Gewoon doorlopenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Gewoon alleen hallo en verder geen contact/aanrakingen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen in The Metropolitan museum of Art
[ afbeelding ]
De beschrijving was: 'De maagd Maria op het moment dat ze van engel Gabriël hoort dat ze onbevlekt bevangen gaat geraken'
Ik hoorde haar bijna 'How dare you! roepen.
Sprekend !! En een gratis kindquote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beschrijving was: 'De maagd Maria op het moment dat ze van engel Gabriël hoort dat ze onbevlekt bevangen gaat geraken'
Geloof dat de wereld nog niet lang niet geschikt is voor een kind van Greta.quote:
De vraag is waar Greta vandaan komt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geloof dat de wereld nog niet lang niet geschikt is voor een kind van Greta.
Gescheurd condoom.quote:
Dat heb ik al zeker 30 jaar niet meer gehoord.quote:
Niet bevlekt met Corona, want ze kan geen handjes schuddenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb de serie op dvd.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik al zeker 30 jaar niet meer gehoord.
quote:
lol, preventiemaatregelen, bruutquote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bevlekt met Corona, want ze kan geen handjes schudden
Leuk. Wil ik wel weer eens zien. Ik vond het geweldig als kind maar kan me er weinig van herinneren.quote:
Ik heb veel jeugdseries thuis. Het is een beetje een hobby geworden om ze te verzamelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Wil ik wel weer eens zien. Ik vond het geweldig als kind maar kan me er weinig van herinneren.
Ik ben bang dat het het laatste is.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zou t opzet zijn ? anders.. is het echt een debiel
Blue-headed Lorikeetquote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb jij die? En wat is dat voor soort?
Of slim om zo geen paniek te zaaien.quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of slim om zo geen paniek te zaaien.
Ok en ja is een hele mooie. Ik heb sinds enkele maanden 2 roodrugparkieten. 1tje is origineel groen en de ander grijs/wit. Zijn zo leuk. Kwist niet dat vogels leuk konden zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Blue-headed Lorikeet
Nope, heb geen huisdieren. Maar leuk en mooi zijn ze wel.
Het valt me nog mee dat er geen tongzoen achteraan kwamquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna nog een keer aan alle kanten vastpakken. En dat vertegenwoordigt ons land
Ik ben geen voorstander van Rutte maar ik ben wel van mening dat een andere keuze voor premier slechter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |