quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd.
Boerenkool.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
Ik zag laatst op twitter dat BTS trending was, ik had geen idee wat het watquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Props voor je username vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@:NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
Als je hem nu zou tegenkomen en je geeft hem een hand, denk je dan aan dit artikeltje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]dat hoeven we echt niet te weten hoor.
Dan geef ik geen hand hequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hem nu zou tegenkomen en je geeft hem een hand, denk je dan aan dit artikeltje?
Ze zijn nogal mad, dus maar geliked en geretweet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
al 4 reacties op mijn nieuwe tweet genot
Een of ander popgroepje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst op twitter dat BTS trending was, ik had geen idee wat het wathet was dus een of ander popgroepje.
JA. Stom popgroepje ook nogquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een of ander popgroepje?
EEN OF ANDER POPGROEPJE??????????????????
Dit is echt zo intens kut.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een of ander popgroepje?
EEN OF ANDER POPGROEPJE??????????????????
Ze vreten daar ook vleermuizen. Ga je dat dan ook doen, graaf Dracula?quote:
Dat vinden die k-pop gasten meestal zelf ook, als ze een paar jaar hun eigen muziek hebben moeten aanhoren, dan plegen de vaak zelfmoord.quote:
ja die leven over het algemeen niet zo langquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vinden die k-pop gasten meestal zelf ook, als ze een paar jaar hun eigen muziek hebben moeten aanhoren, dan plegen de vaak zelfmoord.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Prima reactie. Like gegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:12 schreef JanCees het volgende:
twitter:JanCees_god twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:55:13@:NOS Niemand kent hem dus wat is de nieuwswaarde! reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een lekkere worst in iets zuurs stampen. Dit klinkt inderdaad als een bezoekje aan je moeder.
de back street boys kun je niet met hun vergelijken. BTS is vele malen groter. Dan vergelijk je een Willem II met Barca of Real bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk de back street boys zijn er niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |