SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, de domheid van bepaalde mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Of van die acties waar ik me aan erger omdat ze niet kúnnen. Maakt dan niet uit of de serie in zijn algemeen realistisch is of niet. Dat zijn thema’s en verhaallijnen die ik gewoon respecteer voor wat ze zijn en wat ze vertellen. Ik geef een voorbeeld (geen spoilers), van You.
Daarin geeft een jongen een meisje een gloednieuwe iPhone (hallo product placement), nog in de verpakking, omdat hij die van haar de dag ervoor in een opwelling een ravijn in heeft gesmeten. ( ze was mild geïrriteerd daarover). Normaal gesproken, als je een nieuwe telefoon krijgt, doe je eerst een half uur over het openen van dat dunne cellofaantje, dan haal je de telefoon uit het doosje, start je het op, wacht je tot het is opgestart, configureer je het ding, zoekt het een WiFi verbinding, geeft je een wachtwoord op, installeer je wat apps zoals Instagram zodat je aan de slag kan (en dan heb ik het niet eens over de simkaart). Je bent zo, als je snel bent, zeker een kwartier verder. Wat toont de scène? Meisje krijgt iphone, opent het doosje, nog geen halve minuut later zitten ze op die telefoon samen naar de instagramfeed van een of andere griet te kijken. DAT KAN TOCH NIET.
Nog een ding, zelfde serie, een van de hoofdrolspeelsters werkt in de keuken van een boekwinkel/lunchroom (ook zoiets), haar collega’s in de keuken spelen verder geen rol maar lopen wel in uniform met mutsjes en zo en zij staat daar de hele dag in laag uitgesneden strakke truitjes met haar sieraardjes, mooi opgemaakt het zelfde werk te doen. DAT KAN TOCH NIET.
Ik erger me daar dus zo erg aan dat ik niet normaal meer naar die serie kan kijken omdat de makers niet eens de moeite hebben genomen om hier op te letten. Je hebt fictie en je hebt onzin.
Woah ik snap nu waarom mijn collega’s me raar vinden.
Ja, ik kijk het ook niet meer terug. Dat deed ik jaren geleden nog wel om hints te zoeken enzo, of met een nieuwe frisse blik te kijken. Maar dat heeft gewoon echt geen zin meer nu...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Trust NobodyMaakt ook wel echt dat ik het nog leuk vind
![]()
En ik speur ook niet echt meerWIDM was voor mij echt een week lang speuren en zoeken en 3x opnieuw kijken.. Dat is het niet meer, alles is zo dichtgegooid. Nu kijk ik de aflevering 1x, lees ik hier mee, luister TN en that's it. Wel echt jammer
Gerben het manke ezeltje doet z'n best! Heus!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Strani het volgende: [..] Dat is inderdaad best ongebruikelijk voor het traject Utrecht - Bilthoven!
Ik heb ook geen excuus nodig om niet te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt twee ogen die het doen, toch? Dan heb je geen excuus
Gewoon flink met de zweep erop!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gerben het manke ezeltje doet z'n best! Heus!
Oja ik heb die film niet gezien maar wel stukjes, dat was echt slechtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMaar je hebt wel gelijk hoor. Tuurlijk, niet alles hoeft realistisch te zijn maar soms zijn dingen gewoon zo onmogelijk dat het je helemaal uit het verhaal haalt.
Zoals de verschrikkelijk slechte CGI ook in The Irishman, volgens veel mensen om één of andere reden de beste film ooit. Robert de Niro moet blijkbaar iemand van in de 30 spelen maar hij ziet er gewoon nog steeds uit als een 60-jarige met die ouwe mond van 'm
Ja, vind ik ookquote:
We hebben het hier over een sekte, waarbij de meeste mensen die een conflict hebben met een van de leden, dit niet overleven. Ik zou niet erg zeker van mijn leven zijn, als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. Is dat eng, zo'n Mandalorian?
Ik kijk wel door dingen heen als er echt mooie vrouwen in zitten, maar verder hoeft het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik heb die film niet gezien maar wel stukjes, dat was echt slecht![]()
Ook bij 'Dit zijn wij', hoe die mensen ouder zijn gemaakt is echt slecht![]()
Maarja dan kijk ik daar wel doorheen zeg maar
Oh laatste les!? Dus geen Anja meer?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ookHet lijkt nog wel gisteren dat ik te laat kwam voor mijn eerste les (want treindeuren wilden niet openen
) en voor het eerst kennismaakte met Anja en de anderen. Het was toen ook nog redelijk zomers weer ook nog.
Maar ik vind sowieso dat het afgelopen half jaar héél snel is gegaan. De winst van Duncan lijkt voor mijn gevoel ook veel korter geleden dan dat het is
Die scène dat hij die groenteman in elkaar trapt, zogenaamd als jongere man, maar eruitziet als een opaatje die zijn rollator even aan de kant heeft gezet om een beetje te schoppenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMaar je hebt wel gelijk hoor. Tuurlijk, niet alles hoeft realistisch te zijn maar soms zijn dingen gewoon zo onmogelijk dat het je helemaal uit het verhaal haalt.
Zoals de verschrikkelijk slechte CGI ook in The Irishman, volgens veel mensen om één of andere reden de beste film ooit. Robert de Niro moet blijkbaar iemand van in de 30 spelen maar hij ziet er gewoon nog steeds uit als een 60-jarige met die ouwe mond van 'm
Jaaaa op die übergeheime locatie in een kelder in Amsterdam, en ze zaten daar lekker informeel op zitzakken te klungelen enzoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik luister de officiele WIDM-podcast ook nog.
oh jongens weet je wat vroeger ook een miljoen keer beter was? MolTalk, toen Lubach het nog deed
De meningen zijn verdeeld over waardoor dat kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het lijkt nog wel gisteren dat ik te laat kwam voor mijn eerste les (want treindeuren wilden niet openen)
Ja precies! Echt volslagen belachelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die scène dat hij die groenteman in elkaar trapt, zogenaamd als jongere man, maar eruitziet als een opaatje die zijn rollator even aan de kant heeft gezet om een beetje te schoppen![]()
(heb de film verder niet gezien, maar dat wel meegekregen).
Ja dat is echt bizarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa op die übergeheime locatie in een kelder in Amsterdam, en ze zaten daar lekker informeel op zitzakken te klungelen enzoDat was echt zo heerlijk elke keer weer
![]()
Lubach wil nu niets meer met MolTalk te maken hebben (ook niet te gast komen), omdat ze min of meer het format hebben gestolen van hem. Snap zijn woede wel.
Arme Gerbenquote:
Wel heel schattigquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit te typen, terwijl mijn kat mijn vingers probeert te likkenDat gaat nogal lastig...
Maar dat zijn álle films!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Ik juist niet meer, want dat soort dingen zijn toch ook gewoon irritant?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, de domheid van bepaalde mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Of van die acties waar ik me aan erger omdat ze niet kúnnen. Maakt dan niet uit of de serie in zijn algemeen realistisch is of niet. Dat zijn thema’s en verhaallijnen die ik gewoon respecteer voor wat ze zijn en wat ze vertellen. Ik geef een voorbeeld (geen spoilers), van You.
Daarin geeft een jongen een meisje een gloednieuwe iPhone (hallo product placement), nog in de verpakking, omdat hij die van haar de dag ervoor in een opwelling een ravijn in heeft gesmeten. ( ze was mild geïrriteerd daarover). Normaal gesproken, als je een nieuwe telefoon krijgt, doe je eerst een half uur over het openen van dat dunne cellofaantje, dan haal je de telefoon uit het doosje, start je het op, wacht je tot het is opgestart, configureer je het ding, zoekt het een WiFi verbinding, geeft je een wachtwoord op, installeer je wat apps zoals Instagram zodat je aan de slag kan (en dan heb ik het niet eens over de simkaart). Je bent zo, als je snel bent, zeker een kwartier verder. Wat toont de scène? Meisje krijgt iphone, opent het doosje, nog geen halve minuut later zitten ze op die telefoon samen naar de instagramfeed van een of andere griet te kijken. DAT KAN TOCH NIET.
Nog een ding, zelfde serie, een van de hoofdrolspeelsters werkt in de keuken van een boekwinkel/lunchroom (ook zoiets), haar collega’s in de keuken spelen verder geen rol maar lopen wel in uniform met mutsjes en zo en zij staat daar de hele dag in laag uitgesneden strakke truitjes met haar sieraardjes, mooi opgemaakt het zelfde werk te doen. DAT KAN TOCH NIET.
Ik erger me daar dus zo erg aan dat ik niet normaal meer naar die serie kan kijken omdat de makers niet eens de moeite hebben genomen om hier op te letten. Je hebt fictie en je hebt onzin.
Woah ik snap nu waarom mijn collega’s me raar vinden.
Hij is niet mank joh. Zodra hij jou heeft afgezet rent hij gewoon chill op een drafje naar z'n jonge merrie en koopt hij onderweg van jouw fooi nog een stevige joint.quote:
Evenals film waarin de hoofdrolspelers in een penibele situatie besluiten om zich op te splitsen ipv bij elkaar te blijven, zodat ze een voor een vermoord worden, behalve eentje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
Tevens vind ik dat alle films waarin een vrouw in een bos struikelt terwijl ze achtervolgd wordt, of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Jawel; dat is zonde van twee gezonde ogen!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook geen excuus nodig om niet te kijken.
Daarom hou ik over het algemeen meer van boekenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Sommige dingen horen ook wel bij het filmuniversum en moet je voor lief nemen. Als alles 100% kloppend moet kun je bijna geen films maken. Zoals dat met die iPhone wat Cee zei, ik snap op zich ook wel weer dat ze geen kwartier speelduur besteden aan het installeren van die telefoon.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Evenals film waarin de hoofdrolspelers in een penibele situatie besluiten om zich op te splitsen ipv bij elkaar te blijven, zodat ze een voor een vermoord worden, behalve eentje.
Misschien zijn mijn ogen wel zo goed omdat ik ze niet bevuild laat worden door widm-achtige troep.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel; dat is zonde van twee gezonde ogen!
1 februari de laatste les inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh laatste les!? Dus geen Anja meer?
"Hallooo?"quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]Of dat een tienermeisje tegen alle logica in een donkere tunnel inloopt nadat ze er hele rare geluiden uit hoort komen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld over waardoor dat kwam
Jeetje. Dan moet ik even een intern overleg voeren in m'n hoofd en een besluit nemen over de toekomst van de Anja-series.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1 februari de laatste les inderdaadDus nog eenmaal Anja.
Na afloop gaan we met de groep (inclusief Anja) nog naar de kroeg om wat te drinken met zijn allen, en wie daarna nog wil kan nog ergens een hapje gaan eten.
Ben benieuwd naar een aangeschoten Anja
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Hallooo?"
Meest dodelijke woord in horrorfilms, als ik me niet vergis.
En als stelletjes seks hebben gehad in een horrorfilm gaat er ook altijd minstens één van beide doodquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Hallooo?"
Meest dodelijke woord in horrorfilms, als ik me niet vergis.
Maar na de laatste les in die kroeg bestaat er geen docent-leerling-relatie meer, dus kan er iets gebeuren wat beperkt werd door die beroepsrelatie..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. Dan moet ik even een intern overleg voeren in m'n hoofd en een besluit nemen over de toekomst van de Anja-series.
Momenteel zit Anja nog in twijfel over wat er in vredesnaam tijdens Oud en Nieuw is gebeurd maar het zou haar ook wel weer passen als dat vraagstuk nooit wordt opgelost.
Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik weer kom leuren met die serie, maar Years and Years is nu ook beschikbaar op NPO Start Plus zie ik! (vanaf september zelfs al)
@:Strani
@:Dave
Ja, ze zijn hem echt heel erg gepasseerd in alles. Terwijl het zijn idee was.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is echt bizar
Het is ook niet alsof Margriet en Chris meer kijkers zouden trekken dan LubachEerder andersom
Dat is een heel goed punt! Heel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar na de laatste les in die kroeg bestaat er geen docent-leerling-relatie meer, dus kan er iets gebeuren wat beperkt werd door die beroepsrelatie..
Margriet en Chrisquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hem echt heel erg gepasseerd in alles. Terwijl het zijn idee was.
Als ik Strani's beschrijvingen mag geloven (en ik zie niet in waarom niet) dan is ze rond de jaarwisseling een dag of vijf van de kaart geweest. Ik ben dus vooral benieuwd of ze in die kroeg wel kan stoppen bij 'aangeschoten'.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na afloop gaan we met de groep (inclusief Anja) nog naar de kroeg om wat te drinken met zijn allen, en wie daarna nog wil kan nog ergens een hapje gaan eten.
Kutwijf is een film toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.
Films vind ik soms wel lachen als een soort heel plat vermaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
Hee mensen wat vinden jullie eigenlijk van Twilight?
Dan zou men er in horrorfilms heel verstandig aan doen om alleen seks te hebben met mensen waar ze geen relatie mee hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
En als stelletjes seks hebben gehad in een horrorfilm gaat er ook altijd minstens één van beide dood
Ik zie hierin potentie voor de Anja-verhaallijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou men er in horrorfilms heel verstandig aan doen om alleen seks te hebben met mensen waar ze geen relatie mee hebben.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is niet mank joh. Zodra hij jou heeft afgezet rent hij gewoon chill op een drafje naar z'n jonge merrie en koopt hij onderweg van jouw fooi nog een stevige joint.
Eerste film gezien (2008), slecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
Hee mensen wat vinden jullie eigenlijk van Twilight?
Ik ben inmiddels naar een andere kamer verhuist; het werd gewoon echt te lastigquote:
Och ja, dat soort cliché'squote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
Tevens vind ik dat alle films waarin een vrouw in een bos struikelt terwijl ze achtervolgd wordt, of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Ik denk dat 'de jonge (ex)-studente' een grote rol gaat krijgen in het vervolg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik Strani's beschrijvingen mag geloven (en ik zie niet in waarom niet) dan is ze rond de jaarwisseling een dag of vijf van de kaart geweest. Ik ben dus vooral benieuwd of ze in die kroeg wel kan stoppen bij 'aangeschoten'.
Jurjen was dan zeker een shetlandpony?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]dat zou Gerben nooit doen! Jurjen was wel zo'n klootzak, maar Gerben niet
Anja drinkt alleen ranja, dan voelt ze zich belangrijker als bij het uitserveren iemand ongeveer haar naam zegtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze kat deed gisteravond waarvoor hij gemaakt is: levende kruik zijn, lekker op mijn buik liggenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels naar een andere kamer verhuist; het werd gewoon echt te lastig![]()
Maar wel lief
Of gewoon ff geen seks tot iig de film is afgelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou men er in horrorfilms heel verstandig aan doen om alleen seks te hebben met mensen waar ze geen relatie mee hebben.
Maar ik heb ook nog steeds heel goede ogen, dus dat kan het niet zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn ogen wel zo goed omdat ik ze niet bevuild laat worden door widm-achtige troep.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Jurjen was dan zeker een shetlandpony?
Ik wens je er veel succes meequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. Dan moet ik even een intern overleg voeren in m'n hoofd en een besluit nemen over de toekomst van de Anja-series.
Momenteel zit Anja nog in twijfel over wat er in vredesnaam tijdens Oud en Nieuw is gebeurd maar het zou haar ook wel weer passen als dat vraagstuk nooit wordt opgelost.
Okay ik merk dat er heel veel animo is voor zowel meer Aoibhin als meer seksuele spanning in de Anja-series. We gaan kijken of die twee onderwerpen een beetje te combineren zijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie hierin potentie voor de Anja-verhaallijn
Nou... Anderhalf uur geen seks lijkt me wel een offer hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon ff geen seks tot iig de film is afgelopen.![]()
Zó lang duurt de gemiddelde horrorfilm nu ook weer niet.
Lijkt me een puik plan, ik kijk er al naar uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat 'de jonge (ex)-studente' een grote rol gaat krijgen in het vervolg.
Nou ja, die zijn niet verantwoordelijk voor de exit en die lullige behandeling van Lubach.quote:
We zullen zien!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wens je er veel succes mee![]()
![]()
Maar betekent de laatste les dan ook een einde van het Anja-verhaal?
Jij bent ook jonger dan ik, dus dat is niet onlogisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog steeds heel goede ogen, dus dat kan het niet zijn
Nou ja, ik ga het 1 februari live meemakenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik Strani's beschrijvingen mag geloven (en ik zie niet in waarom niet) dan is ze rond de jaarwisseling een dag of vijf van de kaart geweest. Ik ben dus vooral benieuwd of ze in die kroeg wel kan stoppen bij 'aangeschoten'.
Meh, tegenover een 50% kans om vermoord te worden sla ik dan toch liever even de hand aan mezelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou... Anderhalf uur geen seks lijkt me wel een offer hoor.
Beide opmerkingen kloppenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn niet verantwoordelijk voor de exit en die lullige behandeling van Lubach.
Maar vond ze beide als Moltalk-presentatoren echt heel irritant, dus lig er niet wakker van dat ze vervangen zijn
Masturbate 4 Life.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh, tegenover een 50% kans om vermoord te worden sla ik dan toch liever even de hand aan mezelf.
Kuthoer bedoel je? Dat is een filmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De Kuthoer*quote:
Ja echt bizarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hem echt heel erg gepasseerd in alles. Terwijl het zijn idee was.
Vergeet niet te filmen als ze echt helemaal loos gaat!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga het 1 februari live meemakenIk hou jullie op de hoogte!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie hierin potentie voor de Anja-verhaallijn
Het ergste is dat ik me niet eens zou verbazen over zo'n programma.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Masturbate 4 Life.
De nieuwe nationale televisie-actie op SBS6.
Dat vind ik sowieso de leukstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en die openhangende muil van Bella steedsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eerste film gezien (2008), slecht.
Vond het vooral allemaal zo futloos en grauw ogen.
You'll never wank alonequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Masturbate 4 Life.
De nieuwe nationale televisie-actie op SBS6.
Die vind ik ook goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Guanabana het volgende:
The Hunger Games vond ik trouwens wel goede films. Maar daar sta ik dan weer redelijk alleen in geloof ik.
Vergeet niet geen seks te hebben!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Ik ga slapen. Hoop niet dat mijn gordijn gaat wapperen, is meestal ook geen goed teken in films.![]()
Fijne avond mensen!
Niet onder je bed kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Ik ga slapen. Hoop niet dat mijn gordijn gaat wapperen, is meestal ook geen goed teken in films.![]()
Fijne avond mensen!
Ze had het de vorige keer al over wijn toen we die borrel aan gingen kondigenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anja drinkt alleen ranja, dan voelt ze zich belangrijker als bij het uitserveren iemand ongeveer haar naam zegt
Daar ben ik het wel mee eens denk ik ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso de leuksteKatja van de Nederlandse TV en filmindustrie. En dat zegt wel wat!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef I het volgende:
Wild aantrekkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je aangericht?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze had het de vorige keer al over wijn toen we die borrel aan gingen kondigen
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja die! Dat ze wraakt neemt op mensen toch?
Zie, daar gaat ze al.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze had het de vorige keer al over wijn toen we die borrel aan gingen kondigen
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kat deed gisteravond waarvoor hij gemaakt is: levende kruik zijn, lekker op mijn buik liggen
Of dat je wordt gebeldquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond mensen!
Die ene van de apenkoppen!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef I het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens denk ik ja.Ken zo ook even geen andere Katja's, behalve Schuurman.
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef I het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens denk ik ja.Ken zo ook even geen andere Katja's, behalve Schuurman.
Neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay ik merk dat er heel veel animo is voor zowel meer Aoibhin als meer seksuele spanning in de Anja-series. We gaan kijken of die twee onderwerpen een beetje te combineren zijn!
Ik heb alleen de eerste twee boeken gelezen, daarna besloot ik dat ik het eigenlijk leuker vond als filmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind ik ook goed!![]()
Boeken ook heel tof.
Boomerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij bent ook jonger dan ik, dus dat is niet onlogisch.![]()
Over een paar jaar ga je ineens merken hoe zeer je ze vervuild hebt.
Nu nog wel, maar volgens mij is Strani je al aan het herschrijven.quote:
Dat telt dan niet als seks?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh, tegenover een 50% kans om vermoord te worden sla ik dan toch liever even de hand aan mezelf.
Oh wacht, Aoibhin minder hetero maken was misschien wel een makkelijkere optie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar volgens mij is Strani je al aan het herschrijven.
Pff, zó oud ben ik nu ook weer niet.quote:
Wel spannend dan, als één van de twee doodgaatquote:
Ze schijnt wel een seksverslaving te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies
Katja Schuurman heeft ook een heel apart loopje, is dat je wel eens opgevallen?
Overigens, mocht Katja Schuurman meelezen: Verder vind ik je harstikke tof hoor!
Nee.quote:
Ik zal het in mijn achterhoofd knopen!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet niet te filmen als ze echt helemaal loos gaat!
Waarom niet gewoon allebei?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht, Aoibhin minder hetero maken was misschien wel een makkelijkere optie.
Ja, maar dat heeft ze zelf tegengesproken!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze schijnt wel een seksverslaving te hebben.
Niks!quote:
Ik denk dat die stukjes eerder zijn opgenomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Zouden de gasten bij Jinek geïnstrueerd worden dat ze casual met elkaar moeten zitten kletsen als Jinek alles staat aan te kondigen? Vraag ik me altijd af.
Tja, schrijvers he? Continu onder invloedquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie, daar gaat ze al.
Alleen maar drank op haar gedachten.
Deed jij nou aan Dry January?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks!Die hele borrel was niet eens mijn idee. Hoewel ik wel mee ga, want leuke afsluiter en drank
Nee... Ik weiger... Nu durf ik niet meer naar de laatste les...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan heb ik nieuws voor je over Anja...
Of zullen we maar gewoon Jaap zeggen?
Dan overleeft ze een horrorfilm nooit!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze schijnt wel een seksverslaving te hebben.
De boeken zijn ook echt wel goed verfilmd verder. Hier en daar wat anders dan de boeken (maar dat is logisch natuurlijk; het is een ander medium), maar wel keuzes waar ik helemaal in mee kon gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee boeken gelezen, daarna besloot ik dat ik het eigenlijk leuker vond als film
Strani heeft geen macht over mijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar volgens mij is Strani je al aan het herschrijven.
Nee dat vond ik ook echt stomquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De boeken zijn ook echt wel goed verfilmd verder. Hier en daar wat anders dan de boeken (maar dat is logisch natuurlijk; het is een ander medium), maar wel keuzes waar ik helemaal in mee kon gaan.
Al vond ik persoonlijk dat afsplitsen van die laatste delen dan weer niet echt nodig.
Als je me vertelt dat Tom Leeb stiekem een vrouw is, dan begin ik zelf ook bijna te twijfelenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht, Aoibhin minder hetero maken was misschien wel een makkelijkere optie.
Epiales misschien wel? Die is vampierquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, zó oud ben ik nu ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Oeh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel spannend dan, als één van de twee doodgaat
Ohquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
En ik maar denken dat ik veel seks had...
Anja's geeft les:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, schrijvers he? Continu onder invloed
Jaquote:
JAAquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh jaKun je gelijk een psychologisch aspect van maken; dat het ene aspect van een persoon het andere vermoord
Ook geen boomer, veeeeeel ouder dan dat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Epiales misschien wel? Die is vampier
Wat een belachelijk verhaal, dat kan nooit iets worden!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
JAA
Dat iemand dan z'n ziel in zeven delen splijt en dat een deel dan terecht komt in een onschuldige jongen die hij probeert te vermoordenDus dat die jongen zich dan op moet offeren, waardoor iemand dan eigenlijk zichzelf vermoord, het laatste deel van zijn ziel. En dat die jongen dan terug komt omdat er geen extra delen van de ziel meer over zijn, waardoor hij uiteindelijk gelukkig tóch wel kan winnen!!
Ofzo.
Deel 2 is ook mijn favorietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook echt stom![]()
Ik vond deel 2 echt het vetste boek
Victoriaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anja's geeft les:
[ afbeelding ]
Nee, was ook even een absurd hersenspinsel. Stel je voor dat je het zelfs zó zou rekken dat dat het niet één, maar zeven boeken wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat een belachelijk verhaal, dat kan nooit iets worden!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
Ik ben bij de Hunger Games trouwens nog steeds boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Probeer je nou te zeggen dat die Voldemort gewoon te veel gerukt heeft toen hij jong was?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
JAA
Dat iemand dan z'n ziel in zeven delen splijt en dat een deel dan terecht komt in een onschuldige jongen die hij probeert te vermoordenDus dat die jongen zich dan op moet offeren, waardoor iemand dan eigenlijk zichzelf vermoord, het laatste deel van zijn ziel. En dat die jongen dan terug komt omdat er geen extra delen van de ziel meer over zijn, waardoor hij uiteindelijk gelukkig tóch wel kan winnen!!
Ofzo.
Ja, Hunger Games sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deel 2 is ook mijn favoriet![]()
Dat opsplitsen is natuurlijk ook gewoon door commerciële overwegingen gebeurd. Harry Potter deed het al, daarna Twilight, en toen is Hunger Games ook maar het laatste deel in tweeën gaan hakken.
Bij Twilight sloeg het nergens op, Harry Potter was ergens nog wel begrijpelijk, maar bij de Hunger Games heb ik vooral zoiets van 'het was echt niet nódig geweest; de film was misschien wel toffer geworden als het gewoon in één film was geschoten'.
Nou zo gaf ze niet les in ieder geval. Maar misschien schrijft ze zo wel haar verhalenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anja's geeft les:
[ afbeelding ]
Ik wil hier niet teveel over zeggen, behalve dat ik ooit gelezen heb dat je neus schijnt te verdwijnen na veel masturberenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat die Voldemort gewoon te veel gerukt heeft toen hij jong was?![]()
Want volgens mijn ervaring is dat bijna onmogelijk.![]()
![]()
Victoria is awesome, in Only Connect, in HIGNFY, in QI.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
VictoriaIk kijk ook graag Only Connect
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
JAA
Ofzo.
#supermegaultraboomerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook geen boomer, veeeeeel ouder dan dat.
Of je hebt dat niet door gehad, omdat je probeerde haar bij te houden. Wat na een fles of twee toch niet zo makkelijk bleek.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou zo gaf ze niet les in ieder geval. Maar misschien schrijft ze zo wel haar verhalen
Jij hebt geen Cursed Child gelezen/gezien hoop ik?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat die Voldemort gewoon te veel gerukt heeft toen hij jong was?![]()
Want volgens mijn ervaring is dat bijna onmogelijk.![]()
![]()
Er werd ook gezegd dat je er blind van werd, maar ik heb juist geweldige ogen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil hier niet teveel over zeggen, behalve dat ik ooit gelezen heb dat je neus schijnt te verdwijnen na veel masturberen
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon allebei?
Zorgt misschien weer voor andere, interessantere conflicten.
quote:"Ik moet je wat vertellen," zeiden Anja en Aoibhin op exact hetzelfde moment. "Jij eerst," opnieuw tegelijkertijd. "Als we nou eens alletwee op precies hetzelfde moment zeggen wat we willen zeggen," stelde Aoibhin voor, hopend dat dan zou blijken dat de liefde die ze voor Anja voelde wederzijds was.
Anja stemde ermee in. "Drie, twee, één... Ik ben lesbisch en ik hou van je!" Aoibhin had het er zo uitgeflapt. Ze was opgelucht, maar dat gevoel veranderde snel in twijfel toen ze doorkreeg dat Anja niks had gezegd. "Verdomme Anja, we zouden het samen zeggen!" De oudere vrouw keek haar voormalige student geschrokken aan. Ze was stil, dacht na over de implicaties van deze informatie.
"Ik had een verrassing voor je," stamelde ze na een wat Aoibhin betrof veel te lange stilte. Een traan liep over Anja's wang. Ze stond op, keek nog één keer naar de vrouw waar ze al sinds dat ene moment over fantaseerde. Dat moment waarop Aoibhin in totale paniek en met de meest belachelijke smoes haar klas binnen kwam struikelen nadat ze al 20 minuten te laat was.
Ze opende de deur en verliet het appartement, Aoibhin in verwarring achterlatend. Ze was weg. Anja was weg. En Aoibhin dacht dat ze haar nooit meer terug zou zien.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt geen Cursed Child gelezen/gezien hoop ik?
Ik geloof dat hier nog fanfics van bestaan ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil hier niet teveel over zeggen, behalve dat ik ooit gelezen heb dat je neus schijnt te verdwijnen na veel masturberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Oh oh, je hebt me doorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of je hebt dat niet door gehad, omdat je probeerde haar bij te houden. Wat na een fles of twee toch niet zo makkelijk bleek.
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Cliffhanger en niet een beetje!
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier nog fanfics van bestaan ook
Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Dat wil je niet weten denk ikquote:
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, nu wil ik wel girl on woman porn
HEB JIJ HET TONEELSTUK GEZIEN?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten denk ikBen er zelf ook nog altijd boos over...
Al heb ik het toneelstuk live gezien en dat was verder wel tof gedaan, maar het verhaal is echt cringe
Is het zo erg dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten denk ikBen er zelf ook nog altijd boos over...
Al heb ik het toneelstuk live gezien en dat was verder wel tof gedaan, maar het verhaal is echt cringe
Ja ik zat bij de Hogwarts Society op de universiteit toen, en zij hadden wat kaartjes kunnen krijgen voor de try-outs in 2016 (nog voor de officiële premiere), waar ik er een van heb kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
HEB JIJ HET TONEELSTUK GEZIEN?
Supervet, dat wil ik ook![]()
Ondanks het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik zat bij de Hogwarts Society op de universiteit toen, en zij hadden wat kaartjes kunnen krijgen voor de try-outs in 2016 (nog voor de officiële premiere), waar ik er een van heb kunnen krijgen.Dus toen zijn we met een groepje daarheen gegaan.
Het toneelstuk is inderdaad echt wel heel tof gedaan! De props, de decors, de magie die ze op het podium uitvoeren; het is echt allemaal heel mooi en tof gedaan. Maar het verhaal, tja...
Oh ik vind dat ergens juist nog wel realistisch, Voldemort heeft ook behoeften!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ik moet hier wel voorzichtig mee omgaan. Aoibhin post hier immers dus ik kan ook weer niet al te ver gaan met haar in deze verhalen. Ik kan natuurlijk wel haar naam aanpassen naar iets als Ioabhin. Dan zal niemand doorhebben dat ik haar bedoelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat er al helemaal op te wachten.
Jij begrijpt Voldemort nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vind dat ergens juist nog wel realistisch, Voldemort heeft ook behoeften!
[..]
Ja ik zat bij de Hogwarts Society op de universiteit toen, en zij hadden wat kaartjes kunnen krijgen voor de try-outs in 2016 (nog voor de officiële premiere), waar ik er een van heb kunnen krijgen.Dus toen zijn we met een groepje daarheen gegaan.
Het toneelstuk is inderdaad echt wel heel tof gedaan! De props, de decors, de magie die ze op het podium uitvoeren; het is echt allemaal heel mooi en tof gedaan. Maar het verhaal, tja...
Wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Oh, thanks!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:45 schreef I het volgende:
Yay, blijkbaar is alles van De Mol België ook gewoon te zien op https://www.vier.be/
Gelukkig maar, kon het niet meer vinden op Dailymotion, en de kwaliteit is ook nog 'ns beter.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:45 schreef I het volgende:
Yay, blijkbaar is alles van De Mol België ook gewoon te zien op https://www.vier.be/
Gelukkig maar, kon het niet meer vinden op Dailymotion, en de kwaliteit is ook nog 'ns beter.
Dat lijkt me een topplan. "Ioabhin" is toch niet zo slim, die heeft dat vast niet doorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet hier wel voorzichtig mee omgaan. Aoibhin post hier immers dus ik kan ook weer niet al te ver gaan met haar in deze verhalen. Ik kan natuurlijk wel haar naam aanpassen naar iets als Ioabhin. Dan zal niemand doorhebben dat ik haar bedoel
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet hier wel voorzichtig mee omgaan. Aoibhin post hier immers dus ik kan ook weer niet al te ver gaan met haar in deze verhalen. Ik kan natuurlijk wel haar naam aanpassen naar iets als Ioabhin. Dan zal niemand doorhebben dat ik haar bedoel
Misschien heeft hij haar wel verkracht of was het onderdeel van een Dark Arts-ritueel.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat lijkt me een topplan. "Ioabhin" is toch niet zo slim, die heeft dat vast niet door![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind Ioabhin helemaal niet lastig hoor. Ik heb het nou al twee keer zonder al te veel nadenken precies goed geschrevenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik nog steeds herkenbaar als die persoon met de lastige username!
Gast, ga een fanfic schrijven ofzo...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Al dat kwaadaardige van hem is gewoon seksuele frustratie hoor.
Even een accountje aanmaken en inloggen, en alle seizoenen staan er gewoon tussen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, thanks!Dat wist ik niet. Ik dacht dat je dat in Nederland niet kon zien
Ik weet niet of het je is opgevallen maar dat heb ik net gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gast, ga een fanfic schrijven ofzo...
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Ioabhin klinkt wel een beetje als een whiskymerkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat lijkt me een topplan. "Ioabhin" is toch niet zo slim, die heeft dat vast niet door![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is opgevallen maar dat heb ik net gedaan.
Igod!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef I het volgende:
[..]
Even een accountje aanmaken en inloggen, en alle seizoenen staan er gewoon tussen.
Begin nu weer met 2016.Even een opfrissertje.
Weet je nog wie de mol was?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef I het volgende:
[..]
Even een accountje aanmaken en inloggen, en alle seizoenen staan er gewoon tussen.
Begin nu weer met 2016.Even een opfrissertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Het was ook sarcastisch die opmerkingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is opgevallen maar dat heb ik net gedaan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Daarom zongen haar vrienden op de middelbare school altijd "Ioabhin, Ioabhin, haar bed uit en de kroeg weer in."quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ioabhin klinkt wel een beetje als een whiskymerk
Ze laten Ron gewoon wingardium leviosa zeggen en er komt niks overeind.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me uberhaupt weleens af hoe het zit met seks in de wizard-world. Of ze bijvoorbeeld ook anticonceptie-spreuken hebben, etc.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
Voor als Ioabhin in de problemen komt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze laten Ron gewoon wingardium leviosa zeggen en er komt niks overeind.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me uberhaupt weleens af hoe het zit met seks in de wizard-world. Of ze bijvoorbeeld ook anticonceptie-spreuken hebben, etc.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Doen!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Igod!![]()
![]()
![]()
Ja, nu lonkt het toch ook voor mij wel om snel met 2017 te beginnen
Zo uit m'n hoofd niet, misschien als ik straks alle kandidaten weer zie.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:52 schreef I het volgende:
Zo uit m'n hoofd niet, misschien als ik straks alle kandidaten weer zie.
(Heel misschien heb ik het niet eens helemaal afgekeken toen Maar dat lijkt me gek. )
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Waar heb jij staan afluisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom zongen haar vrienden op de middelbare school altijd "Ioabhin, Ioabhin, haar bed uit en de kroeg weer in."
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
Voor als Ioabhin in de problemen komt
[ afbeelding ]
Fuck...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze laten Ron gewoon wingardium leviosa zeggen en er komt niks overeind.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
"But Harry, it was Ron's"
[ afbeelding ]
*komt nu met een overzicht van alle momenten in Aoibhin's leven waarop hij 'toevallig' langsliep.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Zeker!quote:
Etterbak ben je tochquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
*komt nu met een overzicht van alle momenten in Aoibhin's leven waarop hij 'toevallig' langsliep.
Zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Kijkt wel weer lekker weg, dan![]()
En anders leuk om molacties live te zien
Ga jij ervanuit dat er maar één mol is?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef I het volgende:
[..]
Zeker
Ik denk dat Gilles De Coster de mol is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
Feel free to insult me.
Binnenkort De Mol 2020, kunnen we elke week afleveringen terugkijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Misschien kunnen we wel eens gelijktijdig een seizoen gaan kijken.
Nee, welke?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
Zit er iemand Jinek te kijken? De film die van dit verhaal gemaakt is, is ZO MOOI![]()
Lion Marked Legendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef I het volgende:
[..]
Binnenkort De Mol 2020, kunnen we elke week afleveringen terugkijken.
Lionquote:
Jeetje, wat ingewikkeld allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ga jij ervanuit dat er maar één mol is?Gewaagd!
Nog niet, kijk ik zo terugquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
Zit er iemand Jinek te kijken? De film die van dit verhaal gemaakt is, is ZO MOOI![]()
King?quote:
Ja het is me watquote:
Wat vond je ervan?quote:
Hij is weer ZO VETquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef I het volgende:
[..]
Ik zag de trailer net op vier.be staan iddMoet 'm nog wel kijken.
Eerste deel met het ventje heel goed, daarna wat zeurderig en langdradig.quote:
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook![]()
Maar deze ook : Lion (2016) - IMDb
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef I het volgende:
[..]
Zeker
Ik denk dat Gilles De Coster de mol is.
Misschien is de presentator wel de mol!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ga jij ervanuit dat er maar één mol is?Gewaagd!
Oja, snap ik wel. Ik weet niet zeker of ik wist dat het echt gebeurd wasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eerste deel met het ventje heel goed, daarna wat zeurderig en langdradig.
Gilles de Coster IS de presentatorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is de presentator wel de mol!
Terúgkijken dan inderdaad, want dat gaat net gebeuren in de tijd dat de NSF's interessant gaan wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef I het volgende:
[..]
Binnenkort De Mol 2020, kunnen we elke week afleveringen terugkijken.
Jinek?quote:
Als je het Songfestival bedoelt; 12 mei is de eerste halve finalequote:
Nou, wat kan je nog meer verzinnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
Lion
Ik heb per ongeluk twee posts achter elkaar met Lion begonnenNu moet ik daar natuurlijk mee doorgaan
Neejoh, dit begint pas begin maart, denk nadat alle liedjes al bekend zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Terúgkijken dan inderdaad, want dat gaat net gebeuren in de tijd dat de NSF's interessant gaan worden
Oke bedanktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je het Songfestival bedoelt; 12 mei is de eerste halve finale14 mei en 16 mei.
Niets is wat het lijkt!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Gilles de Coster IS de presentator![]()
Gilles van Bouwel is een deelnemer.. Of toch niet
Oh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, dit begint pas begin maart, denk nadat alle liedjes al bekend zijn![]()
ENN het is op zondag, denk de meeste NSFs op zaterdag?
Vragen over het ESF verwachten we hier inderdaad niet zo snel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je het Songfestival bedoelt; 12 mei is de eerste halve finale14 mei en 16 mei.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Vragen over het ESF verwachten we hier inderdaad niet zo snel.
OF TOCH WEL?!?!?quote:
Dat oostblokfeestje met die circusacts? Nee joh.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En je zou toch verwachten dat dát hetgeen is dat ons bindt!
Ik vond Gilles de Rais wel een goeie, destijds.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Gilles de Coster IS de presentator![]()
Gilles van Bouwel is een deelnemer.. Of toch niet
Ja, over 1,5 maand weten we alle liedjes gewoon alquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaWat is de NSF-periode eigenlijk ook kort dan
quote:
Is alleen voor homo'squote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat oostblokfeestje met die circusacts? Nee joh.
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat oostblokfeestje met die circusacts? Nee joh.
Het is wel verwarrend als de productie er ook van in de war raaktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja het is wél wat het lijkt!
Of toch niet?
Ja wij winnen echt nooit, snap niet dat we daar nog moeite in stoppenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig toch?Lekker kijken hoe we weer laatste gaan worden enzo
Om van het geld nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij winnen echt nooit, snap niet dat we daar nog moeite in stoppen
En toch viel het me in andere jaren gewoon veel minder op, hoe snel het allemaal gaat... Nu lijkt alles veel meer in een stroomversnelling te zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, over 1,5 maand weten we alle liedjes gewoon al![]()
Ze hadden het laatst in een podcast ook over om gewoon landen aan te wijzen wanneer ze een nummer bekend moesten maken, dan heb je een halfjaar lang gewoon twee liedjes per week in plaats van iedereen in 1x
Iemand had ook laatst uitgerekend dat er nu een liedje per dag ongeveer bekend moet worden gemaakt om de deadline te halen
Ik heb geen Plus (das de betaalde variant toch?)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik weer kom leuren met die serie, maar Years and Years is nu ook beschikbaar op NPO Start Plus zie ik! (vanaf september zelfs al)
@:Strani
@:Dave
Ja, misschien omdat je toen vooral op de Nederlandse inzending gefocust was en dat nu ook minder uitmaakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch viel het me in andere jaren gewoon veel minder op, hoe snel het allemaal gaat... Nu lijkt alles veel meer in een stroomversnelling te zitten.
Denk dat het er ook gewoon echt mee te maken heeft dat we al zo lang met het ESF bezig zijn, vanwege de organisatie hier enzo.
Dat zijn ze volgens mij ook gewoon heel vaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is wel verwarrend als de productie er ook van in de war raakt
Dat is toch echt Maïzenaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En je zou toch verwachten dat dát hetgeen is dat ons bindt!
Ja klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb geen Plus (das de betaalde variant toch?)
Ja, laten we gewoon een keer de Jostiband sturen ofzo. Dat is dan tenminste nog een beetje lachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij winnen echt nooit, snap niet dat we daar nog moeite in stoppen
Ja heerlijk hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel lekker dat dat 'haha we doen lekker ironisch alsof we het songfestival afzeiken'-riedeltje de laatste tijd elke paar dagen langskomt, dan heb je nog sneller je reactie weer klaar