Niet gekliktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef Doublepain het volgende:
OMG KEVIN
@:Jancees
@:KingRoland
@:Caland
Ken ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef Doublepain het volgende:
OMG KEVIN
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hahahahahahahaha, ja, ja, gekke gozer toch. Ja ik heb ook EK gespeeld, toen in Portugal met Advocaat. Sow, hahahahahaah, ja ik speelde gruwelijk slecht, hihihihihih hahaahahaha. Ey. Moet je water?
🐐quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef Doublepain het volgende:
OMG KEVIN
Azarkan. En ja, dat is inderdaad een mongool.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Wie is deze mongool
@:kingroland
@:zipportal
Lijkt wel een typetje. Acteur lulletje loser.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Wie is deze mongool
@:kingroland
Heb wel eens die lui over de werkvloer gehad die dat bij bedrijven implementeren. Dat is volgens mij wel prima verdienen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
wat vinden jullie van SAP?
@:lange_lans
@:donraja
@:tarado
@:lenny_leonard
@:karina
Prima ERP-pakket.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Eens. Die consultants verdienen goud. 150 per uur is geen uitzondering.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb wel eens die lui over de werkvloer gehad die dat bij bedrijven implementeren. Dat is volgens mij wel prima verdienen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Die consultants verdienen goud. 150 per uur is geen uitzondering.
Ik zal mij er eens even in verdiepen. Ik dacht dat het alleen gericht was voor bedrijven die meer bezig zijn met logistiek/supply chain.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb wel eens die lui over de werkvloer gehad die dat bij bedrijven implementeren. Dat is volgens mij wel prima verdienen.
Dat klopt over het algemeen ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik zal mij er eens even in verdiepen. Ik dacht dat het alleen gericht was voor bedrijven die meer bezig zijn met logistiek/supply chain.
vreselijk om mee te werken. En traag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Duur en oud.. beetje zoals de moeder van @onlogischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Zo dan...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duur en oud.. beetje zoals de moeder van @:onlogisch
KOEKOEKquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
@:Doublepain volgende maand nieuwe iPhone kopen
Lekker maatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien 11 een Oled scherm ipv dat 720p led schermpjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk de 11 en dan volgend jaar de opvolger met fatsoenlijk 120hz scherm.
Ik begrijp niet wat je hier zegt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien 11 een Oled scherm ipv dat 720p led schermpje
Ik heb zojuist een teleurstelling moeten verwerken. Ik heb altijd gedacht dat Geraldine Kemper op 19 februari (morgen) jarig is en dat we dus gezamenlijk jarig zijn. Nu blijkt dat ze 26 januari al jarig is geweest. Geen idee waarom ik dit jaren in m'n hoofd heb gehad, maar ik moet even bijkomen..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook. Moet eigenlijk slapen, want morgen vroeg op om die boeren voor te zijn op de weg.
Kut.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Dikke kans dat ik die dan niet ga kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden 'The Lighthouse' gezien.
Wat een kutfilm.
en geband in het ESF-forum.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:47 schreef KingRoland het volgende:
ben beetje moe ook hard gestudeerd
helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helemaal niet
ik ken Yvonne heel goed dus die gaat dat wel fixen als dat gaat gebeuren
quote:
Tuukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helemaal niet
ik ken Yvonne heel goed dus die gaat dat wel fixen als dat gaat gebeuren
Hoiquote:
As alwaysquote:
Ik verdien er nog goed geld mee (hcm module), maar de meeste bedrijven willen nu een sexy cloud oplossing en SAP is alles behalve sexy.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
AWS zeker de nummer 1 optie?quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdien er nog goed geld mee (hcm module), maar de meeste bedrijven willen nu een sexy cloud oplossing en SAP is alles behalve sexy.
Bill gatesgodquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we het toch over dure producten hebben gewoon Azure doen
Geldmachine
twitter:PSGalu twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 14:26:21Maradona back at it again, quite sad if you ask me. https://t.co/UUbUFx10as reageer retweet
Coke???quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:26 schreef skysherrif het volgende:
twitter:PSGalu twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 14:26:21Maradona back at it again, quite sad if you ask me. https://t.co/UUbUFx10as reageer retweet
@RensAjaciedtwitter:RTLBoulevard twitterde op woensdag 19-02-2020 om 07:58:27Songfestivalwinnaar Duncan Laurence heeft een bijzondere band met zijn rechterhand. https://t.co/SK2SkAoLpb #rtlboulevard reageer retweet
HAHA ZUURSTOFquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
@:rensajaciedtwitter:RTLBoulevard twitterde op woensdag 19-02-2020 om 07:58:27Songfestivalwinnaar Duncan Laurence heeft een bijzondere band met zijn rechterhand. https://t.co/SK2SkAoLpb #rtlboulevard reageer retweet
Genottwitter:DuanevD twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:53:27We staan er eigenlijk nooit bij stil, maar RTL 7 heeft bijna iedere dag een programmering van uitzonderlijke klasse. Veertien uur lang schitterende televisie. https://t.co/h216VCmDbQ reageer retweet
Ik wist helemaal niet dat @PicoMMP een eigen programma hadquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Genottwitter:DuanevD twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:53:27We staan er eigenlijk nooit bij stil, maar RTL 7 heeft bijna iedere dag een programmering van uitzonderlijke klasse. Veertien uur lang schitterende televisie. https://t.co/h216VCmDbQ reageer retweet
@:Zipportal
@:de_kraam
@:jr-style-93
Twee zelfs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat @:picommp een eigen programma had
FlodderGodquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat @:picommp een eigen programma had
Waarvan akte.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat nieuwe kookprogramma op duitse RTL+ is best leuk ''Henssler's Countdown'' om 5 uur zo rond etenstijd, 3 hobbykoks koken tegen elkaar, en ook vragen over etensfeiten beantwoorden om geld te verdienen, en ze kunnen ook geld gebruiken om tegenstanders te saboteren bv een ''2 minuten niet koken'' voor een van de kandidaten
Oké, doei.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat nieuwe kookprogramma op duitse RTL+ is best leuk ''Henssler's Countdown'' om 5 uur zo rond etenstijd, 3 hobbykoks koken tegen elkaar, en ook vragen over etensfeiten beantwoorden om geld te verdienen, en ze kunnen ook geld gebruiken om tegenstanders te saboteren bv een ''2 minuten niet koken'' voor een van de kandidaten
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
of die superhandler, met antiekexperts soort duits tussen kunst en kitschquote:
Okequote:Op woensdag 19 februari 2020 11:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
of die superhandler, met antiekexperts soort duits tussen kunst en kitsch
eentje daarvan deed al mee aan Dschungelcamp (duitse bobo's in de bush) en nu presentator van superhandler (Sukru Pehlivan) die gaat aan lets dance meedoen
Goed man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik gun jou een enkeltje Wuhanquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik gun jou een enkeltje Wuhan
quote:Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak scrheeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem maar een abonnement allen.
~Banny de uitmelkkoe
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
scrheeuwerig![]()
![]()
(Zeker geschreven door @:GGMM )
https://www.ad.nl/binnenl(...)ilie-woest~a06c01f4/quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Fuf0x of zo?
Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
moeten zij wetenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen in de sc volgt deze hele gedoe, want je ontkomt er niet aan.
ik vraag bij deze de volgende users om hun mening over de break up tussen Dre en Bridget
@:mortaxx
@:tjacka
@:jancees
@:doublepain
@:lavenderr
@:tagliano
@:yvonne
@:mexicanobakker
@:napoleonfour
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:wereldgozer
Gereageerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
VBL / Van den Brom moet scheldkanonnade bekopen met schorsing
@:GGMM
twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23@KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, wat is hier gebeurd??? @:Scrummie2.1twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23@:KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
The Core is echt een kutfilm.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
TarrelGod.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
TarrelGodquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
Nee johquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Fuf0x of zo?
Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis
https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/
Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.
@:JanCees
@:Doublepain
Ja, die schijnt iets tegen negers te hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.
quote:
@RensAjacied is ter plekke voor mediacourantquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn de boeren al aan het rellen?
ken ik niet lolquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
brocoliquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
SHO / Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives nietquote:
Henny huisGODquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Henny Huisman (68) komt af en toe nog klaar
Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.
Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.
Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”
De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”
Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
Apart dat ik dit belangrijke nieuws helemaal gemist heb, bedankt voor het delen!quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.
Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.
Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”
De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”
Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
Imanuelle Grives was wel lekker in Alleen Maar Nette Mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef JanCees het volgende:
Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives niet
Omroep MAX-baas Jan Slagter vond het optreden van Imanuelle Grives gisterenavond in de talkshow van Eva Jinek niet erg overtuigend. Dat heeft hij vanochtend gezegd op NPO Radio 1. Grives werd vorig jaar opgepakt in België met een enorme voorraad drugs, maar het was volgens haar niet de bedoeling om dat zelf te gebruiken, maar ook niet de bedoeling om het te dealen. Raar, vindt Slagter. “Ik heb gekeken gisterenavond en wat ik toch in het begin zag was een actrice.”
Het was volgens Slagter een onsamenhangend geheel. “Sorry, maar ze ging alle kanten op met haar emoties. Dan weer een lach, dan weer een grapje. Maar wat nou niet duidelijk werd, en dat had ik graag willen horen: zij maakt mij niet wijs dat ze met het arsenaal drugs wat ze op zak had voor eigen gebruik was.”
Zo’n arsenaal drugs is niet voor eigen gebruik, aldus Slagter. “Als je verslaafd bent aan cocaïne, dan koop je alleen cocaïne en niet een hele keten van andere drugs. De bedoeling was wel om daarmee te gaan dealen en als ze dat nou gewoon had gezegd… Maar er werd zo omheen gedraaid, van: ‘Mijn relatie was vastgelopen!’ En: ‘Ik wilde eigelijk wel gepakt worden.’ Ik vond het heel lastig. Ik kon moeilijk geloven wat ze zei.”
“Waarom zeg je gewoon niet: ‘Ik was hartstikke verkeerd bezig, want ik heb drugs gedeald.’ Dat vond ik jammer dat dit niet echt naar bovenkwam. Geef het gewoon toe. Ze heeft geen moord gepleegd, zo erg is het ook allemaal weer niet.”
Lekker man, ouwe geilneefquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Echt nieuws dat @RensAjacied zou lezenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Kabeljauw met preiquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
Zuurkoolstamppot en verse worst (ik eet bij mijn ouders)
Niet overal wordt mijn humor begrepen.twitter:MPascalH twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:08:37@Voetbalisgeloo1 @nocontextfooty Almere reageer retweet
Koekoekquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.
Wel genoten van dit stukjequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt nieuws dat @:rensajacied zou lezen
Betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied makker ik heb een vraagje
je hebt validiteit, representativiteit en nog eentje, maar ik vroeg mij af wat validiteit eigenlijk is
heb een andere minor gedaan dus moet weer ff inkomenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid.
Maar komop dit weet je als marketingstudent toch zelf wel? Of is die act een leugen?
Oke validiteit is dat je kijkt of je wel meet wat je moet meten. Staat vast wel uitgebreide theorie op het internet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb een andere minor gedaan dus moet weer ff inkomen
Dank vriendquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke validiteit is dat je kijkt of je wel meet wat je moet meten. Staat vast wel uitgebreide theorie op het internet.
Dit is ook Tilburg, Lenny!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)d-gebruikt~a7d93d30/
TILBURGED
@:ggmm
Die titel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook Tilburg, Lenny!
https://www.bd.nl/tilburg(...)mmer-negen~a63504bf/
Daarom altijd na de tinder date een berichtje sturen of ze het leuk heeft gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)d-gebruikt~a7d93d30/
TILBURGED
@:ggmm
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Als je er een topic over opent, dan zal ik reageren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.
wowquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke validiteit is dat je kijkt of je wel meet wat je moet meten. Staat vast wel uitgebreide theorie op het internet.
Ik trap hier niet in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied makker ik heb een vraagje
je hebt validiteit, representativiteit en nog eentje, maar ik vroeg mij af wat validiteit eigenlijk is
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zit weer vol. hoop nasi gegeten, dikke buik op dit moment.
voel me net jojo haha
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.
Boerenkool.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
Ik zag laatst op twitter dat BTS trending was, ik had geen idee wat het watquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Props voor je username vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@:NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
Als je hem nu zou tegenkomen en je geeft hem een hand, denk je dan aan dit artikeltje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]dat hoeven we echt niet te weten hoor.
Dan geef ik geen hand hequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hem nu zou tegenkomen en je geeft hem een hand, denk je dan aan dit artikeltje?
Ze zijn nogal mad, dus maar geliked en geretweet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
al 4 reacties op mijn nieuwe tweet genot
Een of ander popgroepje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst op twitter dat BTS trending was, ik had geen idee wat het wathet was dus een of ander popgroepje.
JA. Stom popgroepje ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een of ander popgroepje?
EEN OF ANDER POPGROEPJE??????????????????
Dit is echt zo intens kut.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een of ander popgroepje?
EEN OF ANDER POPGROEPJE??????????????????
Ze vreten daar ook vleermuizen. Ga je dat dan ook doen, graaf Dracula?quote:
Dat vinden die k-pop gasten meestal zelf ook, als ze een paar jaar hun eigen muziek hebben moeten aanhoren, dan plegen de vaak zelfmoord.quote:
ja die leven over het algemeen niet zo langquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vinden die k-pop gasten meestal zelf ook, als ze een paar jaar hun eigen muziek hebben moeten aanhoren, dan plegen de vaak zelfmoord.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prima reactie. Like gegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@:NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.
de back street boys kun je niet met hun vergelijken. BTS is vele malen groter. Dan vergelijk je een Willem II met Barca of Real bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk de back street boys zijn er niks bij
Dat doen ze in China niet in Koreaquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze vreten daar ook vleermuizen. Ga je dat dan ook doen, graaf Dracula?
Daar eten ze hondenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat doen ze in China niet in Korea
Stop met deze act.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de back street boys kun je niet met hun vergelijken. BTS is vele malen groter. Dan vergelijk je een Willem II met Barca of Real bijvoorbeeld
Ze zijn alleen groot in die KingRoland act bubbel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had er nog nooit van gehoord
En in Korea blijkbaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen groot in die KingRoland act bubbel.
Want je wil hem pijpen of baffen???quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als Roland mijn collega of klasgenoot zou zijn zou ik de hele dag mijn vinger onder zijn neus steken en vragen pik of kont?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Okéquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als Roland mijn collega of klasgenoot zou zijn zou ik de hele dag mijn vinger onder zijn neus steken en vragen pik of kont?
Ah, de dader is al bekendquote:
Tsja, wat moet je er mee. Al die schietgebaartjes en geluidjes, het is toch te triest voor woorden.quote:
Missen we niks aan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je er mee. Al die schietgebaartjes en geluidjes, het is toch te triest voor woorden.
Goorlapquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit zijn de klassiekers.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
uiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor ui?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand zijn misser dit jaar nog gaat evenaren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Voor @:onlogisch is het weer tijd voor een snipperdag.
Hahaha, snappen jullie?
quote:
Ik kijk dat nooit ouwe reus, zocht naar een 'onion' gifje en toen vond ik deze.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Maximus, wist je dat Chef Jean-Pierre zijn accent faket.
Daar zijn er meerdere van, welke bedoel jij precies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand zijn misser dit jaar nog gaat evenaren.
Neequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Team Parate Eenheid nog gezien? @:caland
[ afbeelding ]
IK MOET DIT WETEN.
Ja, gezien. Prima programmaquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ik moet er nu nog 2 terugkijken
Benieuwd of @:onlogisch nog gekeken heeft
Kijk je De Douane in Actie ook? Zit ervoor namelijk. Prima dinsdagje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ik moet er nu nog 2 terugkijken
Benieuwd of @:onlogisch nog gekeken heeft
Ui revoir maatquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gezien. Prima programma
Oh, maar na mijn (zoveelste) blunder log ik uit voor vandaag.(inb4 joden lopen altijd weg)
Ik kijk vrijwel nooit televisie op voetbal naquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk je De Douane in Actie ook? Zit ervoor namelijk. Prima dinsdagje.
beter kijk je het onion filmpje ook even. Is cultquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit ouwe reus, zocht naar een 'onion' gifje en toen vond ik deze.
Veel plezier op WoWquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM moet nog even getagd worden om die kapitale misser niet te missen.
Nou doei hé
Dat mag.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit televisie op voetbal na
TPE op videoland
Misschien heb je nu meer tijd om wat zinnigs te doen met je leven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Videoland opgezegd trouwens
Daar komt ook geen kut meer op
[..]
De Uienradar, omdat het weer om te janken isquote:
Hier had je ECHT ui moeten typenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gezien. Prima programma
Oh, maar na mijn (zoveelste) blunder log ik uit voor vandaag.(inb4 joden lopen altijd weg)
Je kan ook gaan werkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb in de afgelopen dagen iets van 12 Marvelfilms gezien en ben net klaar met Avengers Endgame. Wat moet ik nu eens gaan kiekn?
Kon dat maar.quote:
Zeg dat jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn nogal mad, dus maar geliked en geretweet.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
@:Lange_Lans
Lig je dan onderuit gezakt in je stoel met tuut chips en flesje bier, of doe je op het tweede scherm dan ook nog andere dingen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb in de afgelopen dagen iets van 12 Marvelfilms gezien en ben net klaar met Avengers Endgame. Wat moet ik nu eens gaan kiekn?
Ik kijk op m'n hoofdscherm de film (zonder tuut chips en flesje bier HOPPA), en op het tweede scherm heb ik meestal skype of discord staan. Eigenlijk zou een derde scherm (net zo klein als het tweede) wel ideaal voor me zijn, vooral wanneer ik op hoofdscherm aan het aankutten ben, op tweede scherm skype/discord doe en ook nog streampje wil kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lig je dan onderuit gezakt in je stoel met tuut chips en flesje bier, of doe je op het tweede scherm dan ook nog andere dingen?
Download Maryland (Disorder) met Matthias Schoenaerts eens.
Tjakquote:
Soms.quote:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat even te kijken hoe we het songfestival weer konden veroveren
Beter dan deze god gaat em niet worden @:Dven
K nu slapen
Hoi vriendquote:
Laat dat verleden nou eens rusten man.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi vriend
Via dhgate kan je 95 Ajax shirt kopen. Ik twijfel een beetje lol.
Volwassen mannen met een voetbalshirt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi vriend
Via dhgate kan je 95 Ajax shirt kopen. Ik twijfel een beetje lol.
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volwassen mannen met een voetbalshirt.
Ik haal hier even een expert bij.
@:lange_lans kan dit?
Is @Tjacka een volwassen man?quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volwassen mannen met een voetbalshirt.
Ik haal hier even een expert bij.
@:lange_lans kan dit?
Is het incest als je je geadopteerde dochter volblaft? #dtvquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
1 van deze twee mensen is nu pornoster.
Het is dat ik de namen in de URL zie maar anders had ik niet geweten wie dit waren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Soms.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is het incest als je je geadopteerde dochter volblaft? #dtv
Spielberggod niet kennenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ik de namen in de URL zie maar anders had ik niet geweten wie dit waren.
vraag het woody allenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is het incest als je je geadopteerde dochter volblaft? #dtv
nou ja sterquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor operatie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef Adames het volgende:
zit nu weken thuis na een operatie, gaat een beetje vervelen
Bijna dood?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef Adames het volgende:
zit nu weken thuis na een operatie, gaat een beetje vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |