Liefst gewoon eentje die goals maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
True, maar toch zit die lengte me dan niet zo lekker. Bij Feyenoord past meer een aanspeelpunt op dit moment.
Op een haartje na van Eintracht verloren in de vEL maar wel 2x 12-0 winnen in de Estse competitie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een interessante competitie
2 keer 12-0, 2 keer 7-0, een keertje 8-3quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:30 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Op een haartje na van Eintracht verloren in de vEL maar wel 2x 12-0 winnen in de Estse competitie.
SorgaGOD
Aangepastquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Excuus. Mobiel foutje. Als een mod (@:onlogisch) het kan aanpassen, graag!
Wat heeft dat Club Brugge ooit buiten de landsgrenzen om gewonnen dan? He? He?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef -XOR- het volgende:
Feijenoorders die neerkijken op Club Brugge, dat is een gimmick, toch? toch?
Club Brugge is Feyenoord niet op alle fronten voorbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef -XOR- het volgende:
Feijenoorders die neerkijken op Club Brugge, dat is een gimmick, toch? toch?
Wel als enige Belgische club een EC1-finale gespeeld overigens. Maar Club staat momenteel kwalitatief dichter bij Ajax dan bij Feijenoord.quote:
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel als enige Belgische club een EC1-finale gespeeld overigens. Maar Club staat momenteel kwalitatief dichter bij Ajax dan bij Feijenoord.
??quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks van
cc @:kapiteintje
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Laat die Est maar komen. Jonge spits en niet al te duur. Altijd beter dan Vente en Bannis.
Ajax de afgelopen decennia ook niks, maar ballen wel lekker mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft dat Club Brugge ooit buiten de landsgrenzen om gewonnen dan? He? He?
Ruud is in België een Grote Meneerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks van
cc @:kapiteintje
Heeft ‘ie nog steeds dat jaren 90 brugklaskapsel?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ruud is in België een Grote Meneer
Sterker nog, veel jongetjes in Brugge lopen/liepen er mee rond. Zoals je in Rotterdam het Pelle kapsel had.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ‘ie nog steeds dat jaren 90 brugklaskapsel?
Gek he dat ze niet kunnen aansluitenquote:Op zondag 5 januari 2020 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of verhuur van Burger, Azarkan en El Bouchataoui
Dat verbaast me niet, daar lopen ze allemaal 20 jaar achter.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog, veel jongetjes in Brugge lopen/liepen er mee rond. Zoals je in Rotterdam het Pelle kapsel had.
Daar heb je wel gelijk in ja. Moet je nagaan hoe pijnlijk slecht Feyenoord bezig is dat ze zelfs in Brugge OP ALLE FRONTEN MIJLENVER vooruit lopen op Feyenoord.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, daar lopen ze allemaal 20 jaar achter.
3e selectie van Nederland!11!!quote:Op zondag 5 januari 2020 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Moet je nagaan hoe pijnlijk slecht Feyenoord bezig is dat ze zelfs in Brugge OP ALLE FRONTEN MIJLENVER vooruit lopen op Feyenoord.
Nou ja na Ajax en AZ?quote:
Heb ik dus toch gelijk gekregenquote:Op zondag 5 januari 2020 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja na Ajax en AZ?
En zelfs die twee moeten momenteel door met een mindere centrale verdediging dan wij
Wel een beetje jammer dat onze backs permanent geblesseerd zijn waardoor we niet écht de beste verdediging van de Eredivisie hebbenquote:Op zondag 5 januari 2020 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik dus toch gelijk gekregen
@:onlogisch
Wat er met die Haps gebeurt is toch onbegrijpelijk. Die gozer is alleen maar geblesseerdquote:Op zondag 5 januari 2020 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat onze backs permanent geblesseerd zijn waardoor we niet écht de beste verdediging van de Eredivisie hebben
Het gekke is dat het ook allemaal ongerelateerde blessures lijken te zijn. De ene keer is het zijn lies, de ander keer zijn knie of sleutelbeen ofzo. Het is ook altijd een soort verdwijning zonder enige mededeling wat er daadwerkelijk aan de hand is, ineens is ie dan een paar maanden weg...quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat er met die Haps gebeurt is toch onbegrijpelijk. Die gozer is alleen maar geblesseerd
Blijkbaar hebben ze hem in het begin bij Feyenoord laten spelen met een breuk in zn scheenbeen. Toen was de keuze opereren of maanden rust houden. Hij koos voor het laatste. Vervolgens terug en sleutelbeenblessure. Weer out, maar verder totaal ongerelateerd.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat er met die Haps gebeurt is toch onbegrijpelijk. Die gozer is alleen maar geblesseerd
Nu is het sleutelbeen.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze hem in het begin bij Feyenoord laten spelen met een breuk in zn scheenbeen. Toen was de keuze opereren of maanden rust houden. Hij koos voor het laatste. Vervolgens terug en sleutelbeenblessure. Weer out, maar verder totaal ongerelateerd.
Wat heeft hij nu ook alweer?
Ok Ted Troostquote:Op zondag 5 januari 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
Zoveel blessures achter elkaar zijn, ondanks andere plekken, zelden ongerelateerd
Dat is mijn oordeel als amateurdokter
Volgens mij is het gewoon een omgeleid projectiel die zichzelf blesseert door slechte coördinatie. Dan is zijn de blessures fysiek gezien misschien wel ongerelateerd maar zit er wel één oorzaak achterquote:Op zondag 5 januari 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
Zoveel blessures achter elkaar zijn, ondanks andere plekken, zelden ongerelateerd
Dat is mijn oordeel als amateurdokter
Dat idee heb ik ook meer ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een omgeleid projectiel die zichzelf blesseert door slechte coördinatie. Dan is zijn de blessures fysiek gezien misschien wel ongerelateerd maar zit er wel één oorzaak achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |