Dat doen ze in China niet in Koreaquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze vreten daar ook vleermuizen. Ga je dat dan ook doen, graaf Dracula?
Daar eten ze hondenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat doen ze in China niet in Korea
Stop met deze act.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Nou ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de back street boys kun je niet met hun vergelijken. BTS is vele malen groter. Dan vergelijk je een Willem II met Barca of Real bijvoorbeeld
Ze zijn alleen groot in die KingRoland act bubbel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had er nog nooit van gehoord
En in Korea blijkbaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen groot in die KingRoland act bubbel.
Want je wil hem pijpen of baffen???quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als Roland mijn collega of klasgenoot zou zijn zou ik de hele dag mijn vinger onder zijn neus steken en vragen pik of kont?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis
https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/
Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.
@:JanCees
@:Doublepain
Okéquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als Roland mijn collega of klasgenoot zou zijn zou ik de hele dag mijn vinger onder zijn neus steken en vragen pik of kont?
Ah, de dader is al bekendquote:
Tsja, wat moet je er mee. Al die schietgebaartjes en geluidjes, het is toch te triest voor woorden.quote:
Missen we niks aan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je er mee. Al die schietgebaartjes en geluidjes, het is toch te triest voor woorden.
Goorlapquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit zijn de klassiekers.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
uiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
uiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |