Oke even opnieuw proberenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit ja
https://i.imgur.com/fBv66tb.gif
Hierbij issie iets korter
Dank uquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal even checken hoe dat moet
Ha ha haquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe bij mij maar geen mondkapje
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe bij mij maar geen mondkapje
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zoquote:
He aKboR thnxquote:
heb ik ook altijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik werd vakkundig genegeerd.
Chatten wil wel op Fok maar verder ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb altijd de pest om met je mobiel iets op FOK! te moeten doen
boxquote:
IN HET MIDDEN VAN HET LANDquote:
Ja wel leuk. Af en toe erg koud/regenachtig en dan zit je de hele dag binnen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Limoen, hoe was jullie vakantie?
Leuk leuk!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel leuk. Af en toe erg koud/regenachtig en dan zit je de hele dag binnen.
Maar was verder gezellig
Nou daar gaat bij mij ook veel foutquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Chatten wil wel op Fok maar verder ook niet
Oke dit even proberen dan want het lukt mij niet hem te uploadenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga naar je foto toe klik je boven in op de drie stipjes dan op details bewerken aanklikken.. en dan op stukje tekst onder waar de datum ook staat.. tenminste bij android werkt dat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |