zit er niet op te wachtenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
Boys
Nog steeds geen WWIII
Beetje teleurstellend allemaal
Helaas nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
Boys
Nog steeds geen WWIII
Beetje teleurstellend allemaal
Mogguh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat betekent dit eigenlijk?
en waar komt het vandaan?
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mogguh.
Het komt uit het land van Maas en Waal.
Gereageerdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed forumdeel, heb ook een vraag
Kevinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Hef en Kevin zijn de enige NL artiesten die ik nog kan pruimen.
Memphis uiteraard ook, maar die doet ook internationaal @:kingroland
Lolquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kevin![]()
![]()
Wanne wannebee is dat zeg
Ga eens wegquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kevin![]()
![]()
Wanne wannebee is dat zeg
Gezelligheid!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is zaterdag, wat verwacht je.
Nee,dat is alleen user @GGMMquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gezelligheid!
Of is iedereen ineens bij "vrienden"?
Hey ik heb net gegeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoeveel kleuren stront had je vandaag?
Erg groen. Gisteren spinazie en broccoli op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoeveel kleuren stront had je vandaag?
Wel geklikt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
#PRAYFORROMANA
https://www.ad.nl/show/ro(...)ziekenhuis~aded45bf/
Groen!?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg groen. Gisteren spinazie en broccoli op.
Hoe was jouw stront van kleur vandaag?
Nog wel bruin, maar groenig van kleur met zo'n mooie glanzende laag erover.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Groen!?
Op de Poepwijzer kun je dat niet eens kiezen.
https://www.mlds.nl/poepwijzer/
Zet er dan een bril bij op, lullo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Groen!?
Op de Poepwijzer kun je dat niet eens kiezen.
https://www.mlds.nl/poepwijzer/
Klinkt prachtig!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel bruin, maar groenig van kleur met zo'n mooie glanzende laag erover.
verrichquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onlogisch heeft in 2020 al een goede actie als mod verrich!
Ik weet niet of GG"ik vindt"MM hier nog wel op durft te reageren.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of GG"ik vindt"MM hier nog wel op durft te reageren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of GG"ik vindt"MM hier nog wel op durft te reageren.
Graag gedaan maatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:35 schreef KingRoland het volgende:
bedankt voor de mention pico. kunnen een hoop users van leren
picogod
Ze hebben tot morgen, moet maandag weer werken dus beter schieten ze opquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef KingRoland het volgende:
wanneer komt de derde wereldoorlog nou
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Dat heb ik bij dezequote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Bij deze knakker moet ik altijd aan @:El-Stinho denken
Terecht dat je het uit meepakt dan. Camp Nouquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik ga overigens in maart naar Mallorca - Barca @:el-stinho
Nog een keer die kleine live zien
Nou enquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat je het uit meepakt dan. Camp Nou
Vorige keer was Atletico - Barca nog in het oude genotsstadionquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat je het uit meepakt dan. Camp Nou
Misschien kun je nog met de vriendjes van Knut meeten aangezien een Japanner met godstalent is verhuurd door Real aan Mallorca. Bijen, honing. Wel de lange zijde?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik ga overigens in maart naar Mallorca - Barca @:el-stinho
Nog een keer die kleine live zien
ik blijf deze week in amsterdam makker.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond nog stappen in Rotterdam maat?
Morgen kerk?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik blijf deze week in amsterdam makker.
Hoe is het met Rebekka?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Trek in een pint, maar ja, droge januari hè.
Ik verwacht een reactie van je in het Feyenoord is een parodie topicquote:
De fuck. Ik moest het ook echt even 2 keer lezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht een reactie van je in het Feyenoord is een parodie topic
7/10quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die is ook altijd droog in januari.
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De fuck. Ik moest het ook echt even 2 keer lezen.
[..]
7/10
Nog een klein beetje geduld Roland, de voortekenen zijn prima!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:38 schreef KingRoland het volgende:
@Calandquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een klein beetje geduld Roland, de voortekenen zijn prima!
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-bagdad~a121e9ddc/
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #701 Make Foreign People Happy Again.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Liever zwart het oorlogsgebied in dan wit.
-Zipportal
ik post als jullie ook posten ik ga daar niet alleenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #701 Make Foreign People Happy Again.
Blijft genot
@:jancees
Moeten hunnie weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Liever zwart het oorlogsgebied in dan wit.
-Zipportal
Helemaal loesoe nu maatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik post als jullie ook posten ik ga daar niet alleen
heb back-up nodig
Heb je nog even geholpen.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal loesoe nu maat
Zo slapen denk
lekkere awayday niets mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal loesoe nu maat
Zo slapen denk
USAtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-01-2020 om 06:11:03The United States just spent Two Trillion Dollars on Military Equipment. We are the biggest and by far the BEST in the World! If Iran attacks an American Base, or any American, we will be sending some of that brand new beautiful equipment their way...and without hesitation! reageer retweet
hij doet me toch altijd hier aan denkenquote:Op zondag 5 januari 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
USAtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-01-2020 om 06:11:03The United States just spent Two Trillion Dollars on Military Equipment. We are the biggest and by far the BEST in the World! If Iran attacks an American Base, or any American, we will be sending some of that brand new beautiful equipment their way...and without hesitation! reageer retweet
USA
USA
USA
Ik denk toch nog elke keer dat het een geniaal parodie-account is.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet me toch altijd hier aan denken
[ afbeelding ]
nachtmerrie of is hij langs geweest?quote:Op zondag 5 januari 2020 10:40 schreef Jojoortje het volgende:
Dag vrienden en ander gespuis.
Heb slecht geslapen door JeeCee.
It takes 10 years to build a reputation and 2 minutes to lose it.quote:
Terwijl Roland juist hoopte op minder acts in de SC.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh je doet die vermoeiende act in 2020 ook nog
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe acts van @KingRoland in 2020. Elk jaar heeft hij wel wat nieuwe acts.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terwijl Roland juist hoopte op minder acts in de SC.
Ik vind het vrij bijzonder gedrag.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terwijl Roland juist hoopte op minder acts in de SC.
quote:Op zondag 5 januari 2020 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju, die chick in het gifje in de OP
Jij nog gefeliciteerd met de kleine.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe acts van @:kingroland in 2020. Elk jaar heeft hij wel wat nieuwe acts.
Eigenlijk zijn ze nooit leuk, maar soms tikt hij wel de 3/10 aan. Zijn laatste act (schelden op Twitter) was echt zijn slechtste ooit.
Ik lees net via @AFCNiels dat je vader bent geworden. Van harte gefeliciteerd! Maken moeder en kind het goed?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe acts van @:kingroland in 2020. Elk jaar heeft hij wel wat nieuwe acts.
Eigenlijk zijn ze nooit leuk, maar soms tikt hij wel de 3/10 aan. Zijn laatste act (schelden op Twitter) was echt zijn slechtste ooit.
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij nog gefeliciteerd met de kleine.
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik lees net via @:afcniels dat je vader bent geworden. Van harte gefeliciteerd! Maken moeder en kind het goed?
Bedankt boys. Moeder moet nog wel even herstellen van de heftige bevalling en vooral een enorm slaapgebrek, maar daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook nog even @:Lenny_Leonard feliciteren
smerig dik varkenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu deze milka reep
Wat is dat voor een vreettentquote:Op zondag 5 januari 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden niet eens biefstuk en een slagroomapparaat. Oplichters
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstukquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je beter naar een andere onbeperkt eten toko gaan.
Gewoon wereldrestaurantje zoals "Eten en Zo".quote:Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstuk
Gewoon helemaal niet naar dat soort tenten, tenzij met een voetbalteam ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstuk
Waren met 5 man, ik zei nog sushi tent @KnutdeIJsbeerquote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet naar dat soort tenten, tenzij met een voetbalteam ofzo
Tsja tattas hèquote:Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ergste is, de wok met 4 en 5 pepers waren niet eens heet
[ afbeelding ]
Maat gewoon KFC gaan met mij volgende keer.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kiezen allemaal veilig voor zoetzuur of knoflook merkte ik![]()
En daarna frituur pakken
KFC zit nu 5 min rijden van mijn nieuwe appartementquote:Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maat gewoon KFC gaan met mij volgende keer.
Groeien groeien groeien.
Jajajajajajaja hier is niks in de buurt alleen een mcdonaldsquote:Op zondag 5 januari 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KFC zit nu 5 min rijden van mijn nieuwe appartement
Hier bezorgen ze gewoonquote:Op zondag 5 januari 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KFC zit nu 5 min rijden van mijn nieuwe appartement
Mc kan ik vanaf mijn raam zien lolquote:Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jajajajajajaja hier is niks in de buurt alleen een mcdonalds
Serieus, doen ze dat overal?quote:
Gaat via deliverooquote:Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mc kan ik vanaf mijn raam zien lol
Maar wie eet daar nou
[..]
Serieus, doen ze dat overal?
Daar zijn we nog niet beschikbaarquote:
Volgensmij zag ik ze hier al fietsen in het centrum, met van die kanjergrote tassen achteropquote:Op zondag 5 januari 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
In Australië gebruikte ik veel Uber Eats maar dat is hier in de provincie nog niet.
Maarja Australië fikt nu af. Einde bericht.
Bezorgen vaak alleen in centrum van steden en iets eromheen. Zijn van die fietsbezorgertjesquote:Op zondag 5 januari 2020 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet beschikbaar
Maar we werken eraan! We kunnen je een e-mail sturen wanneer we zover zijn.
Zeer matig
3,50 bezorgkosten is toch wel wel een halve bigmac menuquote:Op zondag 5 januari 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezorgen vaak alleen in centrum van steden en iets eromheen. Zijn van die fietsbezorgertjes
Owh daar kwamen ze gewoon met zo'n ubertaxiquote:Op zondag 5 januari 2020 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zag ik ze hier al fietsen in het centrum, met van die kanjergrote tassen achterop
Gelachentwitter:airlivenet twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:52:13A Mahan Air Airbus A300 carried coffins of Qasem Soleimani & Abu-Mahdi Al-Muhandis to Tehran right on the passenger seats instead of being loaded in cargo hold https://t.co/QhZQni7YhJ reageer retweet
Smerigquote:Op zondag 5 januari 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
Gelachentwitter:airlivenet twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:52:13A Mahan Air Airbus A300 carried coffins of Qasem Soleimani & Abu-Mahdi Al-Muhandis to Tehran right on the passenger seats instead of being loaded in cargo hold https://t.co/QhZQni7YhJ reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
In Joegoslavië deden ze dat wel anders he ouwe reus.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Vraag me af of ze uberhaupt nog wat konden terugvinden
Zag laatst een docu van Italianen die je gewoon in een ton zuur gooidequote:Op zondag 5 januari 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Joegoslavië deden ze dat wel anders he ouwe reus.
Toch ook wel respectvoller dan in het ruimquote:
Heb je die docu van Onze Jongens Op Java al gezien?quote:Op zondag 5 januari 2020 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag laatst een docu van Italianen die je gewoon in een ton zuur gooide
Maar dat werkte niet echt 100%, dus daarna dumpte ze je in de zee
Dan zit ik nog liever naast een huilende babyquote:Op zondag 5 januari 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel respectvoller dan in het ruim
Gok dat er geen normale passagiers aanwezig waren
Zou wel genot zijn als ome Donald dat vliegtuig ook nog eens uit de lucht schootquote:Op zondag 5 januari 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel respectvoller dan in het ruim
Gok dat er geen normale passagiers aanwezig waren
Nee, wel kijken waard als niet Indo zijnde?????quote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je die docu van Onze Jongens Op Java al gezien?
Dat moet je in dat politieke topic zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als ome Donald dat vliegtuig ook nog eens uit de lucht schoot
Die mensen worden wel snel gruwelijk mad hequote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je in dat politieke topic zeggen.
Ja want ik ben ook geen SS'er en die docu van Zwarte soldaten vond ik ook zeer interessant. Deze docu is wel stukje beter overigens.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, wel kijken waard als niet Indo zijnde?????
Ja, daar zijn ze echt helemaal de weg kwijt. Zeker als je zegt dat Trump iets goed gedaan heeft.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mensen worden wel snel gruwelijk mad he
Ik kan mensen uit POL beter hebben dan NWSquote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je in dat politieke topic zeggen.
@Smoofie ookquote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Caland en ik gaan vechten voor de vrijheid van de Molukse republiek.
Ben vooral benieuwd of die randdebiel wordt herkozenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als ome Donald dat vliegtuig ook nog eens uit de lucht schoot
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mensen uit POL beter hebben dan NWS
Binnenkort maar weer eens een gebbetje zetten ja tochquote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze echt helemaal de weg kwijt. Zeker als je zegt dat Trump iets goed gedaan heeft.
Denk wel een grote kans.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of die randdebiel wordt herkozen
Zolang de economie het goed doet, zie ik die Republikeinen wel op hem stemmen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of die randdebiel wordt herkozen
Dat kan het ook geweest zijn, volgens mij zijn ze allemaal gek.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mensen uit POL beter hebben dan NWS
Democraten hebben zichzelf allang al buitenspel gezetquote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang de economie het goed doet, zie ik die Republikeinen wel op hem stemmen.
Ik denk het ook. @JanCees voorspelde als eerste dat hij zou gaan winnen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk wel een grote kans.
Hoop dat mijn maat @:_insomnia er weer bij is, en @:jancees
Mooie tijd
NWS zit echt vol met rechtsextremisten, communisten, complotdenkers, bijstandtokkies en/of een combinatie van bovenstaande.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan het ook geweest zijn, volgens mij zijn ze allemaal gek.
Ook geen kandidaat die er echt uitspringt.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Democraten hebben zichzelf allang al buitenspel gezet
Heel fok en twitter wordt overgenomen door links- en rechtsgekkiesquote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan het ook geweest zijn, volgens mij zijn ze allemaal gek.
Ik had toen betje op donald en Brexit gezetquote:Op zondag 5 januari 2020 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook. @:JanCees voorspelde als eerste dat hij zou gaan winnen.
Ik kijk daar normaal gesproken echt nooit. Het barst hier eigenlijk bijna overal wel van de idioten.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NWS zit echt vol met rechtsextremisten, communisten, complotdenkers, bijstandtokkies en/of een combinatie van bovenstaande.
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel fok en twitter wordt overgenomen door links- en rechtsgekkies
Ik word er de laatste tijd wel een beetje treurig van. Vooral omdat je soms echt gaat denken dat het een goede afspiegeling van de maatschappij isquote:Op zondag 5 januari 2020 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je zou bijna denken dat bijna iedereen gek is.
Fvd is héél eng. Die stemmers zijn vaak gelijk aan PVV'ers, maar deze lui voelen zich slimmer.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:22 schreef Caland het volgende:
Met name die MSM roepers in dat FVDhoekje zijn werkelijk om te janken
Ik volg al die lui niet en krijg er gelukkig vrij weinig van mee. Sommigen lijken wel de hele dag bezig te zijn met ruziezoeken met exreem linkse of rechtse gekken.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word er de laatste tijd wel een beetje treurig van. Vooral omdat je soms echt gaat denken dat het een goede afspiegeling van de maatschappij is
Ja ik heb de echte engerds zoals JanRoos, Wierd, Anne-Fleur, Chris Klomp en aanverwanten al geblocktquote:Op zondag 5 januari 2020 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg al die lui niet en krijg er gelukkig vrij weinig van mee. Sommigen lijken wel de hele dag bezig te zijn met ruziezoeken met exreem linkse of rechtse gekken.
Chris Klomp en Jan roos volg ik júist uit vermaak.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb de echte engerds zoals JanRoos, Wierd, Anne-Fleur, Chris Klomp en aanverwanten al geblockt
Dat scheelt een hoop
@GGMMquote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, wel kijken waard als niet Indo zijnde?????
Ja dat deed ik eerst ook maar ik kon het na een tijdje echt niet meer handelenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chris Klomp en Jan roos volg ik júist uit vermaak.
Jan Roos is zogenaamd in elkaar geslagen door een minderjarig jochie maar hij is zelf veroordeeld. Genot.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat deed ik eerst ook maar ik kon het na een tijdje echt niet meer handelen
Nee, dat waren verschillende dingen, eerst ruzie met wat kinderen en later heeft hij een keer klappen gekregen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jan Roos is zogenaamd in elkaar geslagen door een minderjarig jochie maar hij is zelf veroordeeld. Genot.
Nouja, ik vind types als Wierd wel echt eng. Stelselmatig bezig om mensen tegen elkaar op te zetten onder het mom van journalistiekquote:Op zondag 5 januari 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jan Roos is zogenaamd in elkaar geslagen door een minderjarig jochie maar hij is zelf veroordeeld. Genot.
Daarom Spanjequote:Op zondag 5 januari 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ik maak mij ernstige zorgen over het beloofde land @:doublepain
Er blijft weinig over voor ons
Maar hij had toch zo'n jochie paar tikken verkocht terwijl hij zelf zei dat hij belaagd werd?quote:Op zondag 5 januari 2020 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dat waren verschillende dingen, eerst ruzie met wat kinderen en later heeft hij een keer klappen gekregen.
Sylvana kan er ook wat van, al is die meer lachwekkend.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik vind types als Wierd wel echt eng. Stelselmatig bezig om mensen tegen elkaar op te zetten onder het mom van journalistiek
Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek ook. Lekker ophitsende tweets.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik vind types als Wierd wel echt eng. Stelselmatig bezig om mensen tegen elkaar op te zetten onder het mom van journalistiek
Ik geloof wel dat hij dat zei, maar hij is later ook een keer echt in elkaar getikt.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hij had toch zo'n jochie paar tikken verkocht terwijl hij zelf zei dat hij belaagd werd?
Als ik een baan van 100-200K kan fixen vertrek ik meteen hoorquote:Op zondag 5 januari 2020 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maat we moeten onze Australische droom achterna blijven gaan.
Hij is iig wel fucking dik gewordenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij dat zei, maar hij is later ook een keer echt in elkaar getikt.
Zelfs in Tokyo kennen ze het nummer van onze Leen Huizertwitter:OliverTrenchard twitterde op zondag 05-01-2020 om 17:04:349,450km from Anfield, these Liverpool fans are packed into a Tokyo pub to watch Takumi Minamino make his LFC debut.What an atmosphere! 🇯🇵🔴#FACup #LIVEVE @Squawka https://t.co/342BMTyiEj reageer retweet
Ik hoop niet dat @Scrummie2.0 dit leest. Die is GROOT fan van Kim Boon. Anders zou ik haar niet eens gekend hebben.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek ook. Lekker ophitsende tweets.
Moet er nog wel wat overblijvenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een baan van 100-200K kan fixen vertrek ik meteen hoor
Scrummie is ook een extreme FVD'erquote:Op zondag 5 januari 2020 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat @:Scrummie2.0 dit leest. Die is GROOT fan van Kim Boon. Anders zou ik haar niet eens gekend hebben.
Ik heb vandaag weer gekeken naar vliegtickets naar Bali. Waarschijnlijk deze zomer weer 3 weken genieten.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:33 schreef Doublepain het volgende:
en dan eens in de maand ff paar dagen Thailand pakken als een echte Aussie
LEEF
Lekker manquote:Op zondag 5 januari 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer gekeken naar vliegtickets naar Bali. Waarschijnlijk deze zomer weer 3 weken genieten.
Bali is best cheap tochquote:Op zondag 5 januari 2020 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat mij wel weer pijn doen in de portomenee. Kan ik weer heel wat voor hosselen.
Jawel maar wil wel weer in luxe privé villa met zwembad en tickets liggen rond de 1000 euro (als je er geen 40 uur over wil doen)quote:
Gewoon tussenstopje Thailand pakken ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar wil wel weer in luxe privé villa met zwembad en tickets liggen rond de 1000 euro (als je er geen 40 uur over wil doen)
Laatste keer 5 uur moeten wachten op een vliegveld in China. Echt enorme anti genot. Liep toen nog op krukken en dat personeel daar is alles behalve vriendelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon tussenstopje Thailand pakken ofzo
Nooit gedacht dat ik Twice-uh in het voetbaldeel zou tegenkomen.quote:
Wij hebben smaak. Er zit hier ook een harde kern op het gebied van K-pop in de sc.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik Twice-uh in het voetbaldeel zou tegenkomen.
Beestquote:Op maandag 6 januari 2020 06:24 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Prima wakker worden dit
Dit is echt fantastischtwitter:nbc twitterde op maandag 06-01-2020 om 03:19:42Ricky Gervais kicks off The #GoldenGlobes. https://t.co/ZSdqiWMudx reageer retweet
Wat een godquote:Op maandag 6 januari 2020 08:34 schreef Caland het volgende:
Dit is echt fantastischtwitter:nbc twitterde op maandag 06-01-2020 om 03:19:42Ricky Gervais kicks off The #GoldenGlobes. https://t.co/ZSdqiWMudx reageer retweet
Al die zure gezichten
Wat een godquote:Op maandag 6 januari 2020 08:34 schreef Caland het volgende:
Al die zure gezichten
Geen idee, die Epsteingrap thoughquote:Op maandag 6 januari 2020 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een god![]()
Tom Hanks en die vent @ 2.06 (herken 'm vaagjes. wie is dat?) vinden dit echt niet grappig.
twitter:hollandcourtney twitterde op maandag 06-01-2020 om 05:30:27Ricky Gervais couldn’t forget about Harvey Weinstein! @rickygervais seriously killed it at the #GoldenGlobes tonight. https://t.co/fTA2kOUmFh reageer retweet
Deze nog even aan het eind van de showquote:Op maandag 6 januari 2020 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat er tijdens het filmpje al aan te denken. Zou ie...? Nee, dat doet ie toch niet?![]()
Last time boys, last time.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:hollandcourtney twitterde op maandag 06-01-2020 om 05:30:27Ricky Gervais couldn’t forget about Harvey Weinstein! @:rickygervais seriously killed it at the #GoldenGlobes tonight. https://t.co/fTA2kOUmFh reageer retweet
Deze nog even aan het eind van de show
Die moest onder politiebegeleiding weg denk ik
Ik werk vandaag voor het eerst, thuis.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij als het februari is en die beste wensen crap eindelijk over is.
Hoi René,quote:Op maandag 6 januari 2020 09:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij als het februari is en die beste wensen crap eindelijk over is.
Wie?quote:Op maandag 6 januari 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waar @:skysherrif uithangt?
Terecht.quote:Op maandag 6 januari 2020 00:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben smaak. Er zit hier ook een harde kern op het gebied van K-pop in de sc.
Gefeliciteerd, dit is post 9.999.quote:
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000stequote:Op maandag 6 januari 2020 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is post 9.999.
DIT IS POST 10.000 van jequote:Op maandag 6 januari 2020 10:27 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ontbijt sinds een tijdje helemaal niet meer. Sinds een paar weken wen je daar wel aan en dan merk je niet eens meer dat je normaal wel eet in de ochtend. Heb meer energie dan wanneer ik wel zou eten in de ochtend.
Wat moet ik met deze onzin hier?quote:Op maandag 6 januari 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000ste
[..]
DIT IS POST 10.000 van je
quote:Op maandag 6 januari 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het verschil tussen jou en een forumbeest hé. Ik quote gewoon zijn 10.000ste
[..]
DIT IS POST 10.000 van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2020 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trek jij je wel eens af op een veel oudere vrouw terwijl je verkleed bent als unicorn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik laat sommige oudere vrouwen zichzelf weleens verkleden als unicorn en dan moeten ze mij aftrekken.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trek jij je wel eens af op een veel oudere vrouw terwijl je verkleed bent als unicorn?
Ja furieus ben ik. Er zit hier al de hele ochtend een beunhaas isolatiemateriaal te zagen, buiten. Was ik maar gewoon wel naar kantoor gegaanquote:
De dagelijkse beslommeringen van een palletsorteerder mensen. U leest het in de post hierboven.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja furieus ben ik. Er zit hier al de hele ochtend een beunhaas isolatiemateriaal te zagen, buiten. Was ik maar gewoon wel naar kantoor gegaan
Wat een kutjaar is dit
@Drizztquote:Op maandag 6 januari 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
Dat mensen pas in de middag voor het eerst eten maakt het nog steeds een ontbijt.
Dus Drizzt ontbijt ook gewoon.
quote:Op maandag 6 januari 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dagelijkse beslommeringen van een palletsorteerder mensen. U leest het in de post hierboven.
Ik ga er wel vanuitquote:Op maandag 6 januari 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
was Tom een maatje van wein en ep stein?
Ik kreeg net een schreeuwende Duitser aan de lijn die belde vanaf het nummer +88-19401945quote:Op maandag 6 januari 2020 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben net gebeld door "mogelijk fraude". +33 netnummer.
Dat was drizztquote:Op maandag 6 januari 2020 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een schreeuwende Duitser aan de lijn die belde vanaf het nummer +88-19401945
Marco van Basten?quote:Op maandag 6 januari 2020 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een schreeuwende Duitser aan de lijn die belde vanaf het nummer +88-19401945
Blue Monday is pas over twee wekenquote:Op maandag 6 januari 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dan weer zo'n leuke grap maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |