quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik gun jou een enkeltje Wuhan
quote:Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak scrheeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem maar een abonnement allen.
~Banny de uitmelkkoe
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
scrheeuwerig![]()
![]()
(Zeker geschreven door @:GGMM )
https://www.ad.nl/binnenl(...)ilie-woest~a06c01f4/quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Fuf0x of zo?
Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
moeten zij wetenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen in de sc volgt deze hele gedoe, want je ontkomt er niet aan.
ik vraag bij deze de volgende users om hun mening over de break up tussen Dre en Bridget
@:mortaxx
@:tjacka
@:jancees
@:doublepain
@:lavenderr
@:karina
@:tagliano
@:yvonne
@:mexicanobakker
@:lange_lans
@:napoleonfour
@:donraja
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:zipportal
@:de_kraam
Gereageerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
VBL / Van den Brom moet scheldkanonnade bekopen met schorsing
@:GGMM
twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23@KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, wat is hier gebeurd??? @:Scrummie2.1twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23@:KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
The Core is echt een kutfilm.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Genottwitter:DuanevD twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:53:27We staan er eigenlijk nooit bij stil, maar RTL 7 heeft bijna iedere dag een programmering van uitzonderlijke klasse. Veertien uur lang schitterende televisie. https://t.co/h216VCmDbQ reageer retweet
@:Zipportal
@:de_kraam
@:jr-style-93
@:lenny_leonard
TarrelGod.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
TarrelGodquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
Nee johquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Fuf0x of zo?
Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis
https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/
Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.
@:JanCees
@:Doublepain
Ja, die schijnt iets tegen negers te hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.
quote:
@RensAjacied is ter plekke voor mediacourantquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn de boeren al aan het rellen?
ken ik niet lolquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis
https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/
Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.
@:JanCees
@:Doublepain
brocoliquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
SHO / Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives nietquote:
Henny huisGODquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Henny Huisman (68) komt af en toe nog klaar
Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.
Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.
Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”
De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”
Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
Apart dat ik dit belangrijke nieuws helemaal gemist heb, bedankt voor het delen!quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.
Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.
Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”
De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”
Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
Imanuelle Grives was wel lekker in Alleen Maar Nette Mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef JanCees het volgende:
Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives niet
Omroep MAX-baas Jan Slagter vond het optreden van Imanuelle Grives gisterenavond in de talkshow van Eva Jinek niet erg overtuigend. Dat heeft hij vanochtend gezegd op NPO Radio 1. Grives werd vorig jaar opgepakt in België met een enorme voorraad drugs, maar het was volgens haar niet de bedoeling om dat zelf te gebruiken, maar ook niet de bedoeling om het te dealen. Raar, vindt Slagter. “Ik heb gekeken gisterenavond en wat ik toch in het begin zag was een actrice.”
Het was volgens Slagter een onsamenhangend geheel. “Sorry, maar ze ging alle kanten op met haar emoties. Dan weer een lach, dan weer een grapje. Maar wat nou niet duidelijk werd, en dat had ik graag willen horen: zij maakt mij niet wijs dat ze met het arsenaal drugs wat ze op zak had voor eigen gebruik was.”
Zo’n arsenaal drugs is niet voor eigen gebruik, aldus Slagter. “Als je verslaafd bent aan cocaïne, dan koop je alleen cocaïne en niet een hele keten van andere drugs. De bedoeling was wel om daarmee te gaan dealen en als ze dat nou gewoon had gezegd… Maar er werd zo omheen gedraaid, van: ‘Mijn relatie was vastgelopen!’ En: ‘Ik wilde eigelijk wel gepakt worden.’ Ik vond het heel lastig. Ik kon moeilijk geloven wat ze zei.”
“Waarom zeg je gewoon niet: ‘Ik was hartstikke verkeerd bezig, want ik heb drugs gedeald.’ Dat vond ik jammer dat dit niet echt naar bovenkwam. Geef het gewoon toe. Ze heeft geen moord gepleegd, zo erg is het ook allemaal weer niet.”
Lekker man, ouwe geilneefquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
Echt nieuws dat @RensAjacied zou lezenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |