quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik gun jou een enkeltje Wuhan
quote:Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak scrheeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem maar een abonnement allen.
~Banny de uitmelkkoe
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
scrheeuwerig![]()
![]()
(Zeker geschreven door @:GGMM )
https://www.ad.nl/binnenl(...)ilie-woest~a06c01f4/quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Fuf0x of zo?
Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
moeten zij wetenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen in de sc volgt deze hele gedoe, want je ontkomt er niet aan.
ik vraag bij deze de volgende users om hun mening over de break up tussen Dre en Bridget
@:mortaxx
@:tjacka
@:jancees
@:doublepain
@:lavenderr
@:karina
@:tagliano
@:yvonne
@:mexicanobakker
@:lange_lans
@:napoleonfour
@:donraja
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:zipportal
@:de_kraam
Gereageerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
VBL / Van den Brom moet scheldkanonnade bekopen met schorsing
@:GGMM
twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23@KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Wow, wat is hier gebeurd??? @:Scrummie2.1twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:15:23@:KimBoon94 "men"? Het is 1 (!) 17 jarige mannetje/vrouwtje/onzijdig op Twitter en volgens mij staat dat niet gelijk aan "men". reageer retweet
The Core is echt een kutfilm.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Genottwitter:DuanevD twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:53:27We staan er eigenlijk nooit bij stil, maar RTL 7 heeft bijna iedere dag een programmering van uitzonderlijke klasse. Veertien uur lang schitterende televisie. https://t.co/h216VCmDbQ reageer retweet
@:Zipportal
@:de_kraam
@:jr-style-93
@:lenny_leonard
TarrelGod.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
TarrelGodquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
Nee johquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit die Fuf0x of zo?
Volgens mij was @:Doublepain fan van die man.
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis
https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/
Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.
@:JanCees
@:Doublepain
Ja, die schijnt iets tegen negers te hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zal Ron Jans wel weer geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |