.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich wel meer dan bewust is van het virus. Maar je kan, behalve de geadviseerde maatregelen treffen, toch niets doen. Jezelf gek maken, tsja, dat moet je gewoon niet doen.
Dat laatste is misschien niet even makkelijk voor iedereen, dat snap ik.
Teringquote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
I’ll put the virus down and let the virus pay for it. Because it’s all so sad.. so sad..
Is het denken of is het malen...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik denk net als ieni gewoon teveel.
twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:47:12@Erdayastronaut SN2 (with thrust puck) passed cryo pressure & engine thrust load tests late last night reageer retweet
Volgende bouwsel moet kunnen vliegen.twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:50:22@nextspaceflight @Erdayastronaut Static fire & short flights with SN3, longer flights with SN4, but spooling up the whole Starship/Raptor production line is really what matters reageer retweet
Zelfde hier, in extreme mate.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak mezelf ook gek met allemaal andere dingen die kunnen gebeuren hè? Alleen die worden niet gevoed door externe partijen.
Ik ben mentaal voorbereid op zoveel ramp scenario's. Ik heb ze allemaal al overdacht.
Ja ik zag al een filmpje voorbij komen op YT.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef Recce het volgende:
Oh, ja, Tonja, de test van SpaceX was geslaagd:twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:47:12@:Erdayastronaut SN2 (with thrust puck) passed cryo pressure & engine thrust load tests late last night reageer retweet
Volgende bouwsel moet kunnen vliegen.twitter:elonmusk twitterde op maandag 09-03-2020 om 19:50:22@:nextspaceflight @:Erdayastronaut Static fire & short flights with SN3, longer flights with SN4, but spooling up the whole Starship/Raptor production line is really what matters reageer retweet
Same.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Recce het volgende:
Oh ja, ik voel me trouwens helemaal niet voorbereid. Ik heb alle rampscenario's bedacht en heb bij elk scenario het idee dat ik het niet aan zou kunnen.
Daar zit iets in! Daar was het ergste wat er mogelijk was Fudge.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gaat helemaal mis met je sinds LI afgelopen is
Je zou maar eens 2 weken met mij opgesloten zitten.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken thuis zitten oké, maar dat schoonmaken
Damn, dan moet je zo’n beetje doodsangsten uitstaan nu.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Recce het volgende:
Oh ja, ik voel me trouwens helemaal niet voorbereid. Ik heb alle rampscenario's bedacht en heb bij elk scenario het idee dat ik het niet aan zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |