quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
Wat voor ui?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
Het is niet alsof iemand zijn misser dit jaar nog gaat evenaren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Voor @:onlogisch is het weer tijd voor een snipperdag.
Hahaha, snappen jullie?
quote:
Ik kijk dat nooit ouwe reus, zocht naar een 'onion' gifje en toen vond ik deze.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Maximus, wist je dat Chef Jean-Pierre zijn accent faket.
Daar zijn er meerdere van, welke bedoel jij precies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand zijn misser dit jaar nog gaat evenaren.
Neequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Team Parate Eenheid nog gezien? @:caland
[ afbeelding ]
IK MOET DIT WETEN.
Ja, gezien. Prima programmaquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ik moet er nu nog 2 terugkijken
Benieuwd of @:onlogisch nog gekeken heeft
Kijk je De Douane in Actie ook? Zit ervoor namelijk. Prima dinsdagje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ik moet er nu nog 2 terugkijken
Benieuwd of @:onlogisch nog gekeken heeft
Ui revoir maatquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gezien. Prima programma
Oh, maar na mijn (zoveelste) blunder log ik uit voor vandaag.(inb4 joden lopen altijd weg)
Ik kijk vrijwel nooit televisie op voetbal naquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk je De Douane in Actie ook? Zit ervoor namelijk. Prima dinsdagje.
beter kijk je het onion filmpje ook even. Is cultquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit ouwe reus, zocht naar een 'onion' gifje en toen vond ik deze.
Veel plezier op WoWquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM moet nog even getagd worden om die kapitale misser niet te missen.
Nou doei hé
Dat mag.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit televisie op voetbal na
TPE op videoland
Misschien heb je nu meer tijd om wat zinnigs te doen met je leven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Videoland opgezegd trouwens
Daar komt ook geen kut meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |