uiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
De Uienradar, omdat het weer om te janken isquote:
Hier had je ECHT ui moeten typenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gezien. Prima programma
Oh, maar na mijn (zoveelste) blunder log ik uit voor vandaag.(inb4 joden lopen altijd weg)
Je kan ook gaan werkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb in de afgelopen dagen iets van 12 Marvelfilms gezien en ben net klaar met Avengers Endgame. Wat moet ik nu eens gaan kiekn?
Kon dat maar.quote:
Zeg dat jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn nogal mad, dus maar geliked en geretweet.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
@:Lange_Lans
Lig je dan onderuit gezakt in je stoel met tuut chips en flesje bier, of doe je op het tweede scherm dan ook nog andere dingen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb in de afgelopen dagen iets van 12 Marvelfilms gezien en ben net klaar met Avengers Endgame. Wat moet ik nu eens gaan kiekn?
Ik kijk op m'n hoofdscherm de film (zonder tuut chips en flesje bier HOPPA), en op het tweede scherm heb ik meestal skype of discord staan. Eigenlijk zou een derde scherm (net zo klein als het tweede) wel ideaal voor me zijn, vooral wanneer ik op hoofdscherm aan het aankutten ben, op tweede scherm skype/discord doe en ook nog streampje wil kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lig je dan onderuit gezakt in je stoel met tuut chips en flesje bier, of doe je op het tweede scherm dan ook nog andere dingen?
Download Maryland (Disorder) met Matthias Schoenaerts eens.
Tjakquote:
Soms.quote:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat even te kijken hoe we het songfestival weer konden veroveren
Beter dan deze god gaat em niet worden @:Dven
K nu slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |