Kan je niet op DM reageren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.
Al zijn koeien niet echt huisdieren
O ik zie de hondjes al lopen buiten met zo masker opquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.
Al zijn koeien niet echt huisdieren
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.
Je kan die dingen vast wel verkopen aan een stel mensen met teveel geldquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie de hondjes al lopen buiten met zo masker op
homoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moest hoestenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoeh, ik moest niezen, komt wel dichtbij zo. #COVID
Helaas, het is echt waar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]echt ?
Ik geloof hier niks vanJij bent degene die uitkijkt naar maandag zodat hij weer een volle werkweek voor zich heeft
koekoekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je niet op DM reageren?
Primaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Katje miauw
Hoe gaat het tegenwoordig met de hoofdpijn?
O dat is lekker, is het dat nu bij jou?quote:
Echt hè? Snel een bak thee met honing zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest hoestenBeetje eng dit
Helaas?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas, het is echt waar.
Haha ja tuurlijk. Maar het kan, dus daar moet je van profiteren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helaas?Dit klinkt niet goed hoor.
Alles wel in orde Haags ?
Lol wordt gewoon niet op gecontroleerd daarquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou ook nog geen corona
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik word hier gek van de mail, krijg ze keer op keer terug dat het adres niet goed is terwijl het wel goed is
En terechtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lol wordt gewoon niet op gecontroleerd daar
Onze Haagse hoppert wil gewoon even wat ademruimte. Is goed voor 'mquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helaas?Dit klinkt niet goed hoor.
Alles wel in orde Haags ?
lol hebben ze in DTS gekeken dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handig
Oke dan is het goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk. Maar het kan, dus daar moet je van profiteren.
Sowiesoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onze Haagse hoppert wil gewoon even wat ademruimte. Is goed voor 'm
Ja, begin juni. Als dat überhaupt nog mogelijk is dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke dan is het goed![]()
Is je in ieder geval gegund. Ga je nog naar de Canarische eilanden dit jaar
Oke, dat kan ik mail naar een groep, een paar daarvan krijg ik keer op keer terugquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn IP-adres was laatst per abuis aangemerkt als spamvrrspreider. Dat was ook heel handig
Heb beide in huis!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Snel een bak thee met honing zetten.
Yes.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker, is het dat nu bij jou?
Heb je coronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb beide in huis!dus ga dat nu gelijk even doen
Lekker man. Elke maand effe vakantie naar Bulgarije. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zal het wel vandaan komen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol hebben ze in DTS gekeken dan?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lekker man. Elke maand effe vakantie naar Bulgarije. Niets mis mee.
Moest lachen. Lulquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:44 schreef Pumpalov het volgende:
Het Conjovirus
@:mario390 vindt dit leuk
Waarschijnlijk bestaan die adressen dan niet meer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mail naar een groep, een paar daarvan krijg ik keer op keer terug
Ook als ik apart verstuur.
Ja dus wel, heb twee van die mensen gebeld en hebben het zelfde email adresquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bestaan die adressen dan niet meer.
Dan gaat er iets fout bij hun of jouw mailprovider.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dus wel, heb twee van die mensen gebeld en hebben het zelfde email adres
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:44 schreef Pumpalov het volgende:
Het Conjovirus
@:mario390 vindt dit leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |