wat is dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je gedraagt je door een simpel en voor niemand kwalijk grapje weer eens als een druif
[ afbeelding ]
Was ook al zo met Sars en de Spaanse griep etc. En toen waren er geloof ik meer doden gevallen.. Weet niet, ik vind het beetje overdreven allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng hoor. Maar ben niet in paniek. Maar het komt wel dicht bij.
Spaanse griep is meer dan 100 jaar geleden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook al zo met Sars en de Spaanse griep etc. En toen waren er geloof ik meer doden gevallen.. Weet niet, ik vind het beetje overdreven allemaalHou me er in ieder geval niet mee bezig
Half 8 tot half 7 ja. Maar moet er ook nog naar toe.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:engine werken? Je had toch nachtdienst?
Ik heb de komende maanden geen tijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh daagt jou uit voor de maand maart.
Net alsof je thuis bentquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.
Zo'n eind?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
Half 8 tot half 7 ja. Maar moet er ook nog naar toe.
Nee. Tegen jou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb de komende maanden geen tijd.
Wilde ze in teamverband spelen dan?
Lolquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:limoentjuh misschien kunnen we van de zomer strijden tegen elkaar?
Boem bats, weg virusquote:
Mexicaanse bedoelde ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Spaanse griep is meer dan 100 jaar geleden.
En ja, toen zijn er wel wat doden gevallen ja
Door wie ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.
lol haha okéquote:
Ik wil er volgende maand al voor gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:limoentjuh misschien kunnen we van de zomer strijden tegen elkaar?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wil er volgende maand al voor gaanDan kan ik in mei vrij nemen
A leuk gaat een leuke strijd worden, ik doe ook mee en Mario wilde ook gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wil er volgende maand al voor gaanDan kan ik in mei vrij nemen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje los
Man man man.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje los
Ga je voor een 2e winst ja ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A leuk gaat een leuke strijd worden, ik doe ook mee en Mario wilde ook gaan.
Ja ONGELOFELIJKquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOU DOOR WIE ?
DAN DOEN WE ER GELIJK WAT AAN!![]()
![]()
![]()
HAAGS NEGERENWAT DENKEN ZE WEL NIET
Leukquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje los
Dan is mijn UI een grote mondkapquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jouw UI zou een mondkapje ook wel geinig zijn.
Ik kan hem mobiel niet instellen als UIquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten een beetje los
Haha dan blijft er weinig van de originele UI overquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie je niks meer van haar UIquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon de naam even veranderen..quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan hem mobiel niet instellen als UIbestandsnaam is te lang
Hoeft ook niet hoor Nood, ik hou hem zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha dan blijft er weinig van de originele UI over
Hoe dan ? Ik weet niet hoe je dat op je mobiel kan doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon de naam even veranderen..
Dit jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon de naam even veranderen..
Zal even checken hoe dat moetquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ik weet niet hoe je dat op je mobiel kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |