Oke even opnieuw proberenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit ja
https://i.imgur.com/fBv66tb.gif
Hierbij issie iets korter
Dank uquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal even checken hoe dat moet
Ha ha haquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe bij mij maar geen mondkapje
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe bij mij maar geen mondkapje
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zoquote:
He aKboR thnxquote:
heb ik ook altijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.
Chatten wil wel op Fok maar verder ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb altijd de pest om met je mobiel iets op FOK! te moeten doen
boxquote:
IN HET MIDDEN VAN HET LANDquote:
Ja wel leuk. Af en toe erg koud/regenachtig en dan zit je de hele dag binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Limoen, hoe was jullie vakantie?
Leuk leuk!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel leuk. Af en toe erg koud/regenachtig en dan zit je de hele dag binnen.
Maar was verder gezellig
Nou daar gaat bij mij ook veel foutquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Chatten wil wel op Fok maar verder ook niet
Oke dit even proberen dan want het lukt mij niet hem te uploadenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zo
Oh bij mij ook hoor, typ ik een woord fout en soms zie ik dat niet, pas na dat ik bericht geplaatst hebquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar gaat bij mij ook veel fout
Ik krijg
dan vaak
dit soort situaties
En het aanpassen van de woorden
Das fijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK op mobiel vind ik best fijn
Doe niks anders dan mobiel. Alleen soms is het wel nodig laptop te gebruikenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK op mobiel vind ik best fijn
Visquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YES YESWel teveel vis en drop gegeten voor komende tijd
Op het werk nog beterquote:
sterktequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet morgenochtend naar de tandarts. Zo geen zin in.
Op een iPhone lukt dat nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zo
en wat doe je de andere .11%?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee daar werk ik 99,89% van de tijd
Ja wel lekker, maar beetje teveel ervan gegetenquote:
WCquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
en wat doe je de andere .11%?
fake newsquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel lekker, maar beetje teveel ervan gegetenAl had ik sommige soorten nog wel willen proberen
@:flippingcoin ik heb eindelijk eens (gerookte) paling geprobeerd. Vond het naar makreel smaken, niets bijzonders
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee daar werk ik 99,89% van de tijd
Heb geen laptopquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon straks ff op de laptop doen Limoentjuh
Ow dat is bij mij al factor 10quote:
O, je hebt alleen je mobielquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb geen laptopDie van mij had ik tijdje terug per ongeluk kapot gemaakt
Bij een viskraampje gekocht. Broodje palingquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
fake news![]()
waar heb je het gegeten?
Paling is een bedreigde diersoort toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij een viskraampje gekocht. Broodje paling![]()
Het was niet vies maar het was ook niks bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |