Ik print het wel uit en gooi het in de busquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gaat er iets fout bij hun of jouw mailprovider.Straks nog eens proberen.
gtst lolquote:
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?quote:
Van corona knap je niet in een middag opquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?
Roemenië en Griekenland wel. Kan wel zien dat dit nepbalkanlanden zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou ook nog geen corona
Die heeft er serieus 1?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou lekker danIk had ook zo’n mondkapje als @:noodgang moeten halen uit China
nee ziekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al weer wat opgeknapt Mario?
Ja echt hequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Roemenië en Griekenland wel. Kan wel zien dat dit nepbalkanlanden zijn.
[ afbeelding ]
Hopla
Nee was gwn een grapjequote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft er serieus 1?
Je gedraagt je door een simpel en voor niemand kwalijk grapje weer eens als een druifquote:
Oh ja ik zie geen UI.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee was gwn een grapjezijn UI heeft een mondkapje
Misschien wil hij ook op jouw ui er wel twee zettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou lekker danIk had ook zo’n mondkapje als @:noodgang moeten halen uit China
Zou hij dat kunnen doen ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook op jouw ui er wel twee zetten
ja bedankt,ik zit er nur vannachtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
BeterschapGoed rusten dan maar en niet tot midden in de nacht hier zitten
Beterschap dan maar kruip maar lekker onder de wolquote:
Hij heeft die van mij ook gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou hij dat kunnen doen ?Ik kan dan beter een makkelijkere UI nemen, deze lijkt me lastig
@:noodgang ?
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bedankt,ik zit er nur vannacht
Ha ha zie het nu pasquote:
nur vannacht mak ik puntenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijLijkt me ook niet gezond
Als je lekker van een uitkering geniet kan dat gewoon.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja jij bent vrijwel elke nacht online volgens mijLijkt me ook niet gezond
PPPPPPPPANIEK !!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het beetje overdreven hoe sommigen reageren op dat virus.
Ik vind het wel eng hoor. Maar ben niet in paniek. Maar het komt wel dicht bij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kom je weleens buiten?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng hoor. Maar ben niet in paniek. Maar het komt wel dicht bij.
maar dome grapjes zo als op de beelden is ook dom, het is wel serieus en italie is naast oostenrijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nouja klopt wel. Overdag geen punt te halen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar is dat echt belangrijker dan je nachtrust?![]()
Het is maar een spel he
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Filosoofert het volgende:
Zohee, een collega heeft vanochtend uitslag gehad van het ziekenhuis, Borstkanker in stadium 3.
Ze zit nog in haar zwangerschapsverlof, 1,5 week geleden een kind gekregen
Ken haar verder niet, maar een aantal collega's is nogal flink aangedaan.
Zoiets zet het allemaal wel in perspectief.
Weet niet of het veel met een uitkering te maken heeft. Ja je hebt dan meer vrije tijd maar alsnog geef je je tijd op om heel de nacht online op een forum te zitten en smileys te posten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je lekker van een uitkering geniet kan dat gewoon.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Filosoofert het volgende:
Zohee, een collega heeft vanochtend uitslag gehad van het ziekenhuis, Borstkanker in stadium 3.
Ze zit nog in haar zwangerschapsverlof, 1,5 week geleden een kind gekregen
Ken haar verder niet, maar een aantal collega's is nogal flink aangedaan.
Zoiets zet het allemaal wel in perspectief.
Ja het is ook serieusquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dome grapjes zo als op de beelden is ook dom, het is wel serieus en italie is naast oostenrijk
LEEEEEFFFFquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet niet of het veel met een uitkering te maken heeft. Ja je hebt dan meer vrije tijd maar alsnog geef je je tijd op om heel de nacht online op een forum te zitten en smileys te posten.
Ach hij moet het zelf weten natuurlijk maar lijkt me alleen niet zo gezond/verstandig
Filosoofert ook. Jippie ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
He jij hebt er ook 1![]()
Ziet er wel grappig uit al die mondkapjes
Werk ze Enginequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja klopt wel. Overdag geen punt te halen.
Maar ik ga werken. Doeg moen
Als je een makkelijkere hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou hij dat kunnen doen ?Ik kan dan beter een makkelijkere UI nemen, deze lijkt me lastig
@:noodgang ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |