Ik kan mij er niet druk over maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat in Brabant binnenkort een avondklok wordt ingesteld voor de kroegen
Tuurlijk kan je dat wel, het is alleen een beetje zinloos.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet druk over maken.
Op het voetbalveldje achter de school? een kwartier later praat je wel anders.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ken je dat niet van de lagere school? Als je ruzie met iemand had: Wacht maar, na vieren....
Dat werk jaquote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op het voetbalveldje achter de school? een kwartier later praat je wel anders.
Daar hebben Brabanders geen boodschap aanquote:Op maandag 9 maart 2020 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat in Brabant binnenkort een avondklok wordt ingesteld voor de kroegen
Die ging wel goed kort, half uur, maar hij begon wel over wat het vervolg traject gaat worden. Als het een slecht gesprek zou zijn geweest dan zou hij het laatste niet hebben gezegd.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel, het is alleen een beetje zinloos.
Hoe ging de sollicitatie?
Braband, altijd gezellig.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hebben Brabanders geen boodschap aan![]()
![]()
![]()
Duimen maar weer danquote:Op maandag 9 maart 2020 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ging wel goed kort, half uur, maar hij begon wel over wat het vervolg traject gaat worden. Als het een slecht gesprek zou zijn geweest dan zou hij het laatste niet hebben gezegd.
Ik heb 3 gesprekken gehad bij verschillende bedrijven. Ik krijg deze week te horen of het ergens wat gaat worden.quote:
twitter:AlbertoNardelli twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:42:39Italian PM has just announced that lockdown extends to the whole of Italy, movement restricted to reasons of work, health and emergencies reageer retweet
Vroeger hoefde we ons alleen maar zorgen te maken om een paar kernraketten die op ons gericht waren.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Recce het volgende:
Heel Italië gaat in lockdown:twitter:AlbertoNardelli twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:42:39Italian PM has just announced that lockdown extends to the whole of Italy, movement restricted to reasons of work, health and emergencies reageer retweet
wowquote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Recce het volgende:
Heel Italië gaat in lockdown:twitter:AlbertoNardelli twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:42:39Italian PM has just announced that lockdown extends to the whole of Italy, movement restricted to reasons of work, health and emergencies reageer retweet
Nooit gehoord, maar logischerwijze fraai met de samenwerking van wat van mijn favoriete artiestenquote:
Massive Attack!quote:
Ik vind het ook wel een lekker nummer.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar logischerwijze fraai met de samenwerking van wat van mijn favoriete artiesten![]()
Thnx
twitter:jaketapper twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:13:554 days after this tweet, Rep Gaetz is self-quarantining after being told he interacted at CPAC with someone who has tested positive for the coronavirus. https://t.co/EpQAfxbkXF https://t.co/EFnfN8jvjY reageer retweet
Frasier is altijd Fraai, Massive altijd goedquote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar logischerwijze fraai met de samenwerking van wat van mijn favoriete artiesten![]()
Thnx
Zit even te kijken van wanneer dat nr komt en het nog een keer af te spelenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Frasier is altijd Fraai, Massive altijd goedIk kende het ook niet en kwam het eerder vanavond tegen.
Ook deze vond ik mooi
Volgens mij is het nooit echt uitgebracht?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Massive Attack!Ik weet niet zeker of ik deze versie ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |