abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191582575
Kom er net pas achter dat Georgina Verbaan nu lesbisch is.

Sommige users hier moeten wat mij betreft onder dwang een potje sambal extra heet leeglepelen.
pi_191583083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik gun jou een enkeltje Wuhan
:'(
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_191583875

quote:
Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?

Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak scrheeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...

Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.

Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
pi_191583918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Neem maar een abonnement allen.

~Banny de uitmelkkoe
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 14:06:01 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191583985
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

scrheeuwerig _O- :')

(Zeker geschreven door @GGMM )
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_191583996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Neem maar een abonnement allen.

~Banny de uitmelkkoe
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

scrheeuwerig _O- :')

(Zeker geschreven door @:GGMM )
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:28 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191584020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:07 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Is dit die Fuf0x of zo?

Volgens mij was @Doublepain fan van die man.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_191584075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is dit die Fuf0x of zo?

Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ilie-woest~a06c01f4/
  woensdag 19 februari 2020 @ 14:21:25 #109
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_191584217
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:

[..]

iedereen in de sc volgt deze hele gedoe, want je ontkomt er niet aan.

ik vraag bij deze de volgende users om hun mening over de break up tussen Dre en Bridget

@:mortaxx
@:tjacka
@:jancees
@:doublepain
@:lavenderr
@:karina
@:tagliano
@:yvonne
@:mexicanobakker
@:lange_lans
@:napoleonfour
@:donraja
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:zipportal
@:de_kraam
moeten zij weten
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Forum Admin woensdag 19 februari 2020 @ 15:25:24 #111
35723 crew  GGMM
pi_191585203
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gereageerd. :)
Samen maken wij VBL groot
AFCA!
  Forum Admin woensdag 19 februari 2020 @ 15:31:03 #113
35723 crew  GGMM
pi_191585263
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:28 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Samen maken wij VBL groot
#LETSMAKEVBLGREATAGAIN
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:36:07 #114
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191585354
Wow, wat is hier gebeurd??? @Scrummie2.1
ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23 @KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 februari 2020 @ 15:36:07 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_191585355
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_191585363
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, wat is hier gebeurd??? @:Scrummie2.1
ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23 @:KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
Wat bedoel je precies?
pi_191585379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
DuanevD twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:53:27 We staan er eigenlijk nooit bij stil, maar RTL 7 heeft bijna iedere dag een programmering van uitzonderlijke klasse. Veertien uur lang schitterende televisie. https://t.co/h216VCmDbQ reageer retweet
Genot

@:Zipportal
@:de_kraam
@:jr-style-93
@:lenny_leonard
The Core is echt een kutfilm.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_191585390
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]

@:Lenny_Leonard
TarrelGod.
pi_191585774
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:37 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

The Core is echt een kutfilm.
Ik wacht op de verfilming van het leven van de Cuil.
pi_191585819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]

@:Lenny_Leonard
TarrelGod _O_
pi_191585860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is dit die Fuf0x of zo?

Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
Nee joh
pi_191585879
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis

https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/

Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.

@JanCees
@Doublepain
pi_191585974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:

@:JanCees
@:Doublepain
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 19 februari 2020 @ 16:27:07 #124
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191586099
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:19 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.
Ja, die schijnt iets tegen negers te hebben.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_191586137
Boys
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 19 februari 2020 @ 16:31:11 #126
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191586176
quote:
:W Harrie
pi_191586229
Zijn de boeren al aan het rellen?
pi_191586448
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:W Harrie
Nelis :W
pi_191586777
wie is fetx @Lenny_Leonard
pi_191586877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn de boeren al aan het rellen?
@RensAjacied is ter plekke voor mediacourant
pi_191586885
quote:
Geklikt en mention afgehandeld
pi_191586897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:

@:JanCees
@:Doublepain
ken ik niet lol
pi_191586901
vijf op een rij JAAAAAAAA
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 februari 2020 @ 17:21:40 #136
Rawr
pi_191586909
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 19 februari 2020 @ 17:22:17 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191586915
kip piri piri
pi_191586936
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
brocoli
pi_191586960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:21 schreef JanCees het volgende:

[..]

ken ik niet lol
Ik ken alleen Big SmokeGOAT.
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 februari 2020 @ 17:26:02 #140
Rawr
pi_191586971
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik ken alleen Big SmokeGOAT.
_O_
pi_191586974
Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives niet

Omroep MAX-baas Jan Slagter vond het optreden van Imanuelle Grives gisterenavond in de talkshow van Eva Jinek niet erg overtuigend. Dat heeft hij vanochtend gezegd op NPO Radio 1. Grives werd vorig jaar opgepakt in België met een enorme voorraad drugs, maar het was volgens haar niet de bedoeling om dat zelf te gebruiken, maar ook niet de bedoeling om het te dealen. Raar, vindt Slagter. “Ik heb gekeken gisterenavond en wat ik toch in het begin zag was een actrice.”
Het was volgens Slagter een onsamenhangend geheel. “Sorry, maar ze ging alle kanten op met haar emoties. Dan weer een lach, dan weer een grapje. Maar wat nou niet duidelijk werd, en dat had ik graag willen horen: zij maakt mij niet wijs dat ze met het arsenaal drugs wat ze op zak had voor eigen gebruik was.”

Zo’n arsenaal drugs is niet voor eigen gebruik, aldus Slagter. “Als je verslaafd bent aan cocaïne, dan koop je alleen cocaïne en niet een hele keten van andere drugs. De bedoeling was wel om daarmee te gaan dealen en als ze dat nou gewoon had gezegd… Maar er werd zo omheen gedraaid, van: ‘Mijn relatie was vastgelopen!’ En: ‘Ik wilde eigelijk wel gepakt worden.’ Ik vond het heel lastig. Ik kon moeilijk geloven wat ze zei.”

“Waarom zeg je gewoon niet: ‘Ik was hartstikke verkeerd bezig, want ik heb drugs gedeald.’ Dat vond ik jammer dat dit niet echt naar bovenkwam. Geef het gewoon toe. Ze heeft geen moord gepleegd, zo erg is het ook allemaal weer niet.”
pi_191587000
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O_
pi_191587003
Henny Huisman (68) komt af en toe nog klaar

Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.

Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.

Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”

De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”

Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
pi_191587022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:

Henny Huisman mag dan wel al 68 jaar oud zijn, maar hij komt nog steeds af en toe klaar. Dat vertelt de SBS 6-ster in gesprek met de LINDA. Huisman geeft aan dat hij geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat bij haar die behoefte is verdwenen. Ze is gek op me, ze houdt van me, maar na een beetje voorwerk houdt het op. Het is nu net alsof we weer aan het begin van onze verkeringstijd staan. Heel lief, veel genegenheid naar elkaar toe.”
Dat kan ook genoeg zijn in een relatie. “Ja. Maar ik kom nog wel klaar op z’n tijd, hoor“, aldus de presentator, die waarschijnlijk hint op masturbatie.

Het is geen geheim dat Huisman geen seks meer heeft met zijn vrouw. “Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt“, riep hij vorig jaar nog op de radio.

Toen haalde dat ook al het nieuws. “Dat werd een heel verhaal, maar het was eigenlijk een grapje. Het ging erover dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik ‘het’ voor ’t laatst had gedaan en toen vroeg een van die radiojongens: ‘Maar als jullie nou met z’n tweeën op Bonaire bij het zwembad liggen?’”

De moeder van Huisman is overigens ook nooit heel seksueel geweest. “Zij heeft me, negentig jaar oud inmiddels, een tijdje geleden verteld dat ze in haar hele leven niet één keer is klaargekomen.”

Huisman is vanaf maart weer te zien op televisie. Hij gaat voor SBS 6 het programma Waar Is Dat Feestje presenteren.
Henny huisGOD

_O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
  woensdag 19 februari 2020 @ 17:30:50 #147
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191587056
quote:

Apart dat ik dit belangrijke nieuws helemaal gemist heb, bedankt voor het delen!
pi_191587076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef JanCees het volgende:
Jan Slagter gelooft Imanuelle Grives niet

Omroep MAX-baas Jan Slagter vond het optreden van Imanuelle Grives gisterenavond in de talkshow van Eva Jinek niet erg overtuigend. Dat heeft hij vanochtend gezegd op NPO Radio 1. Grives werd vorig jaar opgepakt in België met een enorme voorraad drugs, maar het was volgens haar niet de bedoeling om dat zelf te gebruiken, maar ook niet de bedoeling om het te dealen. Raar, vindt Slagter. “Ik heb gekeken gisterenavond en wat ik toch in het begin zag was een actrice.”
Het was volgens Slagter een onsamenhangend geheel. “Sorry, maar ze ging alle kanten op met haar emoties. Dan weer een lach, dan weer een grapje. Maar wat nou niet duidelijk werd, en dat had ik graag willen horen: zij maakt mij niet wijs dat ze met het arsenaal drugs wat ze op zak had voor eigen gebruik was.”

Zo’n arsenaal drugs is niet voor eigen gebruik, aldus Slagter. “Als je verslaafd bent aan cocaïne, dan koop je alleen cocaïne en niet een hele keten van andere drugs. De bedoeling was wel om daarmee te gaan dealen en als ze dat nou gewoon had gezegd… Maar er werd zo omheen gedraaid, van: ‘Mijn relatie was vastgelopen!’ En: ‘Ik wilde eigelijk wel gepakt worden.’ Ik vond het heel lastig. Ik kon moeilijk geloven wat ze zei.”

“Waarom zeg je gewoon niet: ‘Ik was hartstikke verkeerd bezig, want ik heb drugs gedeald.’ Dat vond ik jammer dat dit niet echt naar bovenkwam. Geef het gewoon toe. Ze heeft geen moord gepleegd, zo erg is het ook allemaal weer niet.”
Imanuelle Grives was wel lekker in Alleen Maar Nette Mensen.
Oh.
pi_191587087
quote:

Lekker man, ouwe geilneef
  woensdag 19 februari 2020 @ 17:44:49 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191587288
quote:

Echt nieuws dat @RensAjacied zou lezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')