abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:48:57 #1
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191136833


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

:B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

https://twitter.com/ESF_FOK

O+ De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:49:41 #2
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191136851
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Vooral dat laatste, de domheid van bepaalde mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Of van die acties waar ik me aan erger omdat ze niet kúnnen. Maakt dan niet uit of de serie in zijn algemeen realistisch is of niet. Dat zijn thema’s en verhaallijnen die ik gewoon respecteer voor wat ze zijn en wat ze vertellen. Ik geef een voorbeeld (geen spoilers), van You.
Daarin geeft een jongen een meisje een gloednieuwe iPhone (hallo product placement), nog in de verpakking, omdat hij die van haar de dag ervoor in een opwelling een ravijn in heeft gesmeten. ( ze was mild geïrriteerd daarover :') ). Normaal gesproken, als je een nieuwe telefoon krijgt, doe je eerst een half uur over het openen van dat dunne cellofaantje, dan haal je de telefoon uit het doosje, start je het op, wacht je tot het is opgestart, configureer je het ding, zoekt het een WiFi verbinding, geeft je een wachtwoord op, installeer je wat apps zoals Instagram zodat je aan de slag kan (en dan heb ik het niet eens over de simkaart). Je bent zo, als je snel bent, zeker een kwartier verder. Wat toont de scène? Meisje krijgt iphone, opent het doosje, nog geen halve minuut later zitten ze op die telefoon samen naar de instagramfeed van een of andere griet te kijken. DAT KAN TOCH NIET.

Nog een ding, zelfde serie, een van de hoofdrolspeelsters werkt in de keuken van een boekwinkel/lunchroom (ook zoiets), haar collega’s in de keuken spelen verder geen rol maar lopen wel in uniform met mutsjes en zo en zij staat daar de hele dag in laag uitgesneden strakke truitjes met haar sieraardjes, mooi opgemaakt het zelfde werk te doen. DAT KAN TOCH NIET.

Ik erger me daar dus zo erg aan dat ik niet normaal meer naar die serie kan kijken omdat de makers niet eens de moeite hebben genomen om hier op te letten. Je hebt fictie en je hebt onzin.

Woah ik snap nu waarom mijn collega’s me raar vinden. :@
Haha :D Maar je hebt wel gelijk hoor. Tuurlijk, niet alles hoeft realistisch te zijn maar soms zijn dingen gewoon zo onmogelijk dat het je helemaal uit het verhaal haalt.

Zoals de verschrikkelijk slechte CGI ook in The Irishman, volgens veel mensen om één of andere reden de beste film ooit. Robert de Niro moet blijkbaar iemand van in de 30 spelen maar hij ziet er gewoon nog steeds uit als een 60-jarige met die ouwe mond van 'm :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191136855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:42 schreef Meke het volgende:

[..]

Trust Nobody _O_ Maakt ook wel echt dat ik het nog leuk vind :Y

En ik speur ook niet echt meer :P WIDM was voor mij echt een week lang speuren en zoeken en 3x opnieuw kijken.. Dat is het niet meer, alles is zo dichtgegooid. Nu kijk ik de aflevering 1x, lees ik hier mee, luister TN en that's it. Wel echt jammer ;(
Ja, ik kijk het ook niet meer terug. Dat deed ik jaren geleden nog wel om hints te zoeken enzo, of met een nieuwe frisse blik te kijken. Maar dat heeft gewoon echt geen zin meer nu...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 21:50:08 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_191136866
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Strani het volgende: [..] Dat is inderdaad best ongebruikelijk voor het traject Utrecht - Bilthoven!
Gerben het manke ezeltje doet z'n best! Heus! ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:50:21 #5
370352 I
Eye for an I
pi_191136873
Ik kan de afleveringen niet meer vinden op Dailymotion.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:50:39 #6
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191136881
Ik heb dat dus helemaal niet zo erg als jij @Cee. Als ik tv kijk, kijk ik gewoon dom tv, dan denk ik : oja prima leuk, Instagram _O-

Behalve als een serie ECHT HEEL DOM is. Zoals Pretty Little Liars, dat die ouders zich niet afvragen wat hun 15-jarige dochters midden in de nacht doen en dat die meiden niet gewoon de politie inschakelen :') :') Dat soort dingen vind ik dan soms wel dom. Maar dan zet ik mijn gedachten weer uit en kijk ik weer dom verder :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:50:52 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191136888
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij hebt twee ogen die het doen, toch? Dan heb je geen excuus :{w
Ik heb ook geen excuus nodig om niet te kijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:51:16 #8
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191136896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Gerben het manke ezeltje doet z'n best! Heus! ;(
Gewoon flink met de zweep erop!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:51:23 #9
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191136901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha :D Maar je hebt wel gelijk hoor. Tuurlijk, niet alles hoeft realistisch te zijn maar soms zijn dingen gewoon zo onmogelijk dat het je helemaal uit het verhaal haalt.

Zoals de verschrikkelijk slechte CGI ook in The Irishman, volgens veel mensen om één of andere reden de beste film ooit. Robert de Niro moet blijkbaar iemand van in de 30 spelen maar hij ziet er gewoon nog steeds uit als een 60-jarige met die ouwe mond van 'm :(
Oja ik heb die film niet gezien maar wel stukjes, dat was echt slecht _O-

Ook bij 'Dit zijn wij', hoe die mensen ouder zijn gemaakt is echt slecht :D _O- Maarja dan kijk ik daar wel doorheen zeg maar :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191136902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Meke het volgende:

[..]

Laatste les :o :o Dat is snel gegaan :o
Ja, vind ik ook ;( Het lijkt nog wel gisteren dat ik te laat kwam voor mijn eerste les (want treindeuren wilden niet openen :( ) en voor het eerst kennismaakte met Anja en de anderen. Het was toen ook nog redelijk zomers weer ook nog.

Maar ik vind sowieso dat het afgelopen half jaar héél snel is gegaan. De winst van Duncan lijkt voor mijn gevoel ook veel korter geleden dan dat het is :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:51:53 #11
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_191136918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gezien. Is dat eng, zo'n Mandalorian?
We hebben het hier over een sekte, waarbij de meeste mensen die een conflict hebben met een van de leden, dit niet overleven. Ik zou niet erg zeker van mijn leven zijn, als ik jou was.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:52:04 #12
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191136925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Oja ik heb die film niet gezien maar wel stukjes, dat was echt slecht _O-

Ook bij 'Dit zijn wij', hoe die mensen ouder zijn gemaakt is echt slecht :D _O- Maarja dan kijk ik daar wel doorheen zeg maar :+
Ik kijk wel door dingen heen als er echt mooie vrouwen in zitten, maar verder hoeft het niet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191136926
Ik zit te typen, terwijl mijn kat mijn vingers probeert te likken :') Dat gaat nogal lastig...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:52:43 #14
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191136942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook ;( Het lijkt nog wel gisteren dat ik te laat kwam voor mijn eerste les (want treindeuren wilden niet openen :( ) en voor het eerst kennismaakte met Anja en de anderen. Het was toen ook nog redelijk zomers weer ook nog.

Maar ik vind sowieso dat het afgelopen half jaar héél snel is gegaan. De winst van Duncan lijkt voor mijn gevoel ook veel korter geleden dan dat het is :o
Oh laatste les!? Dus geen Anja meer? :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191136945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha :D Maar je hebt wel gelijk hoor. Tuurlijk, niet alles hoeft realistisch te zijn maar soms zijn dingen gewoon zo onmogelijk dat het je helemaal uit het verhaal haalt.

Zoals de verschrikkelijk slechte CGI ook in The Irishman, volgens veel mensen om één of andere reden de beste film ooit. Robert de Niro moet blijkbaar iemand van in de 30 spelen maar hij ziet er gewoon nog steeds uit als een 60-jarige met die ouwe mond van 'm :(
Die scène dat hij die groenteman in elkaar trapt, zogenaamd als jongere man, maar eruitziet als een opaatje die zijn rollator even aan de kant heeft gezet om een beetje te schoppen _O-

(heb de film verder niet gezien, maar dat wel meegekregen :P).
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:53:10 #16
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191136951
@Cee precies daarom kijk ik The Walking Dead niet meer, die personages nemen de domste beslissingen ooit.

Bij Riverdale en Sabrina moet ik dan juist weer lachen om alle onvolkomenheden :') en die series kijk ik nog met veel plezier.

Ik ben selectief in me ergeren aan domheden :+ :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191136958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:

[..]

Oja ik luister de officiele WIDM-podcast ook nog.

oh jongens weet je wat vroeger ook een miljoen keer beter was? MolTalk, toen Lubach het nog deed ;(
Jaaaa op die übergeheime locatie in een kelder in Amsterdam, en ze zaten daar lekker informeel op zitzakken te klungelen enzo O+ Dat was echt zo heerlijk elke keer weer _O_

Lubach wil nu niets meer met MolTalk te maken hebben (ook niet te gast komen), omdat ze min of meer het format hebben gestolen van hem. Snap zijn woede wel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 21:53:42 #18
39237 crew  H_T
2733
pi_191136960
@Cee zo erg als jij heb ik het niet, maar ik heb bijvoorbeeld bij The Dark Knight wel een paar momenten gehad 'Ja ho dat kan dus echt niet hè :( !' Zelfs binnen de wereld van Batman. Die scène dat hij zijn vriendin die van een flat valt tijdens de val inhaalt en samen op een auto landen zonder een schrammetje op te lopen is daar een voorbeeld van
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191136961
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Het lijkt nog wel gisteren dat ik te laat kwam voor mijn eerste les (want treindeuren wilden niet openen :( )
De meningen zijn verdeeld over waardoor dat kwam ;)
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:53:50 #20
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191136963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die scène dat hij die groenteman in elkaar trapt, zogenaamd als jongere man, maar eruitziet als een opaatje die zijn rollator even aan de kant heeft gezet om een beetje te schoppen _O-

(heb de film verder niet gezien, maar dat wel meegekregen :P).
Ja precies! Echt volslagen belachelijk :D Het lijkt wel of al die mensen die het geweldig vinden gewoon samen in een complot zitten en dat de grap dan tijdens de Oscars wordt onthuld. Ik hoop het maar!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:54:06 #21
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191136968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa op die übergeheime locatie in een kelder in Amsterdam, en ze zaten daar lekker informeel op zitzakken te klungelen enzo O+ Dat was echt zo heerlijk elke keer weer _O_

Lubach wil nu niets meer met MolTalk te maken hebben (ook niet te gast komen), omdat ze min of meer het format hebben gestolen van hem. Snap zijn woede wel.
Ja dat is echt bizar :r

Het is ook niet alsof Margriet en Chris meer kijkers zouden trekken dan Lubach :? Eerder andersom :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 21:54:14 #22
39237 crew  H_T
2733
pi_191136973
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Gewoon flink met de zweep erop!
Arme Gerben ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:54:37 #23
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191136981
Hee mensen wat vinden jullie eigenlijk van Twilight?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191136983
Ik erger me ook vaak aan films en series. Dan hebben ze de slechterik na veel moeite te pakken en dan jassen ze niet ff een kogel door z'n kop, zodat hij weer ontsnapt. komop zeg!
Sommige van die dingen zie je van mijlen ver aankomen dat het fout gaat..
dag
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:55:04 #25
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191136993
Tevens vind ik dat alle films waarin een vrouw in een bos struikelt terwijl ze achtervolgd wordt, of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:55:06 #26
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191136994
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit te typen, terwijl mijn kat mijn vingers probeert te likken :') Dat gaat nogal lastig...
Wel heel schattig :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191137002
Of iemand merkt een inbreker of aanvaller op en belt dan niet eerst de politie, maar gaat eerst zelf op jacht.. zonder iemand te waarschuwen. Hoe dom ben je dan?
dag
pi_191137004
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Maar dat zijn álle films!
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:55:47 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137011
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Vooral dat laatste, de domheid van bepaalde mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Of van die acties waar ik me aan erger omdat ze niet kúnnen. Maakt dan niet uit of de serie in zijn algemeen realistisch is of niet. Dat zijn thema’s en verhaallijnen die ik gewoon respecteer voor wat ze zijn en wat ze vertellen. Ik geef een voorbeeld (geen spoilers), van You.
Daarin geeft een jongen een meisje een gloednieuwe iPhone (hallo product placement), nog in de verpakking, omdat hij die van haar de dag ervoor in een opwelling een ravijn in heeft gesmeten. ( ze was mild geïrriteerd daarover :') ). Normaal gesproken, als je een nieuwe telefoon krijgt, doe je eerst een half uur over het openen van dat dunne cellofaantje, dan haal je de telefoon uit het doosje, start je het op, wacht je tot het is opgestart, configureer je het ding, zoekt het een WiFi verbinding, geeft je een wachtwoord op, installeer je wat apps zoals Instagram zodat je aan de slag kan (en dan heb ik het niet eens over de simkaart). Je bent zo, als je snel bent, zeker een kwartier verder. Wat toont de scène? Meisje krijgt iphone, opent het doosje, nog geen halve minuut later zitten ze op die telefoon samen naar de instagramfeed van een of andere griet te kijken. DAT KAN TOCH NIET.

Nog een ding, zelfde serie, een van de hoofdrolspeelsters werkt in de keuken van een boekwinkel/lunchroom (ook zoiets), haar collega’s in de keuken spelen verder geen rol maar lopen wel in uniform met mutsjes en zo en zij staat daar de hele dag in laag uitgesneden strakke truitjes met haar sieraardjes, mooi opgemaakt het zelfde werk te doen. DAT KAN TOCH NIET.

Ik erger me daar dus zo erg aan dat ik niet normaal meer naar die serie kan kijken omdat de makers niet eens de moeite hebben genomen om hier op te letten. Je hebt fictie en je hebt onzin.

Woah ik snap nu waarom mijn collega’s me raar vinden. :@
Ik juist niet meer, want dat soort dingen zijn toch ook gewoon irritant? :@

Al moet ik toegeven dat ik ook vaak te horen krijg dat ik maar ff stil moet zijn als ik voor de 4e keer 'licht geïrriteerd' zoiets aanwijs tijdens een film. Alsof het mijn schuld is dat de regisseur een idioot is. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:56:13 #30
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137024
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Arme Gerben ;(
Hij is niet mank joh. Zodra hij jou heeft afgezet rent hij gewoon chill op een drafje naar z'n jonge merrie en koopt hij onderweg van jouw fooi nog een stevige joint.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:56:31 #31
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137031
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar dat zijn álle films!
Oh ja :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137035
Sommige dingen horen ook wel bij het filmuniversum en moet je voor lief nemen. Als alles 100% kloppend moet kun je bijna geen films maken. Zoals dat met die iPhone wat Cee zei, ik snap op zich ook wel weer dat ze geen kwartier speelduur besteden aan het installeren van die telefoon. :+
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:56:55 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137038
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
Tevens vind ik dat alle films waarin een vrouw in een bos struikelt terwijl ze achtervolgd wordt, of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Evenals film waarin de hoofdrolspelers in een penibele situatie besluiten om zich op te splitsen ipv bij elkaar te blijven, zodat ze een voor een vermoord worden, behalve eentje.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191137052
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb ook geen excuus nodig om niet te kijken.
Jawel; dat is zonde van twee gezonde ogen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:57:40 #35
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137054
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Sommige dingen horen ook wel bij het filmuniversum en moet je voor lief nemen. Als alles 100% kloppend moet kun je bijna geen films maken. Zoals dat met die iPhone wat Cee zei, ik snap op zich ook wel weer dat ze geen kwartier speelduur besteden aan het installeren van die telefoon. :+
Daarom hou ik over het algemeen meer van boeken O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:58:03 #36
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef Arizona het volgende:

[..]

Evenals film waarin de hoofdrolspelers in een penibele situatie besluiten om zich op te splitsen ipv bij elkaar te blijven, zodat ze een voor een vermoord worden, behalve eentje.
:D Of dat een tienermeisje tegen alle logica in een donkere tunnel inloopt nadat ze er hele rare geluiden uit hoort komen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:59:14 #37
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137084
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jawel; dat is zonde van twee gezonde ogen!
Misschien zijn mijn ogen wel zo goed omdat ik ze niet bevuild laat worden door widm-achtige troep. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh laatste les!? Dus geen Anja meer? :o
1 februari de laatste les inderdaad :{ Dus nog eenmaal Anja.

Na afloop gaan we met de groep (inclusief Anja) nog naar de kroeg om wat te drinken met zijn allen, en wie daarna nog wil kan nog ergens een hapje gaan eten.

Ben benieuwd naar een aangeschoten Anja :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:00:28 #39
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:

[..]

:D Of dat een tienermeisje tegen alle logica in een donkere tunnel inloopt nadat ze er hele rare geluiden uit hoort komen.
"Hallooo?"

Meest dodelijke woord in horrorfilms, als ik me niet vergis. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137107
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

De meningen zijn verdeeld over waardoor dat kwam ;)
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:00:46 #41
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137114
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

1 februari de laatste les inderdaad :{ Dus nog eenmaal Anja.

Na afloop gaan we met de groep (inclusief Anja) nog naar de kroeg om wat te drinken met zijn allen, en wie daarna nog wil kan nog ergens een hapje gaan eten.

Ben benieuwd naar een aangeschoten Anja :D
Jeetje. Dan moet ik even een intern overleg voeren in m'n hoofd en een besluit nemen over de toekomst van de Anja-series.

Momenteel zit Anja nog in twijfel over wat er in vredesnaam tijdens Oud en Nieuw is gebeurd maar het zou haar ook wel weer passen als dat vraagstuk nooit wordt opgelost.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:01:03 #42
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137121
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

"Hallooo?"

Meest dodelijke woord in horrorfilms, als ik me niet vergis. :P
Haha :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137130
Sorry dat ik weer kom leuren met die serie, maar Years and Years is nu ook beschikbaar op NPO Start Plus zie ik! (vanaf september zelfs al :o)

@Strani
@Dave
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:02:17 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137133
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

"Hallooo?"

Meest dodelijke woord in horrorfilms, als ik me niet vergis. :P
En als stelletjes seks hebben gehad in een horrorfilm gaat er ook altijd minstens één van beide dood ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191137137
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Jeetje. Dan moet ik even een intern overleg voeren in m'n hoofd en een besluit nemen over de toekomst van de Anja-series.

Momenteel zit Anja nog in twijfel over wat er in vredesnaam tijdens Oud en Nieuw is gebeurd maar het zou haar ook wel weer passen als dat vraagstuk nooit wordt opgelost.
Maar na de laatste les in die kroeg bestaat er geen docent-leerling-relatie meer, dus kan er iets gebeuren wat beperkt werd door die beroepsrelatie..
dag
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:02:54 #46
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik weer kom leuren met die serie, maar Years and Years is nu ook beschikbaar op NPO Start Plus zie ik! (vanaf september zelfs al :o)

@:Strani
@:Dave
Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137146
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja dat is echt bizar :r

Het is ook niet alsof Margriet en Chris meer kijkers zouden trekken dan Lubach :? Eerder andersom :+
Ja, ze zijn hem echt heel erg gepasseerd in alles. Terwijl het zijn idee was. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:03:19 #48
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137154
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Peter het volgende:

[..]

Maar na de laatste les in die kroeg bestaat er geen docent-leerling-relatie meer, dus kan er iets gebeuren wat beperkt werd door die beroepsrelatie..
Dat is een heel goed punt! Heel goed.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:03:33 #49
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, ze zijn hem echt heel erg gepasseerd in alles. Terwijl het zijn idee was. :{
Margriet en Chris :r
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:03:49 #50
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137165
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

1 februari de laatste les inderdaad :{ Dus nog eenmaal Anja.

Na afloop gaan we met de groep (inclusief Anja) nog naar de kroeg om wat te drinken met zijn allen, en wie daarna nog wil kan nog ergens een hapje gaan eten.

Ben benieuwd naar een aangeschoten Anja :D
Als ik Strani's beschrijvingen mag geloven (en ik zie niet in waarom niet) dan is ze rond de jaarwisseling een dag of vijf van de kaart geweest. Ik ben dus vooral benieuwd of ze in die kroeg wel kan stoppen bij 'aangeschoten'. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.
Kutwijf is een film toch?
Koel en donker bewaren
pi_191137170
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
Hee mensen wat vinden jullie eigenlijk van Twilight?
Films vind ik soms wel lachen als een soort heel plat vermaak :P Ik neem het niet al te serieus en dan is het soms wel leuk om zo'n film op te zetten.

De boeken vind ik dan weer echt vreselijk slecht. Ook niet eens een beetje vermakelijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:04:07 #53
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137172
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:

[..]

En als stelletjes seks hebben gehad in een horrorfilm gaat er ook altijd minstens één van beide dood ;(
Dan zou men er in horrorfilms heel verstandig aan doen om alleen seks te hebben met mensen waar ze geen relatie mee hebben.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:04:33 #54
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Kutwijf is een film toch?
Oh! Ik dacht een serie :D Nou ja alsnog, die wil ik ook zien.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:05:05 #55
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137192
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan zou men er in horrorfilms heel verstandig aan doen om alleen seks te hebben met mensen waar ze geen relatie mee hebben.
Ik zie hierin potentie voor de Anja-verhaallijn :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:05:15 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_191137196
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Hij is niet mank joh. Zodra hij jou heeft afgezet rent hij gewoon chill op een drafje naar z'n jonge merrie en koopt hij onderweg van jouw fooi nog een stevige joint.
:o dat zou Gerben nooit doen! Jurjen was wel zo'n klootzak, maar Gerben niet *;
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191137197
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Meke het volgende:
Hee mensen wat vinden jullie eigenlijk van Twilight?
Eerste film gezien (2008), slecht.

Vond het vooral allemaal zo futloos en grauw ogen.
Koel en donker bewaren
pi_191137200
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wel heel schattig :D
Ik ben inmiddels naar een andere kamer verhuist; het werd gewoon echt te lastig :P

Maar wel lief O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:06:00 #59
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137206
@Meke heb Twilight nooit gelezen en/of gekeken :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191137208
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
Tevens vind ik dat alle films waarin een vrouw in een bos struikelt terwijl ze achtervolgd wordt, of een eerste zoen nog net wordt voorkomen door iemand die opeens de kamer binnen komt lopen, direct vernietigd moeten worden om nooit meer op een scherm te verschijnen.
Och ja, dat soort cliché's :') Dan wordt er ook niet eens echt geprobeerd...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:06:30 #61
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137215
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als ik Strani's beschrijvingen mag geloven (en ik zie niet in waarom niet) dan is ze rond de jaarwisseling een dag of vijf van de kaart geweest. Ik ben dus vooral benieuwd of ze in die kroeg wel kan stoppen bij 'aangeschoten'. :P
Ik denk dat 'de jonge (ex)-studente' een grote rol gaat krijgen in het vervolg.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137217
The Hunger Games vond ik trouwens wel goede films. Maar daar sta ik dan weer redelijk alleen in geloof ik.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:06:57 #63
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137227
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:o dat zou Gerben nooit doen! Jurjen was wel zo'n klootzak, maar Gerben niet *;
Jurjen was dan zeker een shetlandpony?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:06:58 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_191137228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

1 februari de laatste les inderdaad :{ Dus nog eenmaal Anja.

Na afloop gaan we met de groep (inclusief Anja) nog naar de kroeg om wat te drinken met zijn allen, en wie daarna nog wil kan nog ergens een hapje gaan eten.

Ben benieuwd naar een aangeschoten Anja :D
Anja drinkt alleen ranja, dan voelt ze zich belangrijker als bij het uitserveren iemand ongeveer haar naam zegt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:07:08 #65
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels naar een andere kamer verhuist; het werd gewoon echt te lastig :P

Maar wel lief O+
Onze kat deed gisteravond waarvoor hij gemaakt is: levende kruik zijn, lekker op mijn buik liggen *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:07:19 #66
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137242
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan zou men er in horrorfilms heel verstandig aan doen om alleen seks te hebben met mensen waar ze geen relatie mee hebben.
Of gewoon ff geen seks tot iig de film is afgelopen. 8-)
Zó lang duurt de gemiddelde horrorfilm nu ook weer niet. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137244
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Misschien zijn mijn ogen wel zo goed omdat ik ze niet bevuild laat worden door widm-achtige troep. 8-)
Maar ik heb ook nog steeds heel goede ogen, dus dat kan het niet zijn
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137249
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Jurjen was dan zeker een shetlandpony?
:D
Koel en donker bewaren
pi_191137262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Jeetje. Dan moet ik even een intern overleg voeren in m'n hoofd en een besluit nemen over de toekomst van de Anja-series.

Momenteel zit Anja nog in twijfel over wat er in vredesnaam tijdens Oud en Nieuw is gebeurd maar het zou haar ook wel weer passen als dat vraagstuk nooit wordt opgelost.
Ik wens je er veel succes mee ^O^ :D

Maar betekent de laatste les dan ook een einde van het Anja-verhaal? :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:08:17 #70
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik zie hierin potentie voor de Anja-verhaallijn :o
Okay ik merk dat er heel veel animo is voor zowel meer Aoibhin als meer seksuele spanning in de Anja-series. We gaan kijken of die twee onderwerpen een beetje te combineren zijn!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:08:46 #71
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137274
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Of gewoon ff geen seks tot iig de film is afgelopen. 8-)
Zó lang duurt de gemiddelde horrorfilm nu ook weer niet. :{w
Nou... Anderhalf uur geen seks lijkt me wel een offer hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:08:51 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137277
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat 'de jonge (ex)-studente' een grote rol gaat krijgen in het vervolg.
Lijkt me een puik plan, ik kijk er al naar uit. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Arizona het volgende:

[..]

Margriet en Chris :r
Nou ja, die zijn niet verantwoordelijk voor de exit en die lullige behandeling van Lubach.

Maar vond ze beide als Moltalk-presentatoren echt heel irritant, dus lig er niet wakker van dat ze vervangen zijn :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:09:43 #74
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137295
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik wens je er veel succes mee ^O^ :D

Maar betekent de laatste les dan ook een einde van het Anja-verhaal? :o
We zullen zien!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:09:53 #75
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137299
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar ik heb ook nog steeds heel goede ogen, dus dat kan het niet zijn
Jij bent ook jonger dan ik, dus dat is niet onlogisch. :P
Over een paar jaar ga je ineens merken hoe zeer je ze vervuild hebt. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137303
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als ik Strani's beschrijvingen mag geloven (en ik zie niet in waarom niet) dan is ze rond de jaarwisseling een dag of vijf van de kaart geweest. Ik ben dus vooral benieuwd of ze in die kroeg wel kan stoppen bij 'aangeschoten'. :P
Nou ja, ik ga het 1 februari live meemaken :D Ik hou jullie op de hoogte!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:10:57 #77
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137316
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou... Anderhalf uur geen seks lijkt me wel een offer hoor.
Meh, tegenover een 50% kans om vermoord te worden sla ik dan toch liever even de hand aan mezelf. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:11:20 #78
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou ja, die zijn niet verantwoordelijk voor de exit en die lullige behandeling van Lubach.

Maar vond ze beide als Moltalk-presentatoren echt heel irritant, dus lig er niet wakker van dat ze vervangen zijn :P
Beide opmerkingen kloppen :P
Margriet en Chris vind ik individueel al niets en als duo waren ze helemaal verschrikkelijk.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:11:38 #79
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137329
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meh, tegenover een 50% kans om vermoord te worden sla ik dan toch liever even de hand aan mezelf. :@
Masturbate 4 Life.

De nieuwe nationale televisie-actie op SBS6.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:11:49 #80
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.
Kuthoer bedoel je? Dat is een film :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:11:55 #81
370352 I
Eye for an I
pi_191137333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]

Oh mooi, dan zal het ook op NLZiet staan. Eerst nog Nieuwe Buren afkijken (zit nu in seizoen drie van de vier), dan die andere nieuwe serie (Kutwijf of zo?) checken en dan denk ik deze.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Kutwijf is een film toch?
De Kuthoer* :P

Met Katja Herbers.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:11:57 #82
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, ze zijn hem echt heel erg gepasseerd in alles. Terwijl het zijn idee was. :{
Ja echt bizar :? :X
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:11:59 #83
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou ja, ik ga het 1 februari live meemaken :D Ik hou jullie op de hoogte!
Vergeet niet te filmen als ze echt helemaal loos gaat! :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137341
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik zie hierin potentie voor de Anja-verhaallijn :o
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:12:15 #85
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Meke het volgende:

[..]

Kuthoer bedoel je? Dat is een film :Y
Oh ja die! Dat ze wraakt neemt op mensen toch?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:12:54 #86
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137357
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Masturbate 4 Life.

De nieuwe nationale televisie-actie op SBS6.
Het ergste is dat ik me niet eens zou verbazen over zo'n programma. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:02 #87
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191137359
Ik ga slapen. Hoop niet dat mijn gordijn gaat wapperen, is meestal ook geen goed teken in films. :P

Fijne avond mensen!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:13 #88
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137367
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef I het volgende:

[..]

[..]

De Kuthoer* :P

Met Katja Herbers.
Dat vind ik sowieso de leukste O+ Katja van de Nederlandse TV en filmindustrie. En dat zegt wel wat!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:13 #89
370352 I
Eye for an I
pi_191137368
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191137369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Eerste film gezien (2008), slecht.

Vond het vooral allemaal zo futloos en grauw ogen.
Ja, en die openhangende muil van Bella steeds :') Dan denk je echt 'mens, doe je mond toch eens dicht'.

Maar ik zie die films meer als een eindeloos gifje/meme. Zo stom dat ik er ergens nog een soort van vermaak uit kan halen. Maar ga ze nooit herkijken verder.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:20 #91
39237 crew  H_T
2733
pi_191137374
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Masturbate 4 Life.

De nieuwe nationale televisie-actie op SBS6.
You'll never wank alone
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191137379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Guanabana het volgende:
The Hunger Games vond ik trouwens wel goede films. Maar daar sta ik dan weer redelijk alleen in geloof ik.
Die vind ik ook goed! :Y ^O^ Boeken ook heel tof.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:40 #93
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137381
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Ik ga slapen. Hoop niet dat mijn gordijn gaat wapperen, is meestal ook geen goed teken in films. :P

Fijne avond mensen!
Vergeet niet geen seks te hebben!

Truste ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:13:50 #94
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Ik ga slapen. Hoop niet dat mijn gordijn gaat wapperen, is meestal ook geen goed teken in films. :P

Fijne avond mensen!
Niet onder je bed kijken.
Juist dan springt er een monster onder vandaan. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Anja drinkt alleen ranja, dan voelt ze zich belangrijker als bij het uitserveren iemand ongeveer haar naam zegt
Ze had het de vorige keer al over wijn toen we die borrel aan gingen kondigen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:14:13 #96
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137392
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

You'll never wank alone
_O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:14:32 #97
370352 I
Eye for an I
pi_191137398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso de leukste O+ Katja van de Nederlandse TV en filmindustrie. En dat zegt wel wat!
Daar ben ik het wel mee eens denk ik ja. :P Ken zo ook even geen andere Katja's, behalve Schuurman.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:14:39 #98
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137400
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef I het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild aantrekkelijk!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:14:41 #99
39237 crew  H_T
2733
pi_191137402
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ze had het de vorige keer al over wijn toen we die borrel aan gingen kondigen :P
Wat heb je aangericht? ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:15:00 #100
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh ja die! Dat ze wraakt neemt op mensen toch?
Ja :Y Ik vond hem wel tof :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:15:06 #101
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137412
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ze had het de vorige keer al over wijn toen we die borrel aan gingen kondigen :P
Zie, daar gaat ze al.
Alleen maar drank op haar gedachten. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Arizona het volgende:

[..]

Onze kat deed gisteravond waarvoor hij gemaakt is: levende kruik zijn, lekker op mijn buik liggen *O*
O+

Heerlijk is dat he?

Een van onze andere katten fungeert ook al eens als een soort kussen waar je een beetje tegenaan kan leunen met je hoofd op de bank. Natuurlijk niet met je volle gewicht er tegenaan liggen, maar een beetje er tegenaan vleien vindt ze heel leuk O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:15:21 #103
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Ik ga slapen. Hoop niet dat mijn gordijn gaat wapperen, is meestal ook geen goed teken in films. :P

Fijne avond mensen!
Of dat je wordt gebeld

"The call is coming from inside the house!!!"
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:15:22 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_191137423
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef I het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens denk ik ja. :P Ken zo ook even geen andere Katja's, behalve Schuurman.
Die ene van de apenkoppen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:15:37 #105
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137425
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef I het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens denk ik ja. :P Ken zo ook even geen andere Katja's, behalve Schuurman.
Ja precies ;)

Katja Schuurman heeft ook een heel apart loopje, is dat je wel eens opgevallen?

Overigens, mocht Katja Schuurman meelezen: Verder vind ik je harstikke tof hoor!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137426
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay ik merk dat er heel veel animo is voor zowel meer Aoibhin als meer seksuele spanning in de Anja-series. We gaan kijken of die twee onderwerpen een beetje te combineren zijn!
Neeeeeeeeeee

Ik ben hetero
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die vind ik ook goed! :Y ^O^ Boeken ook heel tof.
Ik heb alleen de eerste twee boeken gelezen, daarna besloot ik dat ik het eigenlijk leuker vond als film :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:16:07 #108
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137439
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeee

Ik ben hetero
Nou dan heb ik nieuws voor je over Anja...

Of zullen we maar gewoon Jaap zeggen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137449
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jij bent ook jonger dan ik, dus dat is niet onlogisch. :P
Over een paar jaar ga je ineens merken hoe zeer je ze vervuild hebt. :+
Boomer :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:16:49 #110
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137451
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeee

Ik ben hetero
Nu nog wel, maar volgens mij is Strani je al aan het herschrijven. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137455
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meh, tegenover een 50% kans om vermoord te worden sla ik dan toch liever even de hand aan mezelf. :@
Dat telt dan niet als seks?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:17:21 #112
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar volgens mij is Strani je al aan het herschrijven. :P
Oh wacht, Aoibhin minder hetero maken was misschien wel een makkelijkere optie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:17:30 #113
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Boomer :{w
Pff, zó oud ben ik nu ook weer niet. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:17:35 #114
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137471
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat telt dan niet als seks?
Wel spannend dan, als één van de twee doodgaat :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191137476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja precies ;)

Katja Schuurman heeft ook een heel apart loopje, is dat je wel eens opgevallen?

Overigens, mocht Katja Schuurman meelezen: Verder vind ik je harstikke tof hoor!
Ze schijnt wel een seksverslaving te hebben.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:17:57 #116
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137483
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat telt dan niet als seks?
Nee.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137488
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Vergeet niet te filmen als ze echt helemaal loos gaat! :P
Ik zal het in mijn achterhoofd knopen!

Misschien nemen we haar nog wel mee naar een of andere club ofzo. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:18:40 #118
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137500
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh wacht, Aoibhin minder hetero maken was misschien wel een makkelijkere optie.
Waarom niet gewoon allebei?
Zorgt misschien weer voor andere, interessantere conflicten. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137515
Zouden de gasten bij Jinek geïnstrueerd worden dat ze casual met elkaar moeten zitten kletsen als Jinek alles staat aan te kondigen? Vraag ik me altijd af.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:19:34 #120
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ze schijnt wel een seksverslaving te hebben.
Ja, maar dat heeft ze zelf tegengesproken!

Dus ze liegt eigenlijk, zoals alle verslaafden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137526
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat heb je aangericht? ;(
Niks! :D Die hele borrel was niet eens mijn idee. Hoewel ik wel mee ga, want leuke afsluiter en drank :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:19:53 #122
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191137527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Zouden de gasten bij Jinek geïnstrueerd worden dat ze casual met elkaar moeten zitten kletsen als Jinek alles staat aan te kondigen? Vraag ik me altijd af.
Ik denk dat die stukjes eerder zijn opgenomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191137534
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zie, daar gaat ze al.
Alleen maar drank op haar gedachten. :N
Tja, schrijvers he? Continu onder invloed
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niks! :D Die hele borrel was niet eens mijn idee. Hoewel ik wel mee ga, want leuke afsluiter en drank :P
Deed jij nou aan Dry January? :P
Koel en donker bewaren
pi_191137556
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou dan heb ik nieuws voor je over Anja...

Of zullen we maar gewoon Jaap zeggen?
Nee... Ik weiger... Nu durf ik niet meer naar de laatste les...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:21:38 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_191137563
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ze schijnt wel een seksverslaving te hebben.
Dan overleeft ze een horrorfilm nooit! :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191137618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste twee boeken gelezen, daarna besloot ik dat ik het eigenlijk leuker vond als film :P
De boeken zijn ook echt wel goed verfilmd verder. Hier en daar wat anders dan de boeken (maar dat is logisch natuurlijk; het is een ander medium), maar wel keuzes waar ik helemaal in mee kon gaan.

Al vond ik persoonlijk dat afsplitsen van die laatste delen dan weer niet echt nodig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar volgens mij is Strani je al aan het herschrijven. :P
Strani heeft geen macht over mij :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:24:25 #129
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

De boeken zijn ook echt wel goed verfilmd verder. Hier en daar wat anders dan de boeken (maar dat is logisch natuurlijk; het is een ander medium), maar wel keuzes waar ik helemaal in mee kon gaan.

Al vond ik persoonlijk dat afsplitsen van die laatste delen dan weer niet echt nodig.
Nee dat vond ik ook echt stom :?

Ik vond deel 2 echt het vetste boek :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191137631
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh wacht, Aoibhin minder hetero maken was misschien wel een makkelijkere optie.
Als je me vertelt dat Tom Leeb stiekem een vrouw is, dan begin ik zelf ook bijna te twijfelen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137636
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Pff, zó oud ben ik nu ook weer niet. :{w
Epiales misschien wel? Die is vampier
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:25:02 #132
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137638
Ik ben bij de Hunger Games trouwens nog steeds boos

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191137650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Meke het volgende:

[..]

Wel spannend dan, als één van de twee doodgaat :o
Oeh ja :P Kun je gelijk een psychologisch aspect van maken; dat het ene aspect van een persoon het andere vermoord
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee.
Oh -O-

En ik maar denken dat ik veel seks had...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh -O-

En ik maar denken dat ik veel seks had...
:D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:26:18 #136
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137671
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tja, schrijvers he? Continu onder invloed
Anja's geeft les:

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137678
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Deed jij nou aan Dry January? :P
Ja :P

Maar die borrel is op 1 februari
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:27:03 #138
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137686
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh ja :P Kun je gelijk een psychologisch aspect van maken; dat het ene aspect van een persoon het andere vermoord
JAA

Dat iemand dan z'n ziel in zeven delen splijt en dat een deel dan terecht komt in een onschuldige jongen die hij probeert te vermoorden :o Dus dat die jongen zich dan op moet offeren, waardoor iemand dan eigenlijk zichzelf vermoord, het laatste deel van zijn ziel. En dat die jongen dan terug komt omdat er geen extra delen van de ziel meer over zijn, waardoor hij uiteindelijk gelukkig tóch wel kan winnen!!

Ofzo.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:27:15 #139
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137688
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Epiales misschien wel? Die is vampier
Ook geen boomer, veeeeeel ouder dan dat. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:

[..]

JAA

Dat iemand dan z'n ziel in zeven delen splijt en dat een deel dan terecht komt in een onschuldige jongen die hij probeert te vermoorden :o Dus dat die jongen zich dan op moet offeren, waardoor iemand dan eigenlijk zichzelf vermoord, het laatste deel van zijn ziel. En dat die jongen dan terug komt omdat er geen extra delen van de ziel meer over zijn, waardoor hij uiteindelijk gelukkig tóch wel kan winnen!!

Ofzo.
Wat een belachelijk verhaal, dat kan nooit iets worden!
Koel en donker bewaren
pi_191137720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee dat vond ik ook echt stom :?

Ik vond deel 2 echt het vetste boek :Y
Deel 2 is ook mijn favoriet :Y

Dat opsplitsen is natuurlijk ook gewoon door commerciële overwegingen gebeurd. Harry Potter deed het al, daarna Twilight, en toen is Hunger Games ook maar het laatste deel in tweeën gaan hakken.

Bij Twilight sloeg het nergens op, Harry Potter was ergens nog wel begrijpelijk, maar bij de Hunger Games heb ik vooral zoiets van 'het was echt niet nódig geweest; de film was misschien wel toffer geworden als het gewoon in één film was geschoten'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 21 januari 2020 @ 22:28:44 #142
39237 crew  H_T
2733
pi_191137724
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Anja's geeft les:

[ afbeelding ]
Victoria O+ Ik kijk ook graag Only Connect :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:29:26 #143
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137737
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wat een belachelijk verhaal, dat kan nooit iets worden!
Nee, was ook even een absurd hersenspinsel. Stel je voor dat je het zelfs zó zou rekken dat dat het niet één, maar zeven boeken worden :o En dat je dan nog denkt dat mensen het gaan lezen ook _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191137739
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
Ik ben bij de Hunger Games trouwens nog steeds boos

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:29:36 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:

[..]

JAA

Dat iemand dan z'n ziel in zeven delen splijt en dat een deel dan terecht komt in een onschuldige jongen die hij probeert te vermoorden :o Dus dat die jongen zich dan op moet offeren, waardoor iemand dan eigenlijk zichzelf vermoord, het laatste deel van zijn ziel. En dat die jongen dan terug komt omdat er geen extra delen van de ziel meer over zijn, waardoor hij uiteindelijk gelukkig tóch wel kan winnen!!

Ofzo.
Probeer je nou te zeggen dat die Voldemort gewoon te veel gerukt heeft toen hij jong was? :7
Want volgens mijn ervaring is dat bijna onmogelijk. :+ :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:30:05 #146
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Deel 2 is ook mijn favoriet :Y

Dat opsplitsen is natuurlijk ook gewoon door commerciële overwegingen gebeurd. Harry Potter deed het al, daarna Twilight, en toen is Hunger Games ook maar het laatste deel in tweeën gaan hakken.

Bij Twilight sloeg het nergens op, Harry Potter was ergens nog wel begrijpelijk, maar bij de Hunger Games heb ik vooral zoiets van 'het was echt niet nódig geweest; de film was misschien wel toffer geworden als het gewoon in één film was geschoten'.
Ja, Hunger Games sloeg echt nergens op :D Bij Harry Potter had het volgens mij al niet gehoeven :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191137766
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Anja's geeft les:

[ afbeelding ]
Nou zo gaf ze niet les in ieder geval. Maar misschien schrijft ze zo wel haar verhalen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:30:45 #148
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191137771
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Probeer je nou te zeggen dat die Voldemort gewoon te veel gerukt heeft toen hij jong was? :7
Want volgens mijn ervaring is dat bijna onmogelijk. :+ :P
Ik wil hier niet teveel over zeggen, behalve dat ik ooit gelezen heb dat je neus schijnt te verdwijnen na veel masturberen :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:31:25 #149
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191137784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Victoria O+ Ik kijk ook graag Only Connect :)
Victoria is awesome, in Only Connect, in HIGNFY, in QI.
Eigenlijk gewoon altijd. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191137793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:

[..]

JAA

Dat iemand dan z'n ziel in zeven delen splijt en dat een deel dan terecht komt in een onschuldige jongen die hij probeert te vermoorden :o Dus dat die jongen zich dan op moet offeren, waardoor iemand dan eigenlijk zichzelf vermoord, het laatste deel van zijn ziel. En dat die jongen dan terug komt omdat er geen extra delen van de ziel meer over zijn, waardoor hij uiteindelijk gelukkig tóch wel kan winnen!!

Ofzo.
Geweldig! :D Klinkt als een enorme bestseller _O_ :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191137803
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ook geen boomer, veeeeeel ouder dan dat. :P
#supermegaultraboomer
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')