quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Binnenkort De Mol 2020, kunnen we elke week afleveringen terugkijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Misschien kunnen we wel eens gelijktijdig een seizoen gaan kijken.
Nee, welke?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
Zit er iemand Jinek te kijken? De film die van dit verhaal gemaakt is, is ZO MOOI![]()
Lion Marked Legendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef I het volgende:
[..]
Binnenkort De Mol 2020, kunnen we elke week afleveringen terugkijken.
Lionquote:
Jeetje, wat ingewikkeld allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ga jij ervanuit dat er maar één mol is?Gewaagd!
Nog niet, kijk ik zo terugquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
Zit er iemand Jinek te kijken? De film die van dit verhaal gemaakt is, is ZO MOOI![]()
King?quote:
Ja het is me watquote:
Wat vond je ervan?quote:
Hij is weer ZO VETquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef I het volgende:
[..]
Ik zag de trailer net op vier.be staan iddMoet 'm nog wel kijken.
Eerste deel met het ventje heel goed, daarna wat zeurderig en langdradig.quote:
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook![]()
Maar deze ook : Lion (2016) - IMDb
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef I het volgende:
[..]
Zeker
Ik denk dat Gilles De Coster de mol is.
Misschien is de presentator wel de mol!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ga jij ervanuit dat er maar één mol is?Gewaagd!
Oja, snap ik wel. Ik weet niet zeker of ik wist dat het echt gebeurd wasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eerste deel met het ventje heel goed, daarna wat zeurderig en langdradig.
Gilles de Coster IS de presentatorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is de presentator wel de mol!
Terúgkijken dan inderdaad, want dat gaat net gebeuren in de tijd dat de NSF's interessant gaan wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:00 schreef I het volgende:
[..]
Binnenkort De Mol 2020, kunnen we elke week afleveringen terugkijken.
Jinek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |