Ik print het wel uit en gooi het in de busquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gaat er iets fout bij hun of jouw mailprovider.Straks nog eens proberen.
gtst lolquote:
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?quote:
Van corona knap je niet in een middag opquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?
Roemenië en Griekenland wel. Kan wel zien dat dit nepbalkanlanden zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou ook nog geen corona
Die heeft er serieus 1?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou lekker danIk had ook zo’n mondkapje als @:noodgang moeten halen uit China
nee ziekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?
Ja echt hequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Roemenië en Griekenland wel. Kan wel zien dat dit nepbalkanlanden zijn.
[ afbeelding ]
Hopla
Nee was gwn een grapjequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft er serieus 1?
Je gedraagt je door een simpel en voor niemand kwalijk grapje weer eens als een druifquote:
Oh ja ik zie geen UI.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee was gwn een grapjezijn UI heeft een mondkapje
Misschien wil hij ook op jouw ui er wel twee zettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou lekker danIk had ook zo’n mondkapje als @:noodgang moeten halen uit China
Zou hij dat kunnen doen ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook op jouw ui er wel twee zetten
ja bedankt,ik zit er nur vannachtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
BeterschapGoed rusten dan maar en niet tot midden in de nacht hier zitten
Beterschap dan maar kruip maar lekker onder de wolquote:
Hij heeft die van mij ook gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou hij dat kunnen doen ?Ik kan dan beter een makkelijkere UI nemen, deze lijkt me lastig
@:noodgang ?
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bedankt,ik zit er nur vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |