Kabeljauw met preiquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
Zuurkoolstamppot en verse worst (ik eet bij mijn ouders)
Niet overal wordt mijn humor begrepen.twitter:MPascalH twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:08:37@Voetbalisgeloo1 @nocontextfooty Almere reageer retweet
Koekoekquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.
Wel genoten van dit stukjequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt nieuws dat @:rensajacied zou lezen
Betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied makker ik heb een vraagje
je hebt validiteit, representativiteit en nog eentje, maar ik vroeg mij af wat validiteit eigenlijk is
heb een andere minor gedaan dus moet weer ff inkomenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid.
Maar komop dit weet je als marketingstudent toch zelf wel? Of is die act een leugen?
Oke validiteit is dat je kijkt of je wel meet wat je moet meten. Staat vast wel uitgebreide theorie op het internet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb een andere minor gedaan dus moet weer ff inkomen
Dank vriendquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke validiteit is dat je kijkt of je wel meet wat je moet meten. Staat vast wel uitgebreide theorie op het internet.
Dit is ook Tilburg, Lenny!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)d-gebruikt~a7d93d30/
TILBURGED
@:ggmm
@:zipportal
Die titel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook Tilburg, Lenny!
https://www.bd.nl/tilburg(...)mmer-negen~a63504bf/
Daarom altijd na de tinder date een berichtje sturen of ze het leuk heeft gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)d-gebruikt~a7d93d30/
TILBURGED
@:ggmm
@:zipportal
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Henny Huisman (68) komt af en toe nog klaar
Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.
Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.
Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”
De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”
Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
Als je er een topic over opent, dan zal ik reageren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.
wowquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oke validiteit is dat je kijkt of je wel meet wat je moet meten. Staat vast wel uitgebreide theorie op het internet.
Ik trap hier niet in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied makker ik heb een vraagje
je hebt validiteit, representativiteit en nog eentje, maar ik vroeg mij af wat validiteit eigenlijk is
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zit weer vol. hoop nasi gegeten, dikke buik op dit moment.
voel me net jojo haha
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.
Boerenkool.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
Ik zag laatst op twitter dat BTS trending was, ik had geen idee wat het watquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Props voor je username vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@:NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
Als je hem nu zou tegenkomen en je geeft hem een hand, denk je dan aan dit artikeltje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]dat hoeven we echt niet te weten hoor.
Dan geef ik geen hand hequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hem nu zou tegenkomen en je geeft hem een hand, denk je dan aan dit artikeltje?
Ze zijn nogal mad, dus maar geliked en geretweet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
al 4 reacties op mijn nieuwe tweet genot
Een of ander popgroepje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst op twitter dat BTS trending was, ik had geen idee wat het wathet was dus een of ander popgroepje.
JA. Stom popgroepje ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een of ander popgroepje?
EEN OF ANDER POPGROEPJE??????????????????
Dit is echt zo intens kut.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een of ander popgroepje?
EEN OF ANDER POPGROEPJE??????????????????
Ze vreten daar ook vleermuizen. Ga je dat dan ook doen, graaf Dracula?quote:
Dat vinden die k-pop gasten meestal zelf ook, als ze een paar jaar hun eigen muziek hebben moeten aanhoren, dan plegen de vaak zelfmoord.quote:
ja die leven over het algemeen niet zo langquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vinden die k-pop gasten meestal zelf ook, als ze een paar jaar hun eigen muziek hebben moeten aanhoren, dan plegen de vaak zelfmoord.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Prima reactie. Like gegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@:NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.
de back street boys kun je niet met hun vergelijken. BTS is vele malen groter. Dan vergelijk je een Willem II met Barca of Real bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk de back street boys zijn er niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |