SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Werk je 7dagen in de week dan ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:09 schreef engine het volgende: [..]
Las ergens dat 30% van de bevolking gastarbeiders zijnNog 4 weken denk ik. Zal wel een keer een dag vrij hebben dus wil wel een keer naar het strand en de stad in maar momenteel is het iedere dag werken. Dat doe je goed
heerlijk soms om niemand te zien/spreken.
Af en toe wel even rusten he anders kom je straks helemaal kapot terug naar nl, en met wie moet ik dan vechten
![]()
![]()
Wanneer sterft 2% van de hele wereldbevolking om het klimaatprobleem op te lossen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Even laten zien wie er de baas isquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat ben ik en die kleintje is @:engine die weer even stoer wilde doen
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@Grrrrrrrr haal aub dat achterlijke koffietijd uit de OPEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ow mooi om te horenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:09 schreef madam-april het volgende: [..]
Goed hoor net bij de verloskundige geweest, we zijn weer goed gekeurd![]()
Nu nog hopen dat de bevalling dit keer geen 19uur duurt
![]()
![]()
Nimmerquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef engine het volgende:
@:Grrrrrrrr haal aub dat achterlijke koffietijd uit de OP
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Katje miauwquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer sterft 2% van de hele wereldbevolking om het klimaatprobleem op te lossen?
Hoe gaat het tegenwoordig met de hoofdpijn?![]()
Doe ik het zelf wel volgende keer. Ben ik goed inquote:
Corona is hard op weg, maar je weet hoe het werkt, eerst verspreiden (zodat je ook Madagascar en IJsland besmet), en dan dodelijk maken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer sterft 2% van de hele wereldbevolking om het klimaatprobleem op te lossen?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
JOAH VERNEUK DE OP WEER ENGINEquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:16 schreef engine het volgende:
[..]
Doe ik het zelf wel volgende keer. Ben ik goed in![]()
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kssst kleintjequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Even laten zien wie er de baas is![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zijne witwassendheidquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Corona is hard op weg, maar je weet hoe het werkt, eerst verspreiden (zodat je ook Madagascar en IJsland besmet), en dan dodelijk maken.![]()
![]()
Ja 7 dagen per week. En om en om heeft er iemand een keer een dag vrij. Weet niet wanneer ik aan de beurt ben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Werk je 7dagen in de week dan ?Af en toe wel even rusten he anders kom je straks helemaal kapot terug naar nl, en met wie moet ik dan vechten
Werk nachtdienst momenteel en beetje moeite met slapen overdag dus dat is wel minder.
Maar komt goedwe knokken stevig door
Hehe niet expres hoor. Gaat per ongeluk iedere keerquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
JOAH VERNEUK DE OP WEER ENGINE![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kssst kleintje![]()
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja 7 dagen per week. En om en om heeft er iemand een keer een dag vrij. Weet niet wanneer ik aan de beurt ben.
Werk nachtdienst momenteel en beetje moeite met slapen overdag dus dat is wel minder.
Maar komt goedwe knokken stevig door
lijkt me zwaar vermoeiend. Einde van je werkdag gelijk slapen dus. Hoop niet dat je lang last gaat houden van zo’n omgekeerd ritme
Zelfs @haags_kwartiertje werkt niet zoveelDus dat maakt jou de nieuwe harde werker hier
Ik zal je wel een weekje geven om bij te komenIk moet straks ook weer op krachten komen
![]()
Wat is dat met die tussenstanden in de OPquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe niet expres hoor. Gaat per ongeluk iedere keer![]()
![]()
Is dat echt nodig![]()
moeniequote:
Zo ff verhuisd naar een andere lokatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bijna was de erste coronafall bij ons in kärnten
en 45jährige vrouw uit italie is in bad kleinkirchheim gestorven![]()
Owjee begin er niet over, wordt dat weer een dikke discussiequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is dat met die tussenstanden in de OP![]()
Is dat echt nodig
MOEEENNNNquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat echt nodigZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb het tegenwoordig zo geregeld dat ik niet meer in de weekenden werk. Alleen telefonisch en per mail bereikbaarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lijkt me zwaar vermoeiend. Einde van je werkdag gelijk slapen dus. Hoop niet dat je lang last gaat houden van zo’n omgekeerd ritme
Zelfs @:haags_kwartiertje werkt niet zoveelDus dat maakt jou de nieuwe harde werker hier
Ik zal je wel een weekje geven om bij te komenIk moet straks ook weer op krachten komen
Zonder wrijving geen glans![]()
Hoe is het met de koeien gesteld? Moeten zij zich ook zorgen maken om het carona virus ?quote:
Een mondkapje voor koeien![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owjee begin er niet over, wordt dat weer een dikke discussieOke filo
![]()
Ga je er voor in maart?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het met de koeien gesteld? Moeten zij zich ook zorgen maken om het carona virus ?
Een mondkapje voor koeien
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat echt nodig![]()
![]()
Nee maar waag het eens eraan te komen
EINDELIJK WAT RUSTIGER AAN DOEN! DAT WERD TIJD ZEG!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig zo geregeld dat ik niet meer in de weekenden werk. Alleen telefonisch en per mail bereikbaar
En bevalt het of mis je werken in het weekend wel een beetje.![]()
Nee mis het nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
EINDELIJK WAT RUSTIGER AAN DOEN! DAT WERD TIJD ZEG!
En bevalt het of mis je werken in het weekend wel een beetje.Zonder wrijving geen glans![]()
maar niet van coronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef mario390 het volgende:
en 45jährige vrouw uit italie is in bad kleinkirchheim gestorven![]()
Maart ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je er voor in maart?mei was de plan toch.
Mei maand, mijn maand![]()
![]()
Volgende maand mag je ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maart ?mei was de plan toch.
Mei maand, mijn maandZonder wrijving geen glans![]()
Ah nee dat valt wel mee. Als ik thuis ben ga ik gewoon weer lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lijkt me zwaar vermoeiend. Einde van je werkdag gelijk slapen dus. Hoop niet dat je lang last gaat houden van zo’n omgekeerd ritme
Zelfs @:haags_kwartiertje werkt niet zoveelDus dat maakt jou de nieuwe harde werker hier
Kunnen we fit de strijd aangaat wel heftig worden dan.
Ja, het komt echt gevaarlijk dichtbij Marioquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef mario390 het volgende:
en 45jährige vrouw uit italie is in bad kleinkirchheim gestorvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lijkt me een goed idee!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het met de koeien gesteld? Moeten zij zich ook zorgen maken om het carona virus ?
Een mondkapje voor koeien
De dames maken zich geen zorgen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
kraaikampThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ha, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Zag jou wel beetje als een werkverslaafde die stiekem toch nog aan het werk is als niemand opletquote:![]()
![]()
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ha, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Zag jou wel beetje als een werkverslaafde die stiekem toch nog aan het werk is als niemand opletZonder wrijving geen glans![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-02-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 2983 / 7263
2. aKboR / 1567 / 6123
3. PlymouthFury / 1242 / 3401
4. dud0r / 877 / 3412
5. Dr.Mikey / 794 / 3831
6. devzero / 786 / 2282
7. InverHouse / 705 / 4375
8. Jippie68 / 700 / 3979
9. skysherrif / 668 / 2330
10. engine / 605 / 2452
11. hemarookworst / 603 / 2143
12. mario390 / 513 / 2892
13. Filosoofert / 492 / 2106
14. FreshFruit / 435 / 2645
15. noodgang / 379 / 1875
16. madam-april / 303 / 1548
17. Grrrrrrrr / 290 / 1203
18. Mrsloveable / 240 / 1142
19. Pumpalov / 191 / 634
20. 00wildchild / 141 / 537SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mwah. Ik wil er niet 2x voor gaan. En dan heb ik liever mei. Waarom ga jij er niet voor? Jij hebt maar 1 weekje nodig om een voorsprong uit de bouwen die niemand meer inhaaltquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende maand mag je ook.
Zal wel weer meedoen voor de punten dus blokken wanneer het kan![]()
![]()
jr nu dagelijks op tvquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kattengevechten zijn niks anders dan heftigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah nee dat valt wel mee. Als ik thuis ben ga ik gewoon weer lekker op de bank liggen
Kunnen we fit de strijd aangaat wel heftig worden dan.
Wij geven niet op vanwege een “blessure”
![]()
Geen zinquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah. Ik wil er niet 2x voor gaan. En dan heb ik liever mei. Waarom ga jij er niet voor? Jij hebt maar 1 weekje nodig om een voorsprong uit de bouwen die niemand meer inhaalt
Zal wel weer meedoen voor de punten dus blokken wanneer het kan
Kutspelquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Corona is hard op weg, maar je weet hoe het werkt, eerst verspreiden (zodat je ook Madagascar en IJsland besmet), en dan dodelijk maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee!
De dames maken zich geen zorgen.
Al zijn koeien niet echt huisdieren![]()
Kan je niet op DM reageren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.
Al zijn koeien niet echt huisdierenZonder wrijving geen glans![]()
Thnx monitofOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O ik zie de hondjes al lopen buiten met zo masker opquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.
Al zijn koeien niet echt huisdierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.echt ?
Ik geloof hier niks vanJij bent degene die uitkijkt naar maandag zodat hij weer een volle werkweek voor zich heeft
![]()
Pfoeh, ik moest niezen, komt wel dichtbij zo. #COVID"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je kan die dingen vast wel verkopen aan een stel mensen met teveel geldquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie de hondjes al lopen buiten met zo masker opSommige geven bizar veel geld uit aan hun huisdieren.
![]()
homoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.![]()
Ik moest hoestenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoeh, ik moest niezen, komt wel dichtbij zo. #COVIDBeetje eng dit
![]()
Helaas, het is echt waar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]echt ?
Ik geloof hier niks vanJij bent degene die uitkijkt naar maandag zodat hij weer een volle werkweek voor zich heeft
koekoekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je niet op DM reageren?![]()
Ik word hier gek van de mail, krijg ze keer op keer terug dat het adres niet goed is terwijl het wel goed isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Primaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Katje miauw
Hoe gaat het tegenwoordig met de hoofdpijn?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
21 graden. Niets mis mee."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
O dat is lekker, is het dat nu bij jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hè? Snel een bak thee met honing zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest hoestenBeetje eng dit
Helaas?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas, het is echt waar.Dit klinkt niet goed hoor.
Alles wel in orde Haags ?![]()
![]()
Haha ja tuurlijk. Maar het kan, dus daar moet je van profiteren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helaas?Dit klinkt niet goed hoor.
Alles wel in orde Haags ?Zonder wrijving geen glans![]()
Lol wordt gewoon niet op gecontroleerd daarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou ook nog geen corona
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik word hier gek van de mail, krijg ze keer op keer terug dat het adres niet goed is terwijl het wel goed is
Gaat rustig hier worden als Haag weg is,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En terechtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lol wordt gewoon niet op gecontroleerd daarZonder wrijving geen glans![]()
Onze Haagse hoppert wil gewoon even wat ademruimte. Is goed voor 'mquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helaas?Dit klinkt niet goed hoor.
Alles wel in orde Haags ?
lol hebben ze in DTS gekeken dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handigOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oke dan is het goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk. Maar het kan, dus daar moet je van profiteren.![]()
Is je in ieder geval gegund. Ga je nog naar de Canarische eilanden dit jaar![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onze Haagse hoppert wil gewoon even wat ademruimte. Is goed voor 'mZonder wrijving geen glans![]()
Ja, begin juni. Als dat überhaupt nog mogelijk is dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke dan is het goed![]()
Is je in ieder geval gegund. Ga je nog naar de Canarische eilanden dit jaar
Oke, dat kan ik mail naar een groep, een paar daarvan krijg ik keer op keer terugquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handig
Ook als ik apart verstuur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb beide in huis!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Snel een bak thee met honing zetten.dus ga dat nu gelijk even doen
![]()
Yes.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker, is het dat nu bij jou?
Morgenavond wel sneeuw."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb je coronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb beide in huis!dus ga dat nu gelijk even doen
Lekker man. Elke maand effe vakantie naar Bulgarije. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar zal het wel vandaan komen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol hebben ze in DTS gekeken dan?![]()
Maar was echt heel irritant. De block hing ook echt aan m'n IP, niet aan m'n mailadres. Als ik dan de webmail van Ziggo gebruikte kon ik wel alles doorsturen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lekker man. Elke maand effe vakantie naar Bulgarije. Niets mis mee.
Ik krijg deze melding
Er is een communicatiefout opgetreden bij het afleveren van dit bericht. Verzend het bericht later opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
VE1EUR01FT061.mail.protection.outlook.com gaf deze fout:
Requested action not taken: mailbox unavailable.
En op mijn eigen email dit
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
host eur.olc.protection.outlook.com [104.47.6.33]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<*************>:
550 5.5.0 Requested action not taken: mailbox unavailable.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest lachen. Lulquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:44 schreef Pumpalov het volgende:
Het Conjovirus
@:mario390 vindt dit leuk
Waarschijnlijk bestaan die adressen dan niet meer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mail naar een groep, een paar daarvan krijg ik keer op keer terug
Ook als ik apart verstuur."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dus wel, heb twee van die mensen gebeld en hebben het zelfde email adresquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bestaan die adressen dan niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan gaat er iets fout bij hun of jouw mailprovider.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dus wel, heb twee van die mensen gebeld en hebben het zelfde email adresStraks nog eens proberen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:44 schreef Pumpalov het volgende:
Het Conjovirus
@:mario390 vindt dit leuk![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik print het wel uit en gooi het in de busquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gaat er iets fout bij hun of jouw mailprovider.Straks nog eens proberen.
Heb twee verschillende email adressen gebruikt en beide doen het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gtst lolquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van corona knap je niet in een middag opquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Roemenië en Griekenland wel. Kan wel zien dat dit nepbalkanlanden zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou ook nog geen corona
Hopla"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou niet best zijn als je dat hebt, dan zit je ook niet meer thuis denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft er serieus 1?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou lekker danIk had ook zo’n mondkapje als @:noodgang moeten halen uit China
nee ziekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?![]()
![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Roemenië en Griekenland wel. Kan wel zien dat dit nepbalkanlanden zijn.
[ afbeelding ]
HoplaZonder wrijving geen glans![]()
Nee was gwn een grapjequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft er serieus 1?zijn UI heeft een mondkapje
![]()
Je gedraagt je door een simpel en voor niemand kwalijk grapje weer eens als een druifquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh ja ik zie geen UI.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee was gwn een grapjezijn UI heeft een mondkapje
Misschien wil hij ook op jouw ui er wel twee zettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou lekker danIk had ook zo’n mondkapje als @:noodgang moeten halen uit China
Keiharde porno!![]()
Zou hij dat kunnen doen ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook op jouw ui er wel twee zettenIk kan dan beter een makkelijkere UI nemen, deze lijkt me lastig
@noodgang ?![]()
ja bedankt,ik zit er nur vannachtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
BeterschapGoed rusten dan maar en niet tot midden in de nacht hier zitten
![]()
Om te beginnen is er nog niet één coronapatiënt in Nederland, maar we hebben ook een heel goed en fijnmazig systeem om de ziekte te beteugelen en als dat eventueel niet lukt zoveel mogelijk te vertragen.
Nou dat fijnmazige systeem werkt perfect
2 weken geleden een chinees in Enschede terug gekomen uit China nergens geen controle gehad kon overal zo doorlopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterschap dan maar kruip maar lekker onder de wolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft die van mij ook gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou hij dat kunnen doen ?Ik kan dan beter een makkelijkere UI nemen, deze lijkt me lastig
@:noodgang ?
Keiharde porno!![]()
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bedankt,ik zit er nur vannachtLijkt me ook niet gezond
![]()
Ha ha zie het nu pasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was me bij nood niet eens opgevallen, bij Dud ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nur vannacht mak ik puntenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijLijkt me ook niet gezond
![]()
Als je lekker van een uitkering geniet kan dat gewoon.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijLijkt me ook niet gezond
PPPPPPPPANIEK !!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het beetje overdreven hoe sommigen reageren op dat virus.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik vind het wel eng hoor. Maar ben niet in paniek. Maar het komt wel dicht bij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het beetje overdreven hoe sommigen reageren op dat virus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zohee, een collega heeft vanochtend uitslag gehad van het ziekenhuis, Borstkanker in stadium 3.
Ze zit nog in haar zwangerschapsverlof, 1,5 week geleden een kind gekregen
Ken haar verder niet, maar een aantal collega's is nogal flink aangedaan.
Zoiets zet het allemaal wel in perspectief.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kom je weleens buiten?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng hoor. Maar ben niet in paniek. Maar het komt wel dicht bij.Zonder wrijving geen glans![]()
maar dome grapjes zo als op de beelden is ook dom, het is wel serieus en italie is naast oostenrijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het beetje overdreven hoe sommigen reageren op dat virus.![]()
Nouja klopt wel. Overdag geen punt te halen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar is dat echt belangrijker dan je nachtrust?![]()
Het is maar een spel he
Maar ik ga werken. Doeg moen
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Filosoofert het volgende:
Zohee, een collega heeft vanochtend uitslag gehad van het ziekenhuis, Borstkanker in stadium 3.
Zoiets zet het allemaal wel in perspectief.
Weet niet of het veel met een uitkering te maken heeft. Ja je hebt dan meer vrije tijd maar alsnog geef je je tijd op om heel de nacht online op een forum te zitten en smileys te posten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je lekker van een uitkering geniet kan dat gewoon.
Ach hij moet het zelf weten natuurlijk maar lijkt me alleen niet zo gezond/verstandig![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Filosoofert het volgende:
Zoiets zet het allemaal wel in perspectief.heftig ja
Ja het is ook serieusquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dome grapjes zo als op de beelden is ook dom, het is wel serieus en italie is naast oostenrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LEEEEEFFFFquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet niet of het veel met een uitkering te maken heeft. Ja je hebt dan meer vrije tijd maar alsnog geef je je tijd op om heel de nacht online op een forum te zitten en smileys te posten.
Ach hij moet het zelf weten natuurlijk maar lijkt me alleen niet zo gezond/verstandigZonder wrijving geen glans![]()
Filosoofert ook. Jippie ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
He jij hebt er ook 1![]()
Ziet er wel grappig uit al die mondkapjes
Keiharde porno!![]()
Werk ze Enginequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja klopt wel. Overdag geen punt te halen.
Maar ik ga werken. Doeg moen![]()
en tot spreeks
![]()
Als je een makkelijkere hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou hij dat kunnen doen ?Ik kan dan beter een makkelijkere UI nemen, deze lijkt me lastig
@:noodgang ?![]()
![]()
wat is dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je gedraagt je door een simpel en voor niemand kwalijk grapje weer eens als een druif
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was ook al zo met Sars en de Spaanse griep etc. En toen waren er geloof ik meer doden gevallen.. Weet niet, ik vind het beetje overdreven allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng hoor. Maar ben niet in paniek. Maar het komt wel dicht bij.Hou me er in ieder geval niet mee bezig
![]()
Tis daar 4 uur later toch HaagsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoppa curry gemaakt
Keiharde porno!![]()
Spaanse griep is meer dan 100 jaar geleden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook al zo met Sars en de Spaanse griep etc. En toen waren er geloof ik meer doden gevallen.. Weet niet, ik vind het beetje overdreven allemaalHou me er in ieder geval niet mee bezig
En ja, toen zijn er wel wat doden gevallen ja
GezelligheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Half 8 tot half 7 ja. Maar moet er ook nog naar toe.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:engine werken? Je had toch nachtdienst?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb de komende maanden geen tijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh daagt jou uit voor de maand maart..
Wilde ze in teamverband spelen dan?![]()
![]()
Net alsof je thuis bentquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zo'n eind?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
Half 8 tot half 7 ja. Maar moet er ook nog naar toe.
Nee. Tegen jou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb de komende maanden geen tijd.
Wilde ze in teamverband spelen dan?Zonder wrijving geen glans![]()
Lolquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:limoentjuh misschien kunnen we van de zomer strijden tegen elkaar?Zonder wrijving geen glans![]()
Boem bats, weg virusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mexicaanse bedoelde ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Spaanse griep is meer dan 100 jaar geleden.
En ja, toen zijn er wel wat doden gevallen ja![]()
![]()
Door wie ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.![]()
![]()
lol haha okéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik wil er volgende maand al voor gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:limoentjuh misschien kunnen we van de zomer strijden tegen elkaar?Dan kan ik in mei vrij nemen
![]()
![]()
Het komt altijd wel van het buitenlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wil er volgende maand al voor gaanDan kan ik in mei vrij nemen
Ze zitten een beetje los![]()
![]()
A leuk gaat een leuke strijd worden, ik doe ook mee en Mario wilde ook gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje los![]()
![]()
dank je wel !
![]()
Man man man.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje losZonder wrijving geen glans![]()
Ga je voor een 2e winst ja ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A leuk gaat een leuke strijd worden, ik doe ook mee en Mario wilde ook gaan.dts is verslavend
![]()
Ja ONGELOFELIJKquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOU DOOR WIE ?
DAN DOEN WE ER GELIJK WAT AAN!![]()
![]()
![]()
HAAGS NEGERENWAT DENKEN ZE WEL NIET
Leukquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje losWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is mijn UI een grote mondkapquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jouw UI zou een mondkapje ook wel geinig zijn.
Laat het wel zo
Ik kan hem mobiel niet instellen als UIquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje losbestandsnaam is te lang
![]()
Haha dan blijft er weinig van de originele UI overquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jouw UI zou een mondkapje ook wel geinig zijn.![]()
![]()
Dan zie je niks meer van haar UIquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jouw UI zou een mondkapje ook wel geinig zijn.![]()
Gewoon de naam even veranderen..quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan hem mobiel niet instellen als UIbestandsnaam is te lang
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoeft ook niet hoor Nood, ik hou hem zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha dan blijft er weinig van de originele UI overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dan ? Ik weet niet hoe je dat op je mobiel kan doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon de naam even veranderen..![]()
Dit jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon de naam even veranderen..
https://i.imgur.com/fBv66tb.gif
Hierbij issie iets korter![]()
![]()
Zal even checken hoe dat moetquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ik weet niet hoe je dat op je mobiel kan doen
O dit is triest, hoop niet dat de hele school besmet raakt
De twee coronapatiënten die in het Duitse Düsseldorf worden behandeld, zijn een echtpaar met twee schoolgaande kinderen. De vrouw werkt als kleuterleidster en nu wordt onderzocht of haar kinderen, die de afgelopen dagen ook met andere kinderen in contact zijn geweest, het virus onder de leden hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke even opnieuw proberenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit ja
Hierbij issie iets korter![]()
![]()
Dank uquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal even checken hoe dat moet![]()
![]()
Ha ha haquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe bij mij maar geen mondkapjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe bij mij maar geen mondkapje![]()
![]()
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zoquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb altijd de pest om met je mobiel iets op FOK! te moeten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He aKboR thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik ook altijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chatten wil wel op Fok maar verder ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb altijd de pest om met je mobiel iets op FOK! te moeten doen
boxquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IN HET MIDDEN VAN HET LANDquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja wel leuk. Af en toe erg koud/regenachtig en dan zit je de hele dag binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Limoen, hoe was jullie vakantie?
Maar was verder gezellig![]()
![]()
Leuk leuk!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel leuk. Af en toe erg koud/regenachtig en dan zit je de hele dag binnen.
Maar was verder gezelligZonder wrijving geen glans![]()
Nou daar gaat bij mij ook veel foutquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Chatten wil wel op Fok maar verder ook niet
Ik krijg
dan vaak
dit soort situaties
En het aanpassen van de woordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke dit even proberen dan want het lukt mij niet hem te uploadenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zo![]()
![]()
Oh bij mij ook hoor, typ ik een woord fout en soms zie ik dat niet, pas na dat ik bericht geplaatst hebquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar gaat bij mij ook veel fout
Ik krijg
dan vaak
dit soort situaties
En het aanpassen van de woorden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Das fijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK op mobiel vind ik best fijn
Doe niks anders dan mobiel. Alleen soms is het wel nodig laptop te gebruikenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK op mobiel vind ik best fijn![]()
Visquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YES YESWel teveel vis en drop gegeten voor komende tijd
zo even naar de winkel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op de tel krijg je al helemaal je updates laat doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op het werk nog beterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
sterktequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet morgenochtend naar de tandarts. Zo geen zin in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op een iPhone lukt dat nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zoKan niks wijzigen ook zie ik terwijl dat normaal wel kan bij foto’s en video’s
![]()
Gewoon straks ff op de laptop doen LimoentjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en wat doe je de andere .11%?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee daar werk ik 99,89% van de tijdOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja wel lekker, maar beetje teveel ervan gegetenquote:Al had ik sommige soorten nog wel willen proberen
@FlippingCoin ik heb eindelijk eens (gerookte) paling geprobeerd. Vond het naar makreel smaken, niets bijzonders![]()
WCquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
en wat doe je de andere .11%?![]()
fake newsquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel lekker, maar beetje teveel ervan gegetenAl had ik sommige soorten nog wel willen proberen
@:flippingcoin ik heb eindelijk eens (gerookte) paling geprobeerd. Vond het naar makreel smaken, niets bijzonders![]()
waar heb je het gegeten?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee daar werk ik 99,89% van de tijd
Heb geen laptopquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon straks ff op de laptop doen LimoentjuhDie van mij had ik tijdje terug per ongeluk kapot gemaakt
![]()
![]()
Ow dat is bij mij al factor 10quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O, je hebt alleen je mobielquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb geen laptopDie van mij had ik tijdje terug per ongeluk kapot gemaakt
Misschien kan Dev het even voor je doen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij een viskraampje gekocht. Broodje palingquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
fake news![]()
waar heb je het gegeten?![]()
Het was niet vies maar het was ook niks bijzonder.![]()
Paling is een bedreigde diersoort toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij een viskraampje gekocht. Broodje paling![]()
Het was niet vies maar het was ook niks bijzonder.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik leen komend weekend wel laptop van mijn zusjequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je hebt alleen je mobiel
Misschien kan Dev het even voor je doen danheb hem sowieso even nodig
Dev heeft het momenteel veel te druk met werk, amper tijd voor zichzelf deze week![]()
oh okéquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij een viskraampje gekocht. Broodje paling![]()
Het was niet vies maar het was ook niks bijzonder.
ik heb trek in kibbeling nu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Kijk nood heeft de naam al korter gemaaktquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit ja
Hierbij issie iets korter"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bohh kibbelingquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké
ik heb trek in kibbeling nuOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Die van de aldi is lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké
ik heb trek in kibbeling nu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja morgen mss halen papoeatjequote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
met ravigottesausquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja morgen mss halen papoeatjeOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
de aldi zit hier in dezelfde straat als de visboerquote:![]()
denk dat die weinig kibbeling verkopenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat kan ook. Soms is het wel handig een laptop te hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik leen komend weekend wel laptop van mijn zusjeheb hem sowieso even nodig
Dev heeft het momenteel veel te druk met werk, amper tijd voor zichzelf deze week
Daarom zien we hem niet hier, te druk met werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Is dat zo ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Paling is een bedreigde diersoort toch?Ik zag het en moest gelijk aan @FlippingCoin denken
Daarom ook eigenlijk geprobeerd
![]()
Ello andere queenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MOEMOEEEEEE![]()
![]()
![]()
Jou heb ik gemist zeg![]()
Hoe gaat het met de queen of bolk ?.
Gaat heel goed eigenlijk. En met mevrouw Limoen?
Tegen Dotteke? Vrouwenbattlequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
.
![]()
Op dit moment staat de paling echter op de Rode Lijst van de IUCN als ‘ernstig bedreigd’. Daarmee heeft het dezelfde status als de berggorilla, de tijger en de panda. Ook de wetenschappers van ICES geven aan dat de status van het palingbestand kritiek blijft. Het palingbestand is de afgelopen 50 jaar met 95% gedaald. De intrek van glasaal was dit jaar historisch laag. Dit onderstreept de kritieke staat waarin het bestand zich bevindt. Hoe komt dit?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat zo ?Ik zag het en moest gelijk aan @:flippingcoin denken
De grootste bedreigingen voor paling zijn de visserij, ziektes en de schroeven van gemalen en waterkrachtcentrales. Ook de terugweg naar zee is door de vele hindernissen moeilijk. We willen dan ook graag samenwerken met de sector om de bedreigingen aan te pakken. Dat betekent onder meer visvriendelijke gemalen en de gevangen paling over de dijk te zetten in plaats van te consumeren, zodat ze hun weg naar de Sargasso zee kunnen beginnen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat was dan weer wel lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké
ik heb trek in kibbeling nu![]()
![]()
nee bedreigd niet maar het is een tijdje wel slecht gegaan, momenteel hebben ze allemaal fokprogramma's en zo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat zo ?Ik zag het en moest gelijk aan @:flippingcoin denken
Haha,dan zullen er niet veel zijn die het dan bij de aldi halenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de aldi zit hier in dezelfde straat als de visboer![]()
denk dat die weinig kibbeling verkopen
Nice.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel lekker, maar beetje teveel ervan gegetenAl had ik sommige soorten nog wel willen proberen
@:flippingcoin ik heb eindelijk eens (gerookte) paling geprobeerd. Vond het naar makreel smaken, niets bijzondersZonder wrijving geen glans![]()
Ik haal ze ook liever bij de visboerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,dan zullen er niet veel zijn die het dan bij de aldi halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is toch een hele andere gage aan klanten denk ik hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,dan zullen er niet veel zijn die het dan bij de aldi halen
Mensen die hun vis bij de aldi halen, zouden dat niet bij de visboer doen en vice versa.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vanavond mag het.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Met mij rustig. Vandaag lekker thuis uitzieken met een net nieuwe pot thee voor mequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello andere queen.
Gaat heel goed eigenlijk. En met mevrouw Limoen?
[..]
Tegen Dotteke? Vrouwenbattle.
![]()
Gaat heel goed zelfs met jouDat is altijd fijn te horen over iemand maar voor jou ietsjes meer
![]()
Mario dotteke en ik gaan er voor jaWordt vast leuk
![]()
Ik wel hoor, want de viskraam staat er maar 1 x in de week, en als bij de aldi haalt kan er twee keer van eten wanneer je wilt..quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
is toch een hele andere gage aan klanten denk ik hoor.
Mensen die hun vis bij de aldi halen, zouden dat niet bij de visboer doen en vice versa."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja oké, 1 punt voor jouquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
x in de week, en als bij de aldi
Oepsquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Op dit moment staat de paling echter op de Rode Lijst van de IUCN als ‘ernstig bedreigd’. Daarmee heeft het dezelfde status als de berggorilla, de tijger en de panda. Ook de wetenschappers van ICES geven aan dat de status van het palingbestand kritiek blijft. Het palingbestand is de afgelopen 50 jaar met 95% gedaald. De intrek van glasaal was dit jaar historisch laag. Dit onderstreept de kritieke staat waarin het bestand zich bevindt. Hoe komt dit?
De grootste bedreigingen voor paling zijn de visserij, ziektes en de schroeven van gemalen en waterkrachtcentrales. Ook de terugweg naar zee is door de vele hindernissen moeilijk. We willen dan ook graag samenwerken met de sector om de bedreigingen aan te pakken. Dat betekent onder meer visvriendelijke gemalen en de gevangen paling over de dijk te zetten in plaats van te consumeren, zodat ze hun weg naar de Sargasso zee kunnen beginnen.![]()
Nou ja ik zal het in ieder geval niet snel nog een keer proberenLiever kibbeling
![]()
als je bij je lieffie thuis komtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, als het lekker vindt waarom niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel hoor, want de viskraam staat er maar 1 x in de week, en als bij de aldi haalt kan er twee keer van eten wanneer je wilt..
Ik hou der niet van. Net als vissticks, zo veel paneer meelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
als je bij je lieffie thuis komtZonder wrijving geen glans![]()
Geeft nog steeds aan dat hij te groot is. Tegen de tijd dat ik mijn UI heb ingesteld is het corona virus alweer voorbijquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk nood heeft de naam al korter gemaakt![]()
![]()
Daar zit ook weer verschil in, maar ieder zijn smaakquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als het lekker vindt waarom niet.
Ik hou der niet van. Net als vissticks, zo veel paneer meel
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gaat top.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zalm ?
Hoe gaat het trouwens met je voornemen gezonder te leven ?Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, dat is zeker waar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar zit ook weer verschil in, maar ieder zijn smaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt omdat het teveel kb heeftquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geeft nog steeds aan dat hij te groot is. Tegen de tijd dat ik mijn UI heb ingesteld is het corona virus alweer voorbij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We krijgen in maart nog een flinke laag sneeuw gok ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Regen - zon - hagel - zon - regen![]()
![]()
Ik haal geen lunch meer in de kantine. Tot mijn grote spijt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Netjes
Heb je iets opgegeven qua eten/drinken?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee dankjequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We krijgen in maart nog een flinke laag sneeuw gok ikZonder wrijving geen glans![]()
Oke. Even wachten ermee danquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt omdat het teveel kb heeft
Alsnog bedankt voor je hulp en tips![]()
![]()
Zeggen ze wel, maar het zou in Gelderland vandaag ook sneeuwen. nou heb niets gezienquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We krijgen in maart nog een flinke laag sneeuw gok ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar was je een jaartje geleden nog blij mee kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haal geen lunch meer in de kantine. Tot mijn grote spijt.Tikt toch aan om iedere keer lunch te bestellen en echt gezond zal het ook niet zijn.
Maar je kan toch ook af en toe (1x in de maand) lunch halen uit de kantine![]()
Het ging me niet om het geld. Al scheelt dat ook zo'n 60-70 euro per maand wel ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar was je een jaartje geleden nog blij mee kan ik me herinnerenTikt toch aan om iedere keer lunch te bestellen en echt gezond zal het ook niet zijn.
Maar je kan toch ook af en toe (1x in de maand) lunch halen uit de kantineZonder wrijving geen glans![]()
Van mij hoeft het ook niet maar zal niet de eerste keer zijn dat het pas zoveel later gaat sneeuwenquote:![]()
Hebben ze geen gezonde voeding dan daarquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ging me niet om het geld. Al scheelt dat ook zo'n 60-70 euro per maand wel ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: