Maat gewoon KFC gaan met mij volgende keer.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kiezen allemaal veilig voor zoetzuur of knoflook merkte ik![]()
En daarna frituur pakken
KFC zit nu 5 min rijden van mijn nieuwe appartementquote:Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maat gewoon KFC gaan met mij volgende keer.
Groeien groeien groeien.
Jajajajajajaja hier is niks in de buurt alleen een mcdonaldsquote:Op zondag 5 januari 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KFC zit nu 5 min rijden van mijn nieuwe appartement
Hier bezorgen ze gewoonquote:Op zondag 5 januari 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KFC zit nu 5 min rijden van mijn nieuwe appartement
Mc kan ik vanaf mijn raam zien lolquote:Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jajajajajajaja hier is niks in de buurt alleen een mcdonalds
Serieus, doen ze dat overal?quote:
Gaat via deliverooquote:Op zondag 5 januari 2020 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mc kan ik vanaf mijn raam zien lol
Maar wie eet daar nou
[..]
Serieus, doen ze dat overal?
Daar zijn we nog niet beschikbaarquote:
Volgensmij zag ik ze hier al fietsen in het centrum, met van die kanjergrote tassen achteropquote:Op zondag 5 januari 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
In Australië gebruikte ik veel Uber Eats maar dat is hier in de provincie nog niet.
Maarja Australië fikt nu af. Einde bericht.
Bezorgen vaak alleen in centrum van steden en iets eromheen. Zijn van die fietsbezorgertjesquote:Op zondag 5 januari 2020 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet beschikbaar
Maar we werken eraan! We kunnen je een e-mail sturen wanneer we zover zijn.
Zeer matig
3,50 bezorgkosten is toch wel wel een halve bigmac menuquote:Op zondag 5 januari 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezorgen vaak alleen in centrum van steden en iets eromheen. Zijn van die fietsbezorgertjes
Owh daar kwamen ze gewoon met zo'n ubertaxiquote:Op zondag 5 januari 2020 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zag ik ze hier al fietsen in het centrum, met van die kanjergrote tassen achterop
Gelachentwitter:airlivenet twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:52:13A Mahan Air Airbus A300 carried coffins of Qasem Soleimani & Abu-Mahdi Al-Muhandis to Tehran right on the passenger seats instead of being loaded in cargo hold https://t.co/QhZQni7YhJ reageer retweet
Smerigquote:Op zondag 5 januari 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
Gelachentwitter:airlivenet twitterde op zondag 05-01-2020 om 22:52:13A Mahan Air Airbus A300 carried coffins of Qasem Soleimani & Abu-Mahdi Al-Muhandis to Tehran right on the passenger seats instead of being loaded in cargo hold https://t.co/QhZQni7YhJ reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:07 schreef Caland het volgende:
In Joegoslavië deden ze dat wel anders he ouwe reus.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Vraag me af of ze uberhaupt nog wat konden terugvinden
Zag laatst een docu van Italianen die je gewoon in een ton zuur gooidequote:Op zondag 5 januari 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Joegoslavië deden ze dat wel anders he ouwe reus.
Toch ook wel respectvoller dan in het ruimquote:
Heb je die docu van Onze Jongens Op Java al gezien?quote:Op zondag 5 januari 2020 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag laatst een docu van Italianen die je gewoon in een ton zuur gooide
Maar dat werkte niet echt 100%, dus daarna dumpte ze je in de zee
Dan zit ik nog liever naast een huilende babyquote:Op zondag 5 januari 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel respectvoller dan in het ruim
Gok dat er geen normale passagiers aanwezig waren
Zou wel genot zijn als ome Donald dat vliegtuig ook nog eens uit de lucht schootquote:Op zondag 5 januari 2020 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ook wel respectvoller dan in het ruim
Gok dat er geen normale passagiers aanwezig waren
Nee, wel kijken waard als niet Indo zijnde?????quote:Op zondag 5 januari 2020 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je die docu van Onze Jongens Op Java al gezien?
Dat moet je in dat politieke topic zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als ome Donald dat vliegtuig ook nog eens uit de lucht schoot
Die mensen worden wel snel gruwelijk mad hequote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je in dat politieke topic zeggen.
Ja want ik ben ook geen SS'er en die docu van Zwarte soldaten vond ik ook zeer interessant. Deze docu is wel stukje beter overigens.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, wel kijken waard als niet Indo zijnde?????
Ja, daar zijn ze echt helemaal de weg kwijt. Zeker als je zegt dat Trump iets goed gedaan heeft.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mensen worden wel snel gruwelijk mad he
Ik kan mensen uit POL beter hebben dan NWSquote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je in dat politieke topic zeggen.
@Smoofie ookquote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Caland en ik gaan vechten voor de vrijheid van de Molukse republiek.
Ben vooral benieuwd of die randdebiel wordt herkozenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als ome Donald dat vliegtuig ook nog eens uit de lucht schoot
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mensen uit POL beter hebben dan NWS
Binnenkort maar weer eens een gebbetje zetten ja tochquote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze echt helemaal de weg kwijt. Zeker als je zegt dat Trump iets goed gedaan heeft.
Denk wel een grote kans.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of die randdebiel wordt herkozen
Zolang de economie het goed doet, zie ik die Republikeinen wel op hem stemmen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of die randdebiel wordt herkozen
Dat kan het ook geweest zijn, volgens mij zijn ze allemaal gek.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mensen uit POL beter hebben dan NWS
Democraten hebben zichzelf allang al buitenspel gezetquote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang de economie het goed doet, zie ik die Republikeinen wel op hem stemmen.
Ik denk het ook. @JanCees voorspelde als eerste dat hij zou gaan winnen.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk wel een grote kans.
Hoop dat mijn maat @:_insomnia er weer bij is, en @:jancees
Mooie tijd
NWS zit echt vol met rechtsextremisten, communisten, complotdenkers, bijstandtokkies en/of een combinatie van bovenstaande.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan het ook geweest zijn, volgens mij zijn ze allemaal gek.
Ook geen kandidaat die er echt uitspringt.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Democraten hebben zichzelf allang al buitenspel gezet
Heel fok en twitter wordt overgenomen door links- en rechtsgekkiesquote:Op zondag 5 januari 2020 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan het ook geweest zijn, volgens mij zijn ze allemaal gek.
Ik had toen betje op donald en Brexit gezetquote:Op zondag 5 januari 2020 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook. @:JanCees voorspelde als eerste dat hij zou gaan winnen.
Ik kijk daar normaal gesproken echt nooit. Het barst hier eigenlijk bijna overal wel van de idioten.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NWS zit echt vol met rechtsextremisten, communisten, complotdenkers, bijstandtokkies en/of een combinatie van bovenstaande.
quote:Op zondag 5 januari 2020 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel fok en twitter wordt overgenomen door links- en rechtsgekkies
Ik word er de laatste tijd wel een beetje treurig van. Vooral omdat je soms echt gaat denken dat het een goede afspiegeling van de maatschappij isquote:Op zondag 5 januari 2020 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je zou bijna denken dat bijna iedereen gek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |