Die's zo dik al een Bolke (quote:
Bolkmilf 😍quote:
Grrrr kampioenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwww, eet je wel genoeg noten? TJILP!"
:"En drink melk! Da's goed voor elk! Moooooooo!"
Ze zijn bezorgd en willen altijd helpen hè.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrr kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel noten als melk laat ik voorlopig even staanNoten heb ik niet en melk lijkt me niet goed voor de keel
Sinds wanneer geven Bolke&Bolke voedingtips
Klinkt als een goede dealquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tweedehands uit China!!![]()
Was niet duur!!
Ja, moet je die prijzen van simpele mondkapjes op webshops een zien, honderden euro's voor 10 van die dingen die een week geleden nog geen tientje kosttenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dealVeel beter dan zo’n carona kit van ¤60
Mensen slaan er wel hun slaatje uit nu
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft die grote een bowlingbal ingeslikt? Goeie genade![]()
Coolblue die alle prijzen omhoog doet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, moet je die prijzen van simpele mondkapjes op webshops een zien, honderden euro's voor 10 van die dingen die een week geleden nog geen tientje kostten
Wist niet dat @devzero op dikkertjes viel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat ben ik en die kleintje is @:engine die weer even stoer wilde doen
Beetje moe en ziekjes dus niet echt de puf om online te komenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wist niet dat @:devzero op dikkertjes viel.
Beterschapquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje moe en ziekjes dus niet echt de puf om online te komenHad ook niet veel te melden dus dacht dan kan ik beter wegblijven
Hoe komt dat meis?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje moe en ziekjes dus niet echt de puf om online te komenHad ook niet veel te melden dus dacht dan kan ik beter wegblijven
Las ergens dat 30% van de bevolking gastarbeiders zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja ze hebben veel mensen in dienst uit India Pakistan.. goedkope arbeidskrachten![]()
Hoe lang moet je daar nog blijven dan? Even naar het strand gaan zit er zeker niet in.
Dank je wel. Ja heb iedereen even duidelijk gemaakt dat ik NIKS wil doen vandaag
Hij heeft niks te willenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wist niet dat @:devzero op dikkertjes viel.
Goed hoor net bij de verloskundige geweest, we zijn weer goed gekeurdquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M-A![]()
Hoe gaat het met jullie? Ben je de dagen al aan het aftellen tot de bevalling ?
Oh ja, was ik ff vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |