Wat denk je van een 40+jeugdseriemarathonmeet?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb veel jeugdseries thuis. Het is een beetje een hobby geworden om ze te verzamelen.
Lenen mag altijd.
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat er geen tongzoen achteraan kwam
Ik wou het al voorstellen maar dat wordt een maratonmeet van enkele weken.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat denk je van een 40+jeugdseriemarathonmeet?
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het een leugenachtige huichelaar.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van Rutte maar ik ben wel van mening dat een andere keuze voor premier slechter is.
Kreeg advies van SBE en JacquelineH (ik laat de mentions ff zitten). Maar lijkt me leuk om samen mee te zijn. Ik denk er nog ff over na.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok en ja is een hele mooie. Ik heb sinds enkele maanden 2 roodrugparkieten. 1tje is origineel groen en de ander grijs/wit. Zijn zo leuk. Kwist niet dat vogels leuk konden zijn.
Welke politicus is dat niet?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het een leugenachtige huichelaar.
Maak een leuke selectie voor één avondquote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het al voorstellen maar dat wordt een maratonmeet van enkele weken.
Vogels zijn leuk, kosten alleen net als ieder ander dier aandacht en geld. Dus denk er goed over na. Die van mij waren gevonden langs de kant van een weg en niemand wilde ze, dus toen zei ik, ok kom maar op dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik twijfel nog; kreeg wel
[..]
Kreeg advies van SBE en JacquelineH (ik laat de mentions ff zitten). Maar lijkt me leuk om samen mee te zijn. Ik denk er nog ff over na.
Je hebt een goed hart!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vogels zijn leuk, kosten alleen net als ieder ander dier aandacht en geld. Dus denk er goed over na. Die van mij waren gevonden langs de kant van een weg en niemand wilde ze, dus toen zei ik, ok kom maar op dan.
Moet ik alleen dat lijstje bepalen? Ik werkte eens bij een bedrijf brande films voor de genene die dat wou hebben. Ik zei dat ik ook wel interesse had in een aantal films en dat ik als tegenprestatie ook wel mijn films ter beschikking wou stellen. Ik had hem mijn lijst gegeven en hij viel bijna van zijn stoel af. Howly shit SBE, jij hebt echt alle klassiekers.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak een leuke selectie voor één avond
Nog geen last van gehad maar ik vind het vreselijk KUT!!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe '503 Service Unavailable' layout op FOK!?
Ik kan niks meer vinden zo
Fok is vervelend ja momenteel.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Fok doet al dagen raar bij mij.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Dank je. Dat wilde ik graag horenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad maar ik vind het vreselijk KUT!!
Lekker rustig wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Tijd voor een relletje?quote:
Mooi dat jij ze hebtquote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik alleen dat lijstje bepalen? Ik werkte eens bij een bedrijf brande films voor de genene die dat wou hebben. Ik zei dat ik ook wel interesse had in een aantal films en dat ik als tegenprestatie ook wel mijn films ter beschikking wou stellen. Ik had hem mijn lijst gegeven en hij viel bijna van zijn stoel af. Howly shit SBE, jij hebt echt alle klassiekers.
Secret Valley wil ik nog hebben maar die is nauwelijks te vinden net zoals de Duitse Krimi'squote:Op maandag 9 maart 2020 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi dat jij ze hebt![]()
Je hoeft dat lijstje niet alleen te bepalen, maar het is wel handig als jij ze even bij elkaar zoekt. Gewoon één aflevering van elke leuke jeugdserie.
's nachts na tweeën.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |