Kan je niet op DM reageren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.
Al zijn koeien niet echt huisdieren
O ik zie de hondjes al lopen buiten met zo masker opquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.
Al zijn koeien niet echt huisdieren
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.
Je kan die dingen vast wel verkopen aan een stel mensen met teveel geldquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie de hondjes al lopen buiten met zo masker op
homoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.
Ik moest hoestenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoeh, ik moest niezen, komt wel dichtbij zo. #COVID
Helaas, het is echt waar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]echt ?
Ik geloof hier niks vanJij bent degene die uitkijkt naar maandag zodat hij weer een volle werkweek voor zich heeft
koekoekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je niet op DM reageren?
Primaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Katje miauw
Hoe gaat het tegenwoordig met de hoofdpijn?
O dat is lekker, is het dat nu bij jou?quote:
Echt hè? Snel een bak thee met honing zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest hoestenBeetje eng dit
Helaas?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas, het is echt waar.
Haha ja tuurlijk. Maar het kan, dus daar moet je van profiteren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helaas?Dit klinkt niet goed hoor.
Alles wel in orde Haags ?
Lol wordt gewoon niet op gecontroleerd daarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou ook nog geen corona
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik word hier gek van de mail, krijg ze keer op keer terug dat het adres niet goed is terwijl het wel goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |