Het is nogal een eh, bijzondere aflevering.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat niet aankunnen? Ik kan heel veel aan hoor!
Geloof ik graagquote:
Ik doe dat ook wel een beetje hoor, ik weet dat ik soms irritant ben daar (of hierquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel het wel irritant kan zijn om een forum binnen te komen om alleen negatief te doen (ik zeg niet dat jij dat doet hoor, maar even in het algemeen).
Ik ben ook bijzonder! Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef I het volgende:
[..]
Het is nogal een eh, bijzondere aflevering.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder! Soort zoekt soort
Ach ja, er is daar altijd iemand die nog irritanter is (je zult wel weten over wie ik het heb, als je een beetje in de livetopics komt)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel een beetje hoor, ik weet dat ik soms irritant ben daar (of hier)
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm... Ik ga denk ik toch maar gewoon beginnen bij het begin denk ikMaar ik weet al dat ik niet teveel van mijn indruk van de eerste af moet laten hangen, dus kijk sowieso de rest ook nog wel af (seizoen 1 zijn toch maar 3 afleveringen; daar ben ik zo doorheen).
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, er is daar altijd iemand die nog irritanter is (je zult wel weten over wie ik het heb, als je een beetje in de livetopics komt)
Dit heb ik dus met een niet nader te noemen online forum.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Het is ook gewoon omdat WIDM een speciaal plekje in mijn hart heeft/had, en dat ik dan nu zie wat er nog van over is, dat ik denk '*schudt aan mensen* zien jullie dan niet hoe kut het geworden is!!11'
Oh wat dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:09 schreef I het volgende:
[..]
Dit heb ik dus met een niet nader te noemen online forum.![]()
Jij weet niet hoe bijzonder ik ben; dat reikt zodanig ver dat ik misschien wel wat raakvlakken kan vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:07 schreef I het volgende:
[..]Dit is op een heel andere manier bijzonder, maar daar kom je nog wel achter.
Ja ik moet soms ook inwendig huilenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Het is ook gewoon omdat WIDM een speciaal plekje in mijn hart heeft/had, en dat ik dan nu zie wat er nog van over is, dat ik denk '*schudt aan mensen* zien jullie dan niet hoe kut het geworden is!!11'
Ja, snap het... Ik vind het ook wel echt jammer hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Je hoeft je mening niet voor je te houden hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Maar oke, ik zal me proberen de rest van het seizoen koest te houden.
Ja zoiets had ik ook begrepen uit de synopsis inderdaad. Meer een soort raamvertellingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is ook zo![]()
Het is geen doorlopend verhaal bij Black Mirror, dat scheelt wel
Ik ben heel benieuwd naar je mening nadat je die aflevering gezien hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe bijzonder ik ben; dat reikt zodanig ver dat ik misschien wel wat raakvlakken kan vinden
Van die mensen die zeggen: Ik weet allang wie het is, is echt duidelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, er is daar altijd iemand die nog irritanter is (je zult wel weten over wie ik het heb, als je een beetje in de livetopics komt)
Nah, maar ik zit vaak wel expres te zeiken en dat is niet leuk als dat nog 8 weken zo doorgaat, voor de eckte eckte fans.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hoeft je mening niet voor je te houden hoorHier mag alles
Het hele idee achter de afleveringen is wel hetzelfde, dat maakt het zo tof. Erg goed doordacht allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook begrepen uit de synopsis inderdaad. Meer een soort raamvertelling
Gelukkig maar! Al verwachtte ik dat al nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:10 schreef I het volgende:
[..]
Lang verhaal.Maar het gaat niet om ESF hoor.
Nou ja ik moest toevallig ook even wat eten. En kalmeren natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, maar ik zit vaak wel expres te zeiken en dat is niet leuk als dat nog 8 weken zo doorgaat, voor de eckte eckte fans.Ik heb Strani al beledigd/weggejaagd, dat is ook niet de bedoeling
Ik ken je inmiddels schat, ik vertrouw erop dat alles weer goedkomt tussen onsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik moest toevallig ook even wat eten. En kalmeren natuurlijk
Ik wilde net reageren dat ik het 100% eens ben met je wakkerschudpost van zonet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:53 schreef Guanabana het volgende:
@:Cee is het met me eens want die kijkt niet eens meer volgens mij. Toch Cee, of kijk je nog wel?
Natuurlijk. Even vonken af en toe, schreeuwen, deuren slaan, borden tegen de muur gooien, sociale werkers wegsturen, politie beschieten vanaf het balkon en buren bedreigen, en je houdt de boel een beetje spannend.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels schat, ik vertrouw erop dat alles weer goedkomt tussen ons
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niks meer goed doen!
*rent panikerend rond* [ afbeelding ]
Ik zal het je laten weten!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:11 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar je mening nadat je die aflevering gezien hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:18 schreef Dave het volgende:
Tina,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
En dat ze het dan mis blijken te hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Van die mensen die zeggen: Ik weet allang wie het is, is echt duidelijkEn er dan ook echt van overtuigd zijn
Maar heb je nog gekeken/ga je nog kijken?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren dat ik het 100% eens ben met je wakkerschudpost van zonet.Het programma gaat lachend ten onder omwille van het kijkcijferbehoud.
Nee joh, die is van de schrik gewoon wat koffie gaan zuipenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, maar ik zit vaak wel expres te zeiken en dat is niet leuk als dat nog 8 weken zo doorgaat, voor de eckte eckte fans.Ik heb Strani al beledigd/weggejaagd, dat is ook niet de bedoeling
Ja, Guanastrani moet overleven hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels schat, ik vertrouw erop dat alles weer goedkomt tussen ons
Nou ik kan héél rancuneus zijn hoor, Guana weet dat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, die is van de schrik gewoon wat koffie gaan zuipen
Soundos terug?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
Felix Rottenberg bij DWDD. Dat was ook zo iemand die daar zó vaak zat en nu nooit meer. Dus er is hoop voor degenen die het de laatste tijd een beetje veel Soundos vinden.
Het loopt op zijn laatste benen!!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Guanastrani moet overleven hoor!
Die lijkt er tegenwoordig echt wekelijks te zijn, en altijd over andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soundos terug?Wat ben ik blij dat ik de afgelopen tijd geen DWDD heb gekeken
Jullie kunnen toch niet mikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat, een rebel?!
* Hamlapjes grist blaster weg en start TIE Fighter op
Dat heeft wel prio jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal het je laten weten!Maar denk sowieso dat het tot komend weekend moet wachten. Ben daarvoor teveel met mijn toneeluitvoering bezig en mijn laatste Anja-hoofdstuk.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
Waar is @:Arizona met haar UI als het over storms gaat
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]PieterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weetquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Zo, wijze woorden van Ali B bij DWDD over integratie. Dat had ik niet aan zien komen.
Beetje een vrouwelijke Peter R. dus?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die lijkt er tegenwoordig echt wekelijks te zijn, en altijd over andere onderwerpen.
Dat hij het Marrokaan zijn als voordeel zag omdat hij snel onderschat werd en daarom minder hoeft te doen om te 'overdeliveren'.quote:
Daar heeft hij wel een punt. Of tweequote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hij het Marrokaan zijn als voordeel zag omdat hij snel onderschat werd en daarom minder hoeft te doen om te 'overdeliveren'.
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar heb je nog gekeken/ga je nog kijken?
Ja die vond ik ook tofquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Zo, wijze woorden van Ali B bij DWDD over integratie. Dat had ik niet aan zien komen.
Wat mij vooral ook nog zo stoort aan het huidige format is die belachelijke live finale elke keerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren dat ik het 100% eens ben met je wakkerschudpost van zonet.Het programma gaat lachend ten onder omwille van het kijkcijferbehoud.
Ik heb hier ook gemengde gevoelens over. Het is redelijk vermakelijk maar ik heb zo'n hekel aan bepaalde karakters dat ik tegen de stroom in hoop dat de politie ze allemaal op een gegeven moment neermaait.quote:
Haar beste grap is volgens mij nog wel dat ze zichzelf comédienne noemt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en met een soortgelijk gevoel voor humor en dat is best ernstig voor een comedienne.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:32 schreef Cee het volgende:
Overigens ben ik door de jaren heen wel een zure tv-zeikerd geworden, die echt probeert om programma’s waar veel mensen naar kijken en die veel mensen waarderen ook leuk te vinden maar het lukt vaak niet. Vooral series op Netflix. Gisteren nog een hele rant gehouden op mijn werk waarom You seizoen 2 zo dom en idioot en flauw is, ik stoorde me aan alles en iedereen en legde in detail uit waarom en al mijn collega’s, van 25 tot 45 keken me na mijn rant zo aan:
![]()
“Jij bent raar.”
Idem: Casa de Papel, The Walking Dead, Expeditie Robinson.
Ik ben onlangs de Trust Nobody podcast van WiDM gaan luisteren, die vind ik leuk. Heb oude afleveringen afgespeeld (leuk om verdenkingen en theorieën te horen terwijl je weet wie de Mol is) en luister nu ook de recente afleveringen en ze zijn zeker niet kritiekloos, ze vinden veel opdrachten ook meer chaos dan zinvol entertainment maar hebben zich erbij neergelegd dat dit nu eenmaal het WiDM anno 2020 is dat is gezwicht voor de kijkcijfers en de voorkeur geeft aan het dienen van een heel breed publiek dan dat ze investeren in diepgang. En als je met die mindset kijkt dan blijft het nog wel leuk, het is gewoon niet meer te vergelijken met De Mol Vlaanderen. Dankzij die podcast kijk ik dus nog wel even door, totdat ik het écht niet meer trek. Maar de ESF voorrondes gaan voor, ik kijk WiDM meteen erna of de ochtend daarop, zo lang kan ik nog wel spoilervrij blijven.
Ah!quote:
Zeker! Maar dat zie je bij andere succesvolle mensen met buitenlandse roots vaak ook; die zagen mogelijkheden waar anderen onoverkomelijke problemen zagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt. Of twee
Kan je nagaanquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:34 schreef I het volgende:
[..]
Haar beste grap is volgens mij nog wel dat ze zichzelf comédienne noemt.
Heb ik nog niet gezien. Is dat eng, zo'n Mandalorian?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Uuuuhhhh
* Hamlapjes huurt Mandalorian in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat heb ik ook wel hoor, maar over het algemeen kijk ik die programma's dan ook niet (meer)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ah!Ja eens, en ook blij dat ik niet de enige zure zeikerd ben die rants houdt waarom dingen dom en slecht zijn.
![]()
![]()
Nou, ik herken het als (ook nog eens jong ogende) vrouw in de IT en op een mannenafdeling ook wel enigszins.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Maar dat zie je bij andere succesvolle mensen met buitenlandse roots vaak ook; die zagen mogelijkheden waar anderen onoverkomelijke problemen zagen.
Mja, met Expeditie Robinson ben ik op een gegeven moment ook zonder problemen gestopt, bij WIDM heb ik toch teveel FOMO om zomaar te stoppen met kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, maar over het algemeen kijk ik die programma's dan ook niet (meer)
Ah ja dat kan ik me ook best voorstellen. En ik merk in de wielerwereld ook wel dat vrouwen soms sneller dingen kunnen bereiken omdat men het al leuk vindt dat er uberhaupt een vrouw rondloopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik herken het als (ook nog eens jong ogende) vrouw in de IT en op een mannenafdeling ook wel enigszins.
Als mensen me nog niet goed kennen en je laat dan zien wat je weet en kunt zijn ze sneller positief verrast.
Klopt ook, niets mis met soms behalve je kennis en kunde, ook je vrouwelijke charmes inbrengenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ik me ook best voorstellen. En ik merk in de wielerwereld ook wel dat vrouwen soms sneller dingen kunnen bereiken omdat men het al leuk vindt dat er uberhaupt een vrouw rondloopt.
Oké dat programma mijd ik dus echt als de pest de komende tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die lijkt er tegenwoordig echt wekelijks te zijn, en altijd over andere onderwerpen.
SORRY, BUT I ALREADY HAVE A BOOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
HELLO WOULD YOU LIKE TO CHANGE RELIGIONS I HAVE A FREE BOOK WRITTEN BY JESUS!
Oei.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan
Laatst zat ze na een door haarzelf gekozen fragment waar een grap in voorkwam, de grap gewoon uit te leggen. Hoe is het mogelijk!
Oh is het weer zoverquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anders gezegd: ik zit in de trein en dat gaat nog wel even duren
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt ook, niets mis met soms behalve je kennis en kunde, ook je vrouwelijke charmes inbrengen
Oh nee, jij en je ov mazzel weer?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef I het volgende:
[..]
Dat heeft wel prio jaStraks verwerk je de verhaallijnen van Black Mirrror nog in je Anja-hoofdstuk, alhoewel, geeft het wel net dat extra morbide randje.
HURRY UP MY FISH IS SICK!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SORRY, BUT I ALREADY HAVE A BOOK!
Trust Nobodyquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik ben onlangs de Trust Nobody podcast van WiDM gaan luisteren, die vind ik leuk. Heb oude afleveringen afgespeeld (leuk om verdenkingen en theorieën te horen terwijl je weet wie de Mol is) en luister nu ook de recente afleveringen en ze zijn zeker niet kritiekloos, ze vinden veel opdrachten ook meer chaos dan zinvol entertainment maar hebben zich erbij neergelegd dat dit nu eenmaal het WiDM anno 2020 is dat is gezwicht voor de kijkcijfers en de voorkeur geeft aan het dienen van een heel breed publiek dan dat ze investeren in diepgang. En als je met die mindset kijkt dan blijft het nog wel leuk, het is gewoon niet meer te vergelijken met De Mol Vlaanderen. Dankzij die podcast kijk ik dus nog wel even door, totdat ik het écht niet meer trek. Maar de ESF voorrondes gaan voor, ik kijk WiDM meteen erna of de ochtend daarop, zo lang kan ik nog wel spoilervrij blijven.
Peter Rrrr mijd ik ook al als de pestquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ben ik weer om ff snel te zeggen dat widm me maar een vaag programma lijkt, niet te snappen. Eigenlijk zou niemand het moeten kijken.
Pfft, met jou praat ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit heb ik ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, maar over het algemeen kijk ik die programma's dan ook niet (meer)
YOU'RE 43 SECONDS LATE!quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
HELLO WOULD YOU LIKE TO CHANGE RELIGIONS I HAVE A FREE BOOK WRITTEN BY JESUS!
quote:
Voorlopig valt het mee, het is alleen een stomme routequote:
Truequote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:34 schreef I het volgende:
[..]
Haar beste grap is volgens mij nog wel dat ze zichzelf comédienne noemt.
Ahh, dan heb je niks aan Black Mirror referenties.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeheMijn verhaal heeft ook wel iets morbide-achtigs
![]()
Alleen hebben we nu als opdracht (het is de laatste les) om het laatste hoofdstuk te schrijven van het verhaal (ook al zijn we daar verder nog niet chronologisch). En mijn verhaal eindigt juist best wel op een positieve noot.
Laatste lesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeheMijn verhaal heeft ook wel iets morbide-achtigs
![]()
Alleen hebben we nu als opdracht (het is de laatste les) om het laatste hoofdstuk te schrijven van het verhaal (ook al zijn we daar verder nog niet chronologisch). En mijn verhaal eindigt juist best wel op een positieve noot.
Ik ook, walgelijk figuur.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Peter Rrrr mijd ik ook al als de pest
Vooral dat laatste, de domheid van bepaalde mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Of van die acties waar ik me aan erger omdat ze niet kúnnen. Maakt dan niet uit of de serie in zijn algemeen realistisch is of niet. Dat zijn thema’s en verhaallijnen die ik gewoon respecteer voor wat ze zijn en wat ze vertellen. Ik geef een voorbeeld (geen spoilers), van You.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hier ook gemengde gevoelens over. Het is redelijk vermakelijk maar ik heb zo'n hekel aan bepaalde karakters dat ik tegen de stroom in hoop dat de politie ze allemaal op een gegeven moment neermaait.
En dan is er ook nog de onvoorstelbare domheid van de politie, vooral in het eerste seizoen.
Dat is inderdaad best ongebruikelijk voor het traject Utrecht - Bilthoven!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drie keer overstappen, twee uur onderweg.
Oja ik luister de officiele WIDM-podcast ook nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Trust NobodyMaakt ook wel echt dat ik het nog leuk vind
![]()
En ik speur ook niet echt meerWIDM was voor mij echt een week lang speuren en zoeken en 3x opnieuw kijken.. Dat is het niet meer, alles is zo dichtgegooid. Nu kijk ik de aflevering 1x, lees ik hier mee, luister TN en that's it. Wel echt jammer
Jaaaaaaa omgquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik luister de officiele WIDM-podcast ook nog.
oh jongens weet je wat vroeger ook een miljoen keer beter was? MolTalk, toen Lubach het nog deed
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ben ik weer om ff snel te zeggen dat widm me maar een vaag programma lijkt, niet te snappen. Eigenlijk zou niemand het moeten kijken.
Jij hebt twee ogen die het doen, toch? Dan heb je geen excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
We are latter day saints, we take it one day at a time. The only latter day that matters is tomorrowquote:
Ik hou van jouw uitgebreide postsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, de domheid van bepaalde mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Of van die acties waar ik me aan erger omdat ze niet kúnnen. Maakt dan niet uit of de serie in zijn algemeen realistisch is of niet. Dat zijn thema’s en verhaallijnen die ik gewoon respecteer voor wat ze zijn en wat ze vertellen. Ik geef een voorbeeld (geen spoilers), van You.
Daarin geeft een jongen een meisje een gloednieuwe iPhone (hallo product placement), nog in de verpakking, omdat hij die van haar de dag ervoor in een opwelling een ravijn in heeft gesmeten. ( ze was mild geïrriteerd daarover). Normaal gesproken, als je een nieuwe telefoon krijgt, doe je eerst een half uur over het openen van dat dunne cellofaantje, dan haal je de telefoon uit het doosje, start je het op, wacht je tot het is opgestart, configureer je het ding, zoekt het een WiFi verbinding, geeft je een wachtwoord op, installeer je wat apps zoals Instagram zodat je aan de slag kan (en dan heb ik het niet eens over de simkaart). Wat toont de scène? Meisje krijgt iphone, open doosje, nog geen halve minuut later zitten ze op die telefoon samen naar de instagramfeed van een of andere griet te kijken. DAT KAN TOCH NIET.
Nog een ding, zelfde serie, een van de hoofdrolspeelsters werkt in de keuken van een boekwinkel/lunchroom (ook zoiets), haar collega’s in de keuken spelen verder geen rol maar lopen wel in uniform met mutsjes en zo en zij staat daar de hele dag in laag uitgesneden strakke truitjes met haar sieraardjes, mooi opgemaakt het zelfde werk te doen. DAT KAN TOCH NIET.
Ik erger me daar dus zo erg aan dat ik niet normaal meer naar die serie kan kijken omdat de makers niet eens de moeite hebben genomen om hier op te letten. Je hebt fictie en je hebt onzin.
Woah ik snap nu waarom mijn collega’s me raar vinden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |