Liefst gewoon eentje die goals maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
True, maar toch zit die lengte me dan niet zo lekker. Bij Feyenoord past meer een aanspeelpunt op dit moment.
Op een haartje na van Eintracht verloren in de vEL maar wel 2x 12-0 winnen in de Estse competitie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een interessante competitie
2 keer 12-0, 2 keer 7-0, een keertje 8-3quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:30 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Op een haartje na van Eintracht verloren in de vEL maar wel 2x 12-0 winnen in de Estse competitie.
SorgaGOD
Aangepastquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Excuus. Mobiel foutje. Als een mod (@:onlogisch) het kan aanpassen, graag!
Wat heeft dat Club Brugge ooit buiten de landsgrenzen om gewonnen dan? He? He?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef -XOR- het volgende:
Feijenoorders die neerkijken op Club Brugge, dat is een gimmick, toch? toch?
Club Brugge is Feyenoord niet op alle fronten voorbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef -XOR- het volgende:
Feijenoorders die neerkijken op Club Brugge, dat is een gimmick, toch? toch?
Wel als enige Belgische club een EC1-finale gespeeld overigens. Maar Club staat momenteel kwalitatief dichter bij Ajax dan bij Feijenoord.quote:
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel als enige Belgische club een EC1-finale gespeeld overigens. Maar Club staat momenteel kwalitatief dichter bij Ajax dan bij Feijenoord.
??quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks van
cc @:kapiteintje
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Laat die Est maar komen. Jonge spits en niet al te duur. Altijd beter dan Vente en Bannis.
Ajax de afgelopen decennia ook niks, maar ballen wel lekker mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft dat Club Brugge ooit buiten de landsgrenzen om gewonnen dan? He? He?
Ruud is in België een Grote Meneerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks van
cc @:kapiteintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |