Raarquote:Op maandag 9 maart 2020 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het meteen aan Fok door gegeven en dat moest ik van DJMO maar in het forum doorgeven. Vervolgens kreeeg ik van die moderator daar op mijn flikker dat ik een oud topic omhoog schopte.Topic werd ook direct gesloten.
Tja, wie ben ik om er iets over te zeggen?quote:
Twitter berichten neem ik sowieso al niet serieus.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat Trump dan wel in quarantaine zonder electronica?
FoK! posts zijn pas echtquote:Op maandag 9 maart 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Twitter berichten neem ik sowieso al niet serieus.
Hij geeft strquote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij geeft straks een briefingquote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij weet.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies![]()
Instant karma hier
[ afbeelding ]
[..]
Pcies![]()
Instant karma hier
[ afbeelding ]
Ja, hier te volgen:quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hij geeft str
[..]
Hij geeft straks een briefing
74 hij is van '46quote:Op maandag 9 maart 2020 22:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Trump is al in de 70 volgens mij.
[..]
Pcies![]()
Instant karma hier
[ afbeelding ]
Qua leeftijd in de risicogroep.quote:
Hij rookt ook vast welquote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Qua leeftijd in de risicogroep.
Maar wat betreft weerstand is daar niet veel van te zeggen natuurlijk.
Van het virus?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter kan ik nooit meer op internet gaan. Ik word een beetje panisch
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met een liter benzine en wat vonken zeker.
Een beetje maar vooral de hele heisa eromheen. Alsof we te maken hebben met de 21e eeuw versie van de pest ofzo.quote:
Mensen die zich panisch laten raken door wat ze op internet lezen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter kan ik nooit meer op internet gaan. Ik word een beetje panisch
Yep. Angst is een slechte raadgever..quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een beetje maar vooral de hele heisa eromheen. Alsof we te maken hebben met de 21e eeuw versie van de pest ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |