Ik leen komend weekend wel laptop van mijn zusjequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je hebt alleen je mobiel
Misschien kan Dev het even voor je doen dan
oh okéquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij een viskraampje gekocht. Broodje paling![]()
Het was niet vies maar het was ook niks bijzonder.
Kijk nood heeft de naam al korter gemaaktquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit ja
https://i.imgur.com/fBv66tb.gif
Hierbij issie iets korter
bohh kibbelingquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké
ik heb trek in kibbeling nu
Die van de aldi is lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké
ja morgen mss halen papoeatjequote:
met ravigottesausquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja morgen mss halen papoeatje
de aldi zit hier in dezelfde straat als de visboerquote:
Dat kan ook. Soms is het wel handig een laptop te hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik leen komend weekend wel laptop van mijn zusjeheb hem sowieso even nodig
Dev heeft het momenteel veel te druk met werk, amper tijd voor zichzelf deze week
quote:
Is dat zo ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Paling is een bedreigde diersoort toch?
Ello andere queenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MOEMOEEEEEE![]()
![]()
![]()
Jou heb ik gemist zeg![]()
Hoe gaat het met de queen of bolk ?
Tegen Dotteke? Vrouwenbattlequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wil er volgende maand al voor gaanDan kan ik in mei vrij nemen
Op dit moment staat de paling echter op de Rode Lijst van de IUCN als ‘ernstig bedreigd’. Daarmee heeft het dezelfde status als de berggorilla, de tijger en de panda. Ook de wetenschappers van ICES geven aan dat de status van het palingbestand kritiek blijft. Het palingbestand is de afgelopen 50 jaar met 95% gedaald. De intrek van glasaal was dit jaar historisch laag. Dit onderstreept de kritieke staat waarin het bestand zich bevindt. Hoe komt dit?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat zo ?Ik zag het en moest gelijk aan @:flippingcoin denken
Daarom ook eigenlijk geprobeerd
Dat was dan weer wel lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké
nee bedreigd niet maar het is een tijdje wel slecht gegaan, momenteel hebben ze allemaal fokprogramma's en zo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat zo ?Ik zag het en moest gelijk aan @:flippingcoin denken
Daarom ook eigenlijk geprobeerd
Haha,dan zullen er niet veel zijn die het dan bij de aldi halenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de aldi zit hier in dezelfde straat als de visboer![]()
denk dat die weinig kibbeling verkopen
Nice.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel lekker, maar beetje teveel ervan gegetenAl had ik sommige soorten nog wel willen proberen
@:flippingcoin ik heb eindelijk eens (gerookte) paling geprobeerd. Vond het naar makreel smaken, niets bijzonders
Ik haal ze ook liever bij de visboerquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,dan zullen er niet veel zijn die het dan bij de aldi halen
is toch een hele andere gage aan klanten denk ik hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha,dan zullen er niet veel zijn die het dan bij de aldi halen
Vanavond mag het.quote:
Met mij rustig. Vandaag lekker thuis uitzieken met een net nieuwe pot thee voor mequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello andere queen.
Gaat heel goed eigenlijk. En met mevrouw Limoen?
[..]
Tegen Dotteke? Vrouwenbattle.
Ik wel hoor, want de viskraam staat er maar 1 x in de week, en als bij de aldi haalt kan er twee keer van eten wanneer je wilt..quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
is toch een hele andere gage aan klanten denk ik hoor.
Mensen die hun vis bij de aldi halen, zouden dat niet bij de visboer doen en vice versa.
ja oké, 1 punt voor jouquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
x in de week, en als bij de aldi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |