Lekker warm daar hequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wel prima hoor. Zit nu in Oman maar moet nog uitvogelen hoe ik je goededag kan zeggen in het Arabisch
Met jou?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
NOOOOOOOOODGANG
![]()
SWERELDS BESTE LEUKSTE AMBTENAAR EN MEEST HARDWERKENDE!
As salam alaykomquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker warm daar heBevalt het wel een beetje, zal wel een enorme cultuurclash zijn of niet.
Ik zou het ook niet echt weten hoe je dat in het Arabisch zegtKen alleen salaam aleikum maar dat is meer een algemene begroeting
Met mij wel oke. Zit ziek thuis, hele tijd aan het hoestenGelukkig hoef ik vandaag de deur niet meer uit
Heerst heel veel momenteel en duurt ook langquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker warm daar heBevalt het wel een beetje, zal wel een enorme cultuurclash zijn of niet.
Ik zou het ook niet echt weten hoe je dat in het Arabisch zegtKen alleen salaam aleikum maar dat is meer een algemene begroeting
Met mij wel oke. Zit ziek thuis, hele tijd aan het hoestenGelukkig hoef ik vandaag de deur niet meer uit
Salaam Aleykum Goedendag (letterlijk vrede zij met u)quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wel prima hoor. Zit nu in Oman maar moet nog uitvogelen hoe ik je goededag kan zeggen in het Arabisch
Met jou?
of in de morgenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Salaam Aleykum Goedendag (letterlijk vrede zij met u)
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Frisfruitiig zuurtje!!!!!!!!!!!!!!!
Tweedehands uit China!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zie je UI nu pas. Je bent voorbereid op het coronavirus
![]()
Maar is dat wel het juiste mondkapje ? Of heb je die gwn van de aliexpress gehaald
Ja klopt, ik heb er sinds eergisteren pas last van. Niet heel erg, gaat zelf wel voorbij na paar daagjes mag ik hopenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerst heel veel momenteel en duurt ook lang
Mwa het is een beetje saai soms. Zit een beetje buiten de stad, niet veel te zien/doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja, dat is herkenbaar, dat doen mensen nu eenmaalquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb er sinds eergisteren pas last van. Niet heel erg, gaat zelf wel voorbij na paar daagjes mag ik hopen
Het is alleen vervelend als je wil uitzieken en mensen je blijven lastig vallen
Hoi Mario, eetsmakelijkquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb er sinds eergisteren pas last van. Niet heel erg, gaat zelf wel voorbij na paar daagjes mag ik hopen
Het is alleen vervelend als je wil uitzieken en mensen je blijven lastig vallen
Tnxquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Salaam Aleykum Goedendag (letterlijk vrede zij met u)
Heeft die grote een bowlingbal ingeslikt? Goeie genadequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of anders wat kleintje![]()
[ afbeelding ]
Prima hoor.miste je welquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goudvisje![]()
Hallo halloHoe gaat het met u beste teamgenoot ?
Lol flinke kat wel jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft die grote een bowlingbal ingeslikt? Goeie genade![]()
Ow ja ze hebben veel mensen in dienst uit India Pakistan.. goedkope arbeidskrachtenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa het is een beetje saai soms. Zit een beetje buiten de stad, niet veel te zien/doen.
En de cultuurclash valt ook wel mee. Zie vooral de kleding maar de mensen die ik spreek zijn allemaal uit India, fillepijnen enzo. Vraag me steeds meer af wie hier woont eigenlijk
Oei dat is minder. Beterschap 🌷
Beetje niks doen thuis
Moentjuhhhhquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of anders wat kleintje![]()
[ afbeelding ]
Die's zo dik al een Bolke (quote:
Bolkmilf 😍quote:
Grrrr kampioenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwww, eet je wel genoeg noten? TJILP!"
:"En drink melk! Da's goed voor elk! Moooooooo!"
Ze zijn bezorgd en willen altijd helpen hè.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrr kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel noten als melk laat ik voorlopig even staanNoten heb ik niet en melk lijkt me niet goed voor de keel
Sinds wanneer geven Bolke&Bolke voedingtips
Klinkt als een goede dealquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tweedehands uit China!!![]()
Was niet duur!!
Ja, moet je die prijzen van simpele mondkapjes op webshops een zien, honderden euro's voor 10 van die dingen die een week geleden nog geen tientje kosttenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dealVeel beter dan zo’n carona kit van ¤60
Mensen slaan er wel hun slaatje uit nu
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft die grote een bowlingbal ingeslikt? Goeie genade![]()
Coolblue die alle prijzen omhoog doet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, moet je die prijzen van simpele mondkapjes op webshops een zien, honderden euro's voor 10 van die dingen die een week geleden nog geen tientje kostten
Wist niet dat @devzero op dikkertjes viel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat ben ik en die kleintje is @:engine die weer even stoer wilde doen
Beetje moe en ziekjes dus niet echt de puf om online te komenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wist niet dat @:devzero op dikkertjes viel.
Beterschapquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje moe en ziekjes dus niet echt de puf om online te komenHad ook niet veel te melden dus dacht dan kan ik beter wegblijven
Hoe komt dat meis?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje moe en ziekjes dus niet echt de puf om online te komenHad ook niet veel te melden dus dacht dan kan ik beter wegblijven
Las ergens dat 30% van de bevolking gastarbeiders zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja ze hebben veel mensen in dienst uit India Pakistan.. goedkope arbeidskrachten![]()
Hoe lang moet je daar nog blijven dan? Even naar het strand gaan zit er zeker niet in.
Dank je wel. Ja heb iedereen even duidelijk gemaakt dat ik NIKS wil doen vandaag
Hij heeft niks te willenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wist niet dat @:devzero op dikkertjes viel.
Goed hoor net bij de verloskundige geweest, we zijn weer goed gekeurdquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M-A![]()
Hoe gaat het met jullie? Ben je de dagen al aan het aftellen tot de bevalling ?
Oh ja, was ik ff vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |