quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owjee begin er niet over, wordt dat weer een dikke discussie
Ga je er voor in maart?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het met de koeien gesteld? Moeten zij zich ook zorgen maken om het carona virus ?
Een mondkapje voor koeien
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is dat met die tussenstanden in de OP![]()
Is dat echt nodig
EINDELIJK WAT RUSTIGER AAN DOEN! DAT WERD TIJD ZEG!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig zo geregeld dat ik niet meer in de weekenden werk. Alleen telefonisch en per mail bereikbaar
Nee mis het nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
EINDELIJK WAT RUSTIGER AAN DOEN! DAT WERD TIJD ZEG!
En bevalt het of mis je werken in het weekend wel een beetje.
maar niet van coronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef mario390 het volgende:
bijna was de erste coronafall bij ons in kärnten
en 45jährige vrouw uit italie is in bad kleinkirchheim gestorven
Maart ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je er voor in maart?
Volgende maand mag je ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maart ?mei was de plan toch.
Mei maand, mijn maand
Ah nee dat valt wel mee. Als ik thuis ben ga ik gewoon weer lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lijkt me zwaar vermoeiend. Einde van je werkdag gelijk slapen dus. Hoop niet dat je lang last gaat houden van zo’n omgekeerd ritme
Zelfs @:haags_kwartiertje werkt niet zoveelDus dat maakt jou de nieuwe harde werker hier
Ik zal je wel een weekje geven om bij te komenIk moet straks ook weer op krachten komen
Ja, het komt echt gevaarlijk dichtbij Marioquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:22 schreef mario390 het volgende:
bijna was de erste coronafall bij ons in kärnten
en 45jährige vrouw uit italie is in bad kleinkirchheim gestorven
Dat lijkt me een goed idee!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het met de koeien gesteld? Moeten zij zich ook zorgen maken om het carona virus ?
Een mondkapje voor koeien
Ha, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Zag jou wel beetje als een werkverslaafde die stiekem toch nog aan het werk is als niemand opletquote:
Die tijd is voorbij. Ik ben een sabbatical van een jaar aan het plannen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ha, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Zag jou wel beetje als een werkverslaafde die stiekem toch nog aan het werk is als niemand oplet
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-02-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mwah. Ik wil er niet 2x voor gaan. En dan heb ik liever mei. Waarom ga jij er niet voor? Jij hebt maar 1 weekje nodig om een voorsprong uit de bouwen die niemand meer inhaaltquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende maand mag je ook.
jr nu dagelijks op tvquote:
Kattengevechten zijn niks anders dan heftigquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah nee dat valt wel mee. Als ik thuis ben ga ik gewoon weer lekker op de bank liggen
Kunnen we fit de strijd aangaat wel heftig worden dan.
Geen zinquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah. Ik wil er niet 2x voor gaan. En dan heb ik liever mei. Waarom ga jij er niet voor? Jij hebt maar 1 weekje nodig om een voorsprong uit de bouwen die niemand meer inhaalt
Zal wel weer meedoen voor de punten dus blokken wanneer het kan
Kutspelquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Corona is hard op weg, maar je weet hoe het werkt, eerst verspreiden (zodat je ook Madagascar en IJsland besmet), en dan dodelijk maken.
Je kan er vast een gek voor vinden die mondkapjes voor zijn/haar huisdieren wil hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee!
De dames maken zich geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |