Nou, wat kan je nog meer verzinnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
Lion
Ik heb per ongeluk twee posts achter elkaar met Lion begonnenNu moet ik daar natuurlijk mee doorgaan
Neejoh, dit begint pas begin maart, denk nadat alle liedjes al bekend zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Terúgkijken dan inderdaad, want dat gaat net gebeuren in de tijd dat de NSF's interessant gaan worden
Oke bedanktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je het Songfestival bedoelt; 12 mei is de eerste halve finale14 mei en 16 mei.
Niets is wat het lijkt!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Gilles de Coster IS de presentator![]()
Gilles van Bouwel is een deelnemer.. Of toch niet
Oh jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, dit begint pas begin maart, denk nadat alle liedjes al bekend zijn![]()
ENN het is op zondag, denk de meeste NSFs op zaterdag?
Vragen over het ESF verwachten we hier inderdaad niet zo snel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je het Songfestival bedoelt; 12 mei is de eerste halve finale14 mei en 16 mei.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Vragen over het ESF verwachten we hier inderdaad niet zo snel.
OF TOCH WEL?!?!?quote:
Dat oostblokfeestje met die circusacts? Nee joh.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En je zou toch verwachten dat dát hetgeen is dat ons bindt!
Ik vond Gilles de Rais wel een goeie, destijds.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Gilles de Coster IS de presentator![]()
Gilles van Bouwel is een deelnemer.. Of toch niet
Ja, over 1,5 maand weten we alle liedjes gewoon alquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaWat is de NSF-periode eigenlijk ook kort dan
quote:
Is alleen voor homo'squote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat oostblokfeestje met die circusacts? Nee joh.
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat oostblokfeestje met die circusacts? Nee joh.
Het is wel verwarrend als de productie er ook van in de war raaktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja het is wél wat het lijkt!
Of toch niet?
Ja wij winnen echt nooit, snap niet dat we daar nog moeite in stoppenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig toch?Lekker kijken hoe we weer laatste gaan worden enzo
Om van het geld nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij winnen echt nooit, snap niet dat we daar nog moeite in stoppen
En toch viel het me in andere jaren gewoon veel minder op, hoe snel het allemaal gaat... Nu lijkt alles veel meer in een stroomversnelling te zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, over 1,5 maand weten we alle liedjes gewoon al![]()
Ze hadden het laatst in een podcast ook over om gewoon landen aan te wijzen wanneer ze een nummer bekend moesten maken, dan heb je een halfjaar lang gewoon twee liedjes per week in plaats van iedereen in 1x
Iemand had ook laatst uitgerekend dat er nu een liedje per dag ongeveer bekend moet worden gemaakt om de deadline te halen
Ik heb geen Plus (das de betaalde variant toch?)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik weer kom leuren met die serie, maar Years and Years is nu ook beschikbaar op NPO Start Plus zie ik! (vanaf september zelfs al)
@:Strani
@:Dave
Ja, misschien omdat je toen vooral op de Nederlandse inzending gefocust was en dat nu ook minder uitmaakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch viel het me in andere jaren gewoon veel minder op, hoe snel het allemaal gaat... Nu lijkt alles veel meer in een stroomversnelling te zitten.
Denk dat het er ook gewoon echt mee te maken heeft dat we al zo lang met het ESF bezig zijn, vanwege de organisatie hier enzo.
Dat zijn ze volgens mij ook gewoon heel vaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is wel verwarrend als de productie er ook van in de war raakt
Dat is toch echt Maïzenaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En je zou toch verwachten dat dát hetgeen is dat ons bindt!
Ja klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb geen Plus (das de betaalde variant toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |