quote:Op zondag 5 januari 2020 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij nog gefeliciteerd met de kleine.
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik lees net via @:afcniels dat je vader bent geworden. Van harte gefeliciteerd! Maken moeder en kind het goed?
Bedankt boys. Moeder moet nog wel even herstellen van de heftige bevalling en vooral een enorm slaapgebrek, maar daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook nog even @:Lenny_Leonard feliciteren
smerig dik varkenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu deze milka reep
Wat is dat voor een vreettentquote:Op zondag 5 januari 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden niet eens biefstuk en een slagroomapparaat. Oplichters
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstukquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je beter naar een andere onbeperkt eten toko gaan.
Gewoon wereldrestaurantje zoals "Eten en Zo".quote:Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstuk
Gewoon helemaal niet naar dat soort tenten, tenzij met een voetbalteam ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstuk
Waren met 5 man, ik zei nog sushi tent @KnutdeIJsbeerquote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet naar dat soort tenten, tenzij met een voetbalteam ofzo
Tsja tattas hèquote:Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ergste is, de wok met 4 en 5 pepers waren niet eens heet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |