lekkere awayday niets mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal loesoe nu maat
Zo slapen denk
USAtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-01-2020 om 06:11:03The United States just spent Two Trillion Dollars on Military Equipment. We are the biggest and by far the BEST in the World! If Iran attacks an American Base, or any American, we will be sending some of that brand new beautiful equipment their way...and without hesitation! reageer retweet
hij doet me toch altijd hier aan denkenquote:Op zondag 5 januari 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
USAtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-01-2020 om 06:11:03The United States just spent Two Trillion Dollars on Military Equipment. We are the biggest and by far the BEST in the World! If Iran attacks an American Base, or any American, we will be sending some of that brand new beautiful equipment their way...and without hesitation! reageer retweet
USA
USA
USA
Ik denk toch nog elke keer dat het een geniaal parodie-account is.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet me toch altijd hier aan denken
[ afbeelding ]
nachtmerrie of is hij langs geweest?quote:Op zondag 5 januari 2020 10:40 schreef Jojoortje het volgende:
Dag vrienden en ander gespuis.
Heb slecht geslapen door JeeCee.
It takes 10 years to build a reputation and 2 minutes to lose it.quote:
Terwijl Roland juist hoopte op minder acts in de SC.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh je doet die vermoeiende act in 2020 ook nog
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe acts van @KingRoland in 2020. Elk jaar heeft hij wel wat nieuwe acts.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terwijl Roland juist hoopte op minder acts in de SC.
Ik vind het vrij bijzonder gedrag.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terwijl Roland juist hoopte op minder acts in de SC.
quote:Op zondag 5 januari 2020 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju, die chick in het gifje in de OP
Jij nog gefeliciteerd met de kleine.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe acts van @:kingroland in 2020. Elk jaar heeft hij wel wat nieuwe acts.
Eigenlijk zijn ze nooit leuk, maar soms tikt hij wel de 3/10 aan. Zijn laatste act (schelden op Twitter) was echt zijn slechtste ooit.
Ik lees net via @AFCNiels dat je vader bent geworden. Van harte gefeliciteerd! Maken moeder en kind het goed?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe acts van @:kingroland in 2020. Elk jaar heeft hij wel wat nieuwe acts.
Eigenlijk zijn ze nooit leuk, maar soms tikt hij wel de 3/10 aan. Zijn laatste act (schelden op Twitter) was echt zijn slechtste ooit.
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij nog gefeliciteerd met de kleine.
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik lees net via @:afcniels dat je vader bent geworden. Van harte gefeliciteerd! Maken moeder en kind het goed?
Bedankt boys. Moeder moet nog wel even herstellen van de heftige bevalling en vooral een enorm slaapgebrek, maar daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook nog even @:Lenny_Leonard feliciteren
smerig dik varkenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu deze milka reep
Wat is dat voor een vreettentquote:Op zondag 5 januari 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden niet eens biefstuk en een slagroomapparaat. Oplichters
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstukquote:Op zondag 5 januari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je beter naar een andere onbeperkt eten toko gaan.
Gewoon wereldrestaurantje zoals "Eten en Zo".quote:Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstuk
Gewoon helemaal niet naar dat soort tenten, tenzij met een voetbalteam ofzoquote:Op zondag 5 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een van 2 uur zoals normaal, heb je tenminste nog wat biefstuk
Waren met 5 man, ik zei nog sushi tent @KnutdeIJsbeerquote:Op zondag 5 januari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet naar dat soort tenten, tenzij met een voetbalteam ofzo
Tsja tattas hèquote:Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Ergste is, de wok met 4 en 5 pepers waren niet eens heet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |